با اشاره به سوخت فسیلی صنعت حمایت از تحقیقات دانشکده سنا رای مخالف divestment, نقشه کشی, انتقاد از دانش آموزان

توسط یک حاشیه از 11 تا 28 با شش رای ممتنع دانشکده سنا در مدتها در انتظار رای رد قطعنامه خواستار استنفورد متعهد

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

توسط یک حاشیه از 11 تا 28 با شش رای ممتنع دانشکده سنا در مدتها در انتظار رای رد قطعنامه خواستار استنفورد متعهد به سرمایه گذاری از نفت و گاز, شرکت های ترک دانش آموزان نا امید با رای و جلسه دادرسی. تصمیم نهایی در divestment ساخته خواهد شد توسط هیئت امنا در ماه ژوئن.

سابق کارشناسی سناتور آنتونی دوارت '22 ارائه یک قطعنامه خواستار این دانشگاه به ارتکاب به انجماد سرمایه گذاری در بالا 100 شرکت های نفت و گاز و متعهد "را به طور کامل تعطیل از داد و ستد عمومی شرکت نفت و گاز ظرف 90 روز از تعهد و خصوصی مشارکت در 5 سال آینده." این قطعنامه در حال حاضر تصویب شده است توسط هر دو مقطع کارشناسی سنا و فارغ التحصیل شورای دانشجویی.

بحث در این نشست حول یک 2018 تصمیم استنفورد مدیریت شرکت به محروم از شرکت های که رفتارهای تلقی شده توسط هیئت امنا به عنوان "شنیع و اخلاقی غیر قابل توجیه."

"با توجه به ما درک علمی از نحوه سوخت های فسیلی شرکت های مخاطره می اندازد زندگی بشر در سراسر جهان سرمایه گذاری در این شرکت های اخلاقی غیر قابل توجیه," دوآرته گفت.

پل برست استاد بازنشسته در دانشگاه استنفورد قانون مدرسه هشدار داد در برابر شوی کل صنعت به عنوان "اخلاقی غیر قابل توجیه" از افراد و موسسات وابسته به سوخت های فسیلی به ارائه خدمات روزمره مانند گرمایش و تهویه مطبوع و حمل و نقل. اما برست اذعان کرد که برخی از شرکت ها انجام رفتار "اخلاقی غیر قابل توجیه" فعالیت ها و سرمایه گذاری را از این شرکت ها باید مشخص شود در یک مورد به مورد و بر اساس.

"و شکی نیست که برخی از نفت و گاز شرکت های فعال در حقوق بشر و محیط زیست خسارت ارائه اطلاعات نادرست از خطر سیاسی و لابی گری برای ممانعت از انرژی های تجدید پذیر" برست گفت. "برخی از رفتارهای خود را به خوبی ممکن است شنیع و اخلاقی غیر قابل توجیه عنوان ممنوع 2018 بیانیه ای در سرمایه گذاری مسئولیت. این شایستگی و نیاز به فردی تعیین, اما نه یک نسبت از گناه جمعی."

اما تاریخچه استاد Mikael ولف استدلال کرد که شرکت های عضویت در انجمن های صنفی که گسترش اطلاعات غلط و آب و هوا و علم که به دلیل محروم از شرکت های نفت و گاز.

"همه صد نفت و گاز شرکت های ذکر شده در اینجا بخشی از موسسه نفت آمریکا که به طور فعال لابی طرف خود در برابر آب و هوا قانون و بودجه گروه برای ایجاد شک و تردید در علم" او گفت:. "آنچه من بیشتر نگران است به مراتب با ارزش تر به دانشگاه استنفورد یعنی آن شهرت و میراث."

ولف شرح سرمایه گذاری به عنوان یک جنبش اجتماعی است که دانشگاه استنفورد را به عنوان نهادهای همکار از جمله کرنل و دانشگاه کالیفرنیا سیستم اعلام و یا پایان اجرای divestment از سوخت های فسیلی است.

ژئوفیزیک استاد داستین شرودر نیز در رابطه با شهرت دانشگاه اما با اشاره به روابط نزدیک استنفورد به صنعت سوخت فسیلی.

"من می دانم که بودجه از سوخت های فسیلی پشتیبانی از بسیاری از محیط زیست و انرژی های جایگزین پژوهش در پردیس," او گفت:.

شرودر وزن این پژوهش — که او به عنوان توضیح داده شده در حال انجام در زمینه هایی مانند آب و هوا دینامیک انرژی های تجدید پذیر و پایدار مدیریت آب های زیرزمینی — در برابر divestment.

"آیا ما حمایت از این خطر اندازد پشتیبانی برای دانش آموزان ما در ظرفیت خود را به تحقیق این ظرفیت و توانایی ما برای انجام فوق العاده مهم [گاز گلخانه ای] به حداقل رساندن آب و هوا و انرژی تحقیقات ما انجام می دهیم؟"

هر دو شرودر و استفان گراهام رئیس دانشکده علوم زمین, محیط زیست و انرژی دانشگاه علوم گفت که صنعت سوخت فسیلی حمایت کرده است تحقیقات از بیش از 1000 دانش آموزان است. گراهام افزود که دانشگاه را حفظ کرده است روابط به صنعت برای چند دهه.

"بنابراین نگرانی من این است که رای به نفع این قطعنامه امروز ممکن است در خدمت به تضعیف آن مشارکت بنابراین با موفقیت کشت شده در طول سال و در نتیجه تغییر در بودجه است که بسیار حیاتی برای ماموریت ما به سمت انرژی پاک سیستم از دانشگاه استنفورد به دور از استنفورد و نسبت به دیگر موسسات به اتفاق می افتد" گراهام گفت. "این امر می تواند غم انگیز از دست دادن بسیاری از دانشگاه استنفورد دانشجویان دانشکده ادارات و موسسات و قابل شکست به تحقیقات مورد نیاز است که در حال حاضر بیش از همیشه است."

دانش آموزان از گروه های زیست محیطی ابراز نا امیدی با رای و رسیدگی است.

"ما در حال خشم توسط دانشکده سنا را در امتناع از گوش دادن به صدای" نوشت: گروه فعال فسیلی رایگان دانشگاه استنفورد در یک بیانیه به روزانه. "ASSU تکرار شد و با توجه به دو احتمال به صحبت می کنند با هیچ شانس برای پاسخ به این سوال که بانک فدرال شک به مجلس سنا. آن آشکار شد که اکثریت فعلی مجلس سنا است توجه کمی برای پایدار توجهی تماس برای سرمایه گذاری از دانشگاه استنفورد دانش آموزان است."

کریس قهوهای مایل به زرد '21 مدیر شرکت دانش آموزان برای پایدار استنفورد گفت که بحث در این جلسه را به اندازه کافی به حساب محیط زیست عدالت و واقعیت های زندگی مردم در جوامع به حاشیه رانده شده.

"بحث بر عدم نمایندگی از جوامع نهفته و سکوت در نامتناسب اثرات تغییر آب و هوا بر مردم فقیر از رنگ در سطح جهانی" او گفت:. "آن بود امتناع از اذعان چگونه صنعت سوخت فسیلی است که مبتنی بر خشونت جابه جایی و erasure از مردم بومی و همچنین مکان های آلوده امکانات در درجه اول سیاه و قهوه ای و جوامع است."

نانسی چانگ '20 co-رهبر از دانشجویان برای محیط زیست و نژادی و عدالت ابراز ناامیدی که به وضوح شکست خورده است.

"این نه فقط در مورد تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای حمایت از سرمایه گذاری; دانش آموز مشارکت در تعهد خاص در سرمایه گذاری مسئولیت نیز شلیک با آن — وجود دارد باید یک حرکت به تقسیم این سوال که" چانگ گفت. "تعامل دانش آموز بسیار مهم است برای بلندمدت تصمیم گیری و مطمئن شوید این فرایند باز و شفاف است."

تماس با ravenswood در mesp2021 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن