هیچ یونیفرم, تاریخ شروع NCAA ورزشی

با دانشگاه های سراسر کشور تعیین بهترین مسیر رو به جلو در میان COVID-19 گیر NCAA رئیس جمهور علامت Emmert اعلام

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

با دانشگاه های سراسر کشور تعیین بهترین مسیر رو به جلو در میان COVID-19 گیر NCAA رئیس جمهور علامت Emmert اعلام کرد که روز سه شنبه وجود خواهد داشت هیچ مقام رسمی زمان شروع برای دانشگاهی دو و میدانی. محلی و دولت های بهداشتی دستورالعمل ها و دانشگاه, دانشجو, سیاست های دیکته به آنچه ظرفیت NCAA دو و میدانی برگزار خواهد شد و در هر مدرسه که به معنی جدول زمانی مشخص می شود در یک مدرسه توسط مدرسه بر اساس.

"به طور معمول وجود دارد یک توافق و تاریخ شروع هر ورزشی هر فصل" Emmert گفت: به ESPN هدر Dinich. "اما تحت این شرایط در حال حاضر که همه از خط خارج شده است با این بیماری همه گیر. آن را نمی خواهد در این کنفرانس است که می تواند هر چیزی را. از آن خواهد شد محلی و مقامات بهداشتی دولت است که می گویند که آیا یا نه شما می توانید برای باز کردن و بازی فوتبال با طرفداران."

اما در دانشگاه استنفورد این سیاست را تحت تاثیر قرار بیش از فوتبال; بسیاری از تیم ها به طور کلی آموزش در دانشگاه در طول تابستان و سوال هنوز باقی می ماند بیش از برنامه برای سقوط ورزشی — مانند کسانی که از حاکم قهرمانی ملی زنان, فوتبال, والیبال زنان و مردان واترپلو تیم است.

"محلی دانشگاه باید تصمیم بگیرید: آیا ما باز کردن و ما آوردن دانش آموزان به بازی بازی های ورزشی است؟" Emmert گفت. "NCAA نمی قیمومیت که نه باید از آن است. مدارس خود را به آن را انتخاب کند."

NCAA اعلام شد منتشر شده در همان روز در دانشگاه استنفورد مدیران اعلام کرد که این احتمال وجود دارد که اجتماعی فاصله اقدامات را در محل باقی می ماند برای سال بعد.

همچنین در روز سه شنبه و ساعت قبل از Emmert انتشار بسیاری از Pac-12 مربیان فوتبال نشان داد برای حمایت از یک زمان شروع ESPN را Kyle Bonagura گزارش شده است. بسیاری از مربیان امید برای شروع تمرین و بازی هنگامی متحده شروع به بلند کردن محدودیت حتی اگر این تغییرات نیستند منعکس شده در سراسر کشور.

"من نفرت برای دیدن ورزشکاران تنها نشسته در اطراف است که شما می تواند آموزش و آماده شدن برای فصل فقط به خاطر جاهای دیگر نیست و در عین حال به آن نقطه" یوتا سر مربی Kyle Whittingham گفت: به Bonagura.

به جای Emmert و NCAA افسر ارشد پزشکی دکتر برایان Hainline هر دو اولویت هر مدرسه در حال اجرا بر روی جدول زمانی خود را به جای یک پتو NCAA-تعیین آغاز فصل.

"این خواهد ایجاد برخی نابرابری ها" Emmert گفت: با توجه به پتانسیل تفاوت در پیش فصل شروع تاریخ در مصاحبه با اندی کاتز "اما ما را بسیار به جای استراحت برخی از کسانی که رقابتی سهام مسائل از همیشه قرار دادن یک مرد و یا زن در معرض خطر جسمی و یا ذهنی."

همه NCAA مسابقات ورزشی و شیوه های متوقف شده پس از مارس 12. این لغو تاثیر متعدد کاردینال زمستان و بهار, ورزش فصل, از جمله هر دو مردان و زنان March Madness مسابقات.

در ماه مارس NCAA تشکیل یک مشاوره COVID-19 کمیته متشکل از کادر پزشکی و اپیدمیولوژی کارشناسان همراه با NCAA عضو مدارس. این گروه به رهبری Hainline کار خواهد کرد با مدارس و کنفرانس ها در مورد نحوه بازگشایی دو و میدانی هنگامی که زمان می آید. این پنل نمی تواند و نمی خواهد حکم زمانی که شیوه ها و مسابقات آغاز خواهد شد.

تماس با جرمی روبین در jjmrubin 'در' stanford.edu



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب