هیچ اتاق در مسافرخانه آبی Wahoos Airbnb به فروش می رساند در روز

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 9:37 AM EDT مه 27 سال 2020اواسط صبح سهشنبه اصلی شماره دفتر با Pensaco

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

اواسط صبح سهشنبه اصلی شماره دفتر با Pensacola آبی Wahoos بی وقفه زنگ زد.

بیش از صد ایمیل های مورد نیاز پاسخ داده است. رسانه ها آگاهی رفته بود در سراسر کشور و حتی به ژاپن که در آن یک روزنامه در اوزاکا منتشر شده است.

در حال حاضر آن را یک مهمانخانه دار رویای.

هیچ جای خالی. یک ماه از 30-به علاوه اتاق شب فروخته شد.

یک تعطیلات آخر هفته پس از آبی Wahoos اول خود را اعلام کرد ورزشگاه و محل باشگاه وانجمن بود در حال حاضر در دسترس برای یک Airbnb, رزرو کامل با دسترسی منحصر به فرد برای 10 نفر برای $1,500, تورم نرخ بهره بود فراتر از هر کسی wildest dream.

با شروع اولین مهمان آمدن این جمعه آبی Wahoos' Airbnb اقامت در bayfront ballpark رزرو از طریق کل ماه ژوئن. آبی Wahoos اولین جزئی لیگ حرفه ای تیم بیس بال برای ارائه چنین مفهوم و یکی از چند در هر ورزش حرفه ای سطح.

"من فکر می کنم آنچه ما می خواستیم به انجام است فقط ایجاد این تجربیات است که مردم را به یاد داشته باشید برای یک مدت طولانی زمان" گفت: آبی Wahoos تیم صاحب پنجم Studer. "منظورم این است که چه سرد تجربه قادر به راه رفتن از (محل باشگاه وانجمن) تونل بر روی زمین و آن را به خودتان. چه یک فرصت منحصر به فرد."

بهره آن را نشان میدهد.

دانیل ون آبی Wahoos رسانه مدیر روابط اعلام کرد راه اندازی Airbnb و رزرو صفحه در رسانه های اجتماعی ارسال در 9 بعد از ظهر جمعه. دوازده ساعت بعد وزوز شروع به ساخت. ESPN تا مفهوم با یک داستان در وب سایت خود را و آن را در زمان خاموش از وجود دارد.

"من فکر کردم فقط به این 24 ساعت'. مردم را متوجه" ون گفت. "ایده های بزرگ باید یک راه برای گرفتن توجه مردم است.

و همه از این آغاز شده گناه به اندازه کافی در طول سال های اخیر, آشپزخانه, جدول, بحث با مالوری Studer بازاریابی کسب و کار حرفه ای و دختر پنجم و Rishy Studer. مالوری خود Airbnb ذکر شده است و به خوبی versed در مفهوم.

"چرا شما با استفاده از این ورزشگاه به عنوان یک Airbnb?" او گفت:, گفتن پدر و مادر او آن را می توان محبوب و یکی دیگر از راه برای کسب درآمد با بیس بال در برگزاری با توجه coronavirus بیماری همه گیر.

"مالوری است یک ایده یک دقیقه" پنجم Studer گفت. "او فقط شروع به کلیک (وب سایت) و دیدن اگر ما می تواند انجام یک Airbnb در ballpark. و آن را فقط منفجر شد."

تخت نصب شده بود روز سه شنبه و بعد از این هفته تمام تیم در خانه محل باشگاه وانجمن آماده خواهد شد برای آخر هفته آینده از خانواده بازدیدکننده داشته است. از آن نقطه خواهد بود non-stop تعطیلات باقی می ماند از طریق ژوئن.

اگر آبی Wahoos می خواستم به کتاب ژوئیه باقی می ماند آن را در حال حاضر به فروش می رسد بیش از حد. اما تا زمانی که کلمه ای رسمی از لیگ اصلی بیس بال رخ می دهد که آیا وجود خواهد داشت یک جزئی minor league baseball season – یا هیچ کدام در همه تیم است و قرار است در ماه جولای Airbnb در خود نگه دارد.

ورزشگاه می شود Airbnb: آبی Wahoos به نوبه خود محل باشگاه وانجمن ورزشگاه به Airbnb تجربه

دیسک گلف: Bubba Watson پرده دیسک گلف در داخل آبی Wahoos ورزشگاه

"آن بوده است دیوانه" گفت: Bailie Tate آبی Wahoos فروش گروه اجرایی و سرعت بالا UWF فارغ التحصیل. "ما از لحاظ فنی پر کردن (ژوئیه) و من تا به حال برای رسیدن به همه آنها می گویند اگر ما قادر به بازی بیس بال در اینجا پس از آن شما خواهد شد در این تاریخ مورد درخواست شما.

"همه شده است خوب در مورد آن است. ما یک انتظار طولانی فهرست رفتن به طوری که فوق العاده هیجان انگیز است."

در واقع در حال حاضر آبی Wahoos در حال برنامه ریزی برای تبدیل تیم بازدید از محل باشگاه وانجمن به عنوان به خوبی.

"من یک تماس از جوانان لیگ تیم با 15 بازیکن و سه مربیان" پنجم Studer گفت."آنها می خواهم به انجام یک شبه با خود 10 ساله و مربیان خود.

"اما 10 است که همه ما می تواند داشته باشد (در خانه و محل باشگاه وانجمن دولت تحت دستورالعمل). اما شما می توانید با قرار دادن برخی در بازدید از اتاق قفل و در حال حاضر همه ناگهانی شما باید دو برابر ظرفیت است."

برای 1500 $در یک گروه از بالا به 10 نفر می تواند دسترسی منحصر به فرد به خانه و محل باشگاه وانجمن و امکانات آن. محل باشگاه وانجمن بازسازی شد در طول زمستان با جدید فرش, پایان, تمام چوب, قفل, لوگو چرم مربیان متعدد تلویزیون های صفحه تخت و یک میز پینگ پنگ و به روز رسانی سیستم صوتی.

آنچه برنامه ریزی شده بود به عنوان یک برنامه ریز ناهار خوری منطقه تبدیل خواهد شد به یک اتاق خواب با دو تخت ملکه اندازه چهار تخت تختخواب سفری به علاوه یک, یخچال, فریزر, قهوه ساز و مایکروویو.

مهمانان را با استفاده از محیط داخلی و پنبه حلاجی شده قفس با توپ بیسبال و خفاش ها به علاوه زمینه چراغ در ورزشگاه باقی خواهد ماند تا زمانی که نیمه شب برای زمینه استفاده است.

چک در هر روز است 3 p. m. و چک کردن در 11 a. m. صبح روز بعد مانند یک هتل به طور منظم باقی بماند.

"ما واقعا می تواند در ایجاد برخی از یک بار در طول عمر تجربه برای مردم است بنابراین آن را بسیار هیجان انگیز نه تنها برای ما ورزشگاه اما به برجسته جامعه" پنجم Studer گفت.

همه از یک آشپزخانه گفتگو.

"من خوشحالم که مالوری به این شانس و خوشحالم که ما شروع به پریدن کرد بر روی آن" Studer گفت. "در حال حاضر ما به ادامه برای به حداکثر رساندن آن است. و آن را فقط یک پیروزی بزرگ است.

من فکر می کنم بخش شسته و رفته است که نه تنها نیاز مردم ایجاد ایده های خارج از خود ما کارکنان اما تصرف و رفتن با آن. نه به آمده تا با دلایل که چرا ما نمی توانیم چیزی اما بدانند چگونه آن را به اتفاق می افتد."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن