هیچ راه بازگشتی برای فلوریدا تگزاس ؟ دو هفته آینده هستند 'بحرانی' برای ما Fauci هشدار

Adrianna رودریگز و کارن Weintraub ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 4:11 PM EDT Jun 25, 2020متحده وارد شده ان

توسط NEWSSALAM در 8 تیر 1399

متحده وارد شده اند در یک چهارراه است که تعریف coronavirus همه گیر در ایالات متحده به عنوان نیمی از کشور در تلاش برای مدیریت افزایش COVID-19 موارد کارشناسان بهداشت می گویند.

Dr. Anthony Fauci بالا بیماری های عفونی متخصص در موسسه ملی سلامت گفت: کنگره در روز سه شنبه که از دو هفته آینده خواهد بود "بحرانی" در چه کشور, آدرس, افزایش متحده مانند فلوریدا و تگزاس و آریزونا.

کارشناسان می گویند متحده که اصلا مدیریت خود را مورد شمارش خطر قریب به اتفاق سیستم مراقبت های بهداشتی و دوباره آلوده کشورهای همسایه که در حال حاضر مسطح منحنی. در حالی که سفر تابستانی است که انتظار می رود به کاهش 15 درصد از سال گذشته AAA هنوز پروژه 683 میلیون سفرهای جاده ای از ماه جولای تا سپتامبر است که می تواند گسترش coronavirus.

همه این اتفاق می افتد پیش از سقوط زمانی که coronavirus ممکن است ظهور در موج دوم و به احتمال زیاد همراه با آنفولانزا.

'ابراز نگرانی کردند': COVID-19 را افزایش Sunbelt متحده نشان می دهد که ویروس نیست تست مقصر

در حال مستندات مورد نیاز است ؟

ایالات متحده روز چهارشنبه شاهد آن بالاترین تعداد coronavirus موارد در ماه با سه نفر از پرجمعیت ترین ایالت کالیفرنیا و تگزاس و فلوریدا – گزارش سابقه و رکورد بالا در روزانه موارد جدید.

کالیفرنیا گزارش 7,149 موارد جدید چهارشنبه. تگزاس گزارش 5,551 موارد جدید. و فلوریدا گزارش 5,508 موارد جدید.

برخی می گویند متناوب مستندات ضروری برای کنترل شعله ور شدن یو پی اس. Fauci, اما, گفت:, آن را نمی ممکن است لازم متحده به موضوع در مجموع مستند اما به جای عقب یا توقف بازگشایی فاز تا موارد قابل کنترل است.

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت ضربه مکث در تگزاس' بازگشایی قصد دارد در روز پنج شنبه و به حالت تعلیق در اعمال جراحی الکتیو در این ایالت در شهرستانهای استان است. فاز 3 طرح شامل افزایش رستوران و کسب و کار اشغال و اجازه می دهد تفریحات پارک ها و کارناوال در شهرستانهای با بیش از 1000 موارد به کار در نیمی از ظرفیت.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر کس تقویت امن بهترین شیوه پوشیدن ماسک, دست, بهسازی حفظ فاصله ایمن اما از همه مهمتر به دلیل گسترش بسیار سریع در حال حاضر وجود دارد هرگز یک دلیل شما را مجبور به ترک خانه خود را مگر اینکه شما نیاز به بیرون رفتن" ابوت گفت: قبلا در این هفته است. "امن ترین مکان برای شما است در خانه خود را."

تگزاس هنوز برنامه ای برای بازگشایی مدارس در این سقوط هر چند تگزاس سازمان آموزش و پرورش تاخیر در انتشار بهداشت عمومی دستورالعمل در مورد چگونه مناطق باید با خیال راحت انجام دهد.

در فرد کلاس های آنلاین و یا ترکیبی: کالج " سقوط 2020 coronavirus بازگشایی برنامه های دقیق

'مردم انجام نمی دهد و کسانی که از اساسی ترین چیزهایی'

آن را تعجب آور نیست بر اساس چه تگزاسی اقدام شده است که در هوستون است که نزدیک به وضعیت بحران گفت: کاترین ترویسی یک بیماری عفونی اپیدمیولوژی در دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس در هوستون.

"به نظر من ما را دیده اند و نه بدتر از آن و بعد از چند هفته در حال رفتن به سخت خواهد بود," او گفت:. "تنها راه برای خارج شدن از این که ما می دانیم, فیزیکی, فاصله, ماسک پوشیدن, شستن دست های خود را دور ماندن از افراد دیگر – همه چیز بهداشت عمومی و مردمی بوده است گفت: در همه زمان ها."

ایالت تعداد COVID-19 آزمون آینده را مثبت شروع به پریدن کرد از 7 درصد به 11 درصد در یک هفته نشان می دهد که افزایش در موارد واقعی است ترویسی گفت: نه مصنوع تست فوق العاده.

در شهرستان است که شامل هوستون مردم در حال حاضر نیاز به پوشیدن ماسک زمانی که آنها وارد کسب و کار, اما با مخالفت فرماندار اکثر بهداشت عمومی اقدامات دیگری کمی انجام شده است به سرعت گسترش ترویسی گفت.

"در نهایت مردم گسترش این بیماری است. مگر اینکه مردم شروع به توجه به این بهداشت عمومی پیام ها و انجام آنها را من فکر نمی کنم آن را به نظر می رسد خوب," او گفت:. "حتی اگر جادویی امروز ما تعطیل همه انتقال ما ادامه خواهد داد برای دیدن برای هفته آینده یا دو یا سه افزایش موارد بستری شدن در بیمارستان. و این ترسناک است."

جهانی از واشنگتن موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی منتشر شده از یک مدل چهار شنبه که پیش بینی جهانی ماسک-پوشیدن سفارش می تواند کشور را نجات دهد به عنوان بسیاری از 33,000 زندگی می کند.

اما ماسک-پوشیدن تبدیل شده سیاسی با ضد ماسک تظاهرات برگزار شده در آریزونا حتی به رژیم صهیونیستی است. mlb به جوامع محلی قدرت نیاز به ماسک در هفته گذشته و به عنوان هر دو Scottsdale شهردار جیم لین و ققنوس شورای شهر صادر ماسک حکم این هفته است.

"ما در این وضعیت در حال حاضر به خاطر مردم انجام نمی دهد و کسانی که از اساسی ترین چیزها," دکتر گفت: Ron Waldman, استاد بهداشت جهانی در دانشگاه جورج واشنگتن را hariri دانشکده بهداشت عمومی.

آنچه متحده می تواند انجام دهد

Waldman معتقد است تنها راه مطمئن برای جلوگیری از انتقال است که به کسب و کار و نگه داشتن هر کس در خانه, اما او می داند که بسیاری از مقامات دولتی تمایلی به انجام این کار برای اقتصاد خاطر.

"این اقدامات سختگیرانه تر هستند و قطعا بهترین راه برای روشن کردن وضعیت در اطراف" او گفت:. "اگر ما نمی تواند انجام دهد که پس از آن ما باید به حداقل موسسه تعدادی از مداخلات است که ما می دانیم می تواند جدی و تاثیر مفید بر کاهش انتقال است."

او گفت: متحده باید اجرای عمومی دستورالعمل های بهداشتی. برای مثال در نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو یک فرمان اجرایی را امضا مه که اجازه کسب و کار به انکار ورود به هر کسی که با پوشیدن ماسک یا پوشش.

تگزاس نوشیدنی الکلی کمیسیون در پایین ترک خورده میله زیر اجتماعی فاصله پروتکل توسط تعلیق خود الکل مجوز در طول یک تحت بررسی است.

آرنولد Monto استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه میشیگان برای عامه می گوید که علاوه بر اجرای مقامات دولتی باید به وضوح ارتباط برقرار آنچه انتظار می رود از ساکنان و به عنوان مثال منجر شود.

برخی از بیمارستان ها ممکن است رسیدن به ظرفیت جولای

مقامات بهداشتی باید به طور مداوم تکرار کرد که نگه داشتن سیستم مراقبت های بهداشتی کاربردی بود یک اولویت اصلی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

"هنگامی که ما شروع به این مستند هدف این بود که به فراغت ما سیستم مراقبت های بهداشتی برای اطمینان از بیمارستان های ما نیست در حال تاخت و تاز کردن" Waldman گفت.

در آریزونا 88 درصد از ICU بیمارستان تخت پر شد با بیماران در روز سه شنبه. تگزاس شکست خود را ضبط و برای بستری شدن در بیمارستان برای 13 روز در یک ردیف, گزارش 4,389 بیماران در بیمارستان های چهارشنبه.

موقت Austin-Travis County Health Authority دکتر مارک Escott گفت که در حالی که از 1500 تخت در دسترس هستند برای COVID-19 بيمار در سراسر تگزاس مرکزی بیمارستان که ممکن است در مورد دو تا سه هفته. در زمان, سرعت, بیمارستان ها ممکن است رسیدن به ظرفیت خود را تا اواسط جولای, او گفت:.

"زمانی که بیمارستان در حال بررسی پیش بینی آینده خواسته های شما باید به فکر دو تا چهار هفته پیش رو گفت:" کیتلین رودخانه اپیدمیولوژی در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت.

بیمارستان کودکان تگزاس تایید در توییتر جمعه که آن را در حال حاضر شروع به دریافت بیماران برای ایجاد ظرفیت بیشتر در بیمارستان های دیگر. در ایمیل فرستاده اظهارات به ایالات متحده آمریکا امروز نیکلاس کودکان بیمارستان جانز هاپکینز در تمام بیمارستان کودکان در فلوریدا هر دو می گویند که آنها آماده برای کمک به نزدیکی بیمارستان اگر مناطق خود را از تجربه یک افزایش در موارد.

این انجمن بهداشت آمریکا و مرکز ملی برای کمک زندگی می کنند که نشان دهنده بیش از 14,000 امکانات گفت: فشار آورده با این بیماری همه گیر است و قرار است در خانه سالمندان صنعت در "آستانه سقوط است."

"این مهم به نوبه خود چیزهایی در اطراف (در حال حاضر). آنچه ما نمی خواهیم که شیوع بیماری به خارج از کنترل و استرس سیستم مراقبت های بهداشتی," رودخانه ها گفت.

بیش از 40,600 ساکنان و کارکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات مرده بود از COVID-19 اوایل ماه ژوئن با توجه به تجزیه و تحلیل توسط ایالات متحده آمریکا امروز. شامل گسترش در خانه سالمندان آمده است در قیمت بالا به عنوان امکانات تقلا به منبع تجهیزات حفاظتی امن تست و پر کردن کمبود نیروی انسانی.

موج دوم و آنفولانزا

در نهایت کارشناسان نگران هستند که سوء مدیریت در coronavirus موارد در حال حاضر صدمه دیده خواهد شد و این کشور آمادگی برای سقوط.

"ما نیاز به رفع این مشکل و اصلاح آن سریع گفت: Joseph Allen, مدیر, سالم, ساختمان برنامه در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت عمومی. "اگر ما نمی ما خواهد بود رفتن به پاییز با بالا مورد شمارش به عنوان پتانسیل (دوم) موج با فراری موارد در برخی از مناطق است."

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تخمین می زند که آنفلوآنزای فصلی همراه بود با بیش از 490,000 بستری شدن در بیمارستان و 34,000 مرگ و میر در طول 2018-2019 فصل آنفولانزا.

اوایل CDC تخمین پیش بینی وجود دارد 410,000 به 740,000 آنفولانزا بستری شدن در بیمارستان و 24,000-62,000 مرگ و میر ناشی از اکتبر 2019 از طریق آوریل سال 2020 است.

"اگر ما شاهد COVID-19 و آنفولانزا در همان زمان پس ما باید دو whammy," Monto گفت.

در حالی که بسیاری از کارشناسان انتظار موج دوم COVID-19 مورد در پاییز هنگامی که شرایط برای coronavirus برای انتقال بیشتر ترجیح داده شده و مدارس در جلسه کارشناسان دیگر مانند رودخانه ها سریع به اشاره است که هیچ چیز خاصی است.

"رشد نمایی است که واقعا یک نیروی قدرتمند" رودخانه گفت. "دیگر به شما اجازه دهید آن را آشکار سخت تر از آن است که برای غلبه بر."

دنبال Adrianna رودریگز و کارن Weintrub در توییتر: @AdriannaUSAT @kweintrub.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن