هیچ کامل مسیر رو به جلو وجود دارد, اما تجربه هم حیاتی است به موفقیت | Guestview

نظرپنجم Studer مهمان نویسمنتشر شده 8:00 AM EDT مارس 16 سال 2020من خوش شانس بود به تشریفات برای یک جلسه در مورد

توسط NEWSSALAM در 28 اردیبهشت 1399

نظر

من خوش شانس بود به تشریفات برای یک جلسه در مورد افتتاح مرکز شهر Pensacola در اوایل این هفته, بنابراین من تا به حال یک نمایش بزرگ از شرکت کنندگان. عالی بود از دیدن بسیاری از مردم در جلسه و سالم نشانه ای برای جامعه.

با تشکر از شما به مرکز شهر بهبود هیئت مدیره و اتاق بازرگانی برای حمایت از جلسه. با تشکر از شما به شهردار رابینسون برای حضور در یک جلسه. بیش از حد اغلب رهبران فرستادن شخص دیگری به یک جلسه زمانی که آنها می دانند که وجود دارد به ناچار برخی از کمتر از لذت بخش نظرات. من می دانم که من انجام داده اند که خودم را در بیش از یک مناسبت. برای بیشتر قسمت ها رفتار شرکت کنندگان بسیار خوب بود.

بیشتر: Palafox نمی دید دوباره این جمعه اما تغییرات دیگر می تواند به زودی می آیند

مردم به نظر می رسید به همه توافق دارند که هدف مهم است که مطمئن شوید Pensacola را در مرکز شهر امن برای مشتریان و کارکنان. وجود یک تمایل قوی برای دیدن همه کسب و کار را خوب انجام دهد. مانند صاحبان کسب و کار کوچک در همه جا ماندن در کسب و کار بسیار سخت است حتی زمانی که وجود دارد نه یک ویروس مانند COVID-19. اکثر کسب و کارهای کوچک و بزرگ) دیده می شود درآمد کاهش می یابد از 50 تا 100٪. وجود دارد یک حس در میان کارشناسان است که یک سال از هم اکنون 20 تا 40 درصد از کسب و کارهای کوچک نمی خواهد زنده ماندن این رکود و بازیابی کند.

وجود دارد بسیاری از ایده های مختلف به اشتراک گذاشته شده در این نشست بود. از آن آسان است به نقطه ای از یک مشکل پس از آن به ویژه برای دیدن اکثر سخنرانان آورده پیشنهادات و راه حل های. هیچ اشتباه و یا راه حل مناسب و بدون کامل مسیر حرکت رو به جلو. تفاوت وجود دارد و با توجه به نوع کسب و کار و محل کسب و کار و فعلی سلامت مالی کسب و کار. یک نکته مثبت این است که برای اکثر شرکت کنندگان بودند بسیار مودب و با ملاحظه.

از آن آسان است برای فراموش کردن است که در حالی که وجود خواهد داشت یک هنجار جدید در نهایت ساعت و کسب و کار باز خواهد شد بیشتر از آنها در حال حاضر می تواند. ما باید همدلی برای کسانی که در سالن های بزرگ مانند Saenger, Pensacola تئاتر کوچک و وینیل است که ممکن است در این دم آخر باز با توجه به ماهیت کسب و کار خود را. همین کار را با بسیاری از فعالیت هایی را که گروه های زیادی از مردم هم مانند جمع آوری اعانه نمایشگاه ها و رویدادهای ورزشی است.

وجود چالش های بیشتری نسبت به راه حل در حال حاضر است. برای مثال یک رستوران تنها می تواند در داخل خانه به 25 درصد ظرفیت است. این به این معنی فضای باز ناهار خوری بسیار حیاتی است. قادر به قرار دادن صندلی در خارج از نرمال رد پا می تواند تفاوت بین یک کسب و کار باز ماندن یا بسته شدن. به طور موقت با استفاده از پارکینگ برای صندلی و تشویق بیشتر پیاده روی و دوچرخه سواری بود یک ایده است. برخی آن را دوست داشت, برخی نیست. این ایده از بسته شدن خیابان ها برای یک زمان دوست شد برخی از مردم و نه توسط دیگران است. این مورد برای بسیاری از ایده های. یکی هرگز نمی داند برای مطمئن شوید که چه چیزی کار خواهد کرد تا زمانی که آن اجرا شده است. برخی از ایده های بزرگ کار می کنند برخی از آنها خوب است اما نیاز به بهینه سازی می شود و برخی از ارزش تلاش هستند اما فقط کار نمی کند. هیچ چیز اشتباه با شکست به سرعت.

این فوق العاده است که دیب خواهد شد انجام دور میز با مرکز شهر بازرگانان و ساکنان به شنیدن ایده های بیشتر. وجود یک کتابخانه از محتوای بزرگ از CivicCon مجریان و در pnj.com/CivicCon. این ویدئوها از کارشناسان جهان ارائه ایده ها و مراحل ساخت بزرگ جوامع. صندلی quarterbacks مورد نیاز نیست در این زمان. ما می توانید تمام بازی یک بخش کلیدی است این منطقه موفقیت — و نه فقط مرکز شهر اما در همه جا.

من را تشویق کسانی که با ایده های مرکز شهر Pensacola به نگه داشتن آنها را به آینده با ارسال افکار خود را به شهردار رابینسون و مرکز شهر بهبود هیئت مدیره. یکی دیگر از جنبه است که مفید خواهد بود که صبر و بخشش. همه چیز زمان می برد و وجود خواهد داشت برخی از اشتباهات در طول راه. آنچه من معتقدم این است که هر کس بهترین نیت.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او یکی از بنیانگذاران CivicCon همراه با Pensacola, اخبار مجله.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن