اعداد نشان می دهد مدعیان پور ادامه در

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 4:08 PM EDT 21 مه سال 2020بیش از 223,000 برای اولین بار نرخ بیکاری واصل ش

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

بیش از 223,000 برای اولین بار نرخ بیکاری واصل شد هفته گذشته در فلوریدا اندکی چشم انداز مثبت از قبل هفته به عنوان دولت گسترده تر اقتصادی آن بازگشایی میان coronavirus بیماری همه گیر.

وزارت کار ایالات متحده گزارش روز شنبه حدود 223,927 مدعیان ارسال شد در فلوریدا در طول هفته به پایان رسید که در مارس 16, کمی پایین تر از اعداد در کالیفرنیا و نیویورک.

در سراسر کشور, گروه, گزارش 2.44 میلیون مدعیان ظ در طول هفته. که پایین بود 249,000 از قبل هفته.

اما جدید ملی اعداد حاکی از افزایش برنامه های کاربردی برای مزایای بیکاری فدرال است که تصویب شده توسط کنگره در یک محرک قانون است. این آمار و ارقام نمی شکستن فدرال برنامه های کاربردی برای فلوریدا و نزدیک به 20 کشورهای دیگر.

بیش از 38 میلیون برای اولین بار ادعا شده است در سراسر کشور پس از همه گیر در زمان برگزاری در اواسط ماه مارس.

فلوریدا برآورد مجموع در هفته گذشته بود تا کمی از یک تنظیم 223,082 در طول هفته پایان مارس 9. شماره آمده اند به عنوان فلوریدا در تلاش است برای تقویت آن مشکل اتصال آنلاین بیکاری سیستم و رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در حرکت رو به جلو با فاز اول اقتصادی-بازگشایی طرح است.

دولت به اوج خود رسید و با 506,670 جدید ادعا می کند در طول هفته پایان مارس 18.

"این یک زمان دشوار است. من فکر می کنم ما در حال انتقال امیدوارم به یک زمان که در آن اقتصاد می تواند شروع به انجام یک کمی بهتر است و امیدوارم خیلی بهتر در نه چندان دور آینده" DeSantis به خبرنگاران گفت: روز شنبه در حالی که ارائه یک نمای کلی از تلاش برای بهبود سیستم اتصال.

"من آرزو می کنم که می تواند یک شبه اتفاق می افتد. و شاید از آن خواهد شد اما من عاشق شما می دانید که فرض کنیم که این رفتن به یک فرایند" او ادامه داد. "پس در این میان (ما نیاز به) دریافت که پرداخت کردن به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است. و من گزارش می دهند که مردم وجود دارد که در حال حاضر پرداخت شده است که اعمال می شود در 10 روز گذشته که برنامه های کاربردی ارسال شد به طور کامل انجام می شود. آنها تایید و سپس پرداخت رفته است. بنابراین روند که استفاده آنها بدست خیلی بهتر است. و آن را گرفته و مقدار زیادی از کار."

در مارس فلوریدا به حال 4.3 درصد نرخ بیکاری, نمایندگی 444,000 مردم ، اما این تنها شامل اوایل اعداد از اقتصادی تخریب ناشی از کوروناویروس وادار کردن کسب و کار را تعطیل و یا به طور چشمگیری مقیاس.

وزارت امور خارجه از فرصت های اقتصادی را آزاد آوریل نرخ بیکاری در روز جمعه. ملی بیکاری علامت ضربه 14.7 درصد در ماه آوریل است.

روز پنجشنبه وزارت کار گزارش داد که فلوریدا تعداد آنها نهفته اخراج در بخش هایی مانند کشاورزی و جنگلداری و تولید عمده فروشی و خرده فروشی و تجارت و خدمات صنایع.

از مارس 15 روز سه شنبه وزارت امور خارجه از فرصت های اقتصادی گزارش دریافت بیش از 2 میلیون بیکاری ادعا می کند که بیش از 1.5 میلیون در نظر گرفته شد "منحصر به فرد است." تفاوت در این است که با توجه به تکراری و یا مدارک ناقص با توجه به دولت است.

منحصر به فرد ادعا می کند بیش از 1.48 میلیون تا به حال پردازش شده است که از روز شنبه با 905,770 تلقی واجد شرایط برای منافع دولت. همچنین 105,137 متقاضیان در بر داشت شده بود واجد شرایط برای فدرال کمک های بیکاری, در حالی که 370,160 بودند فاقد شرایط لازم برای ایالتی یا فدرال امداد.

DeSantis مشخص شده است که دولت در حال پرداخت معادل 2.7 میلیارد دلار کمک. فدرال امداد اختصاص $1.78 میلیارد دلار از پول های توزیع شده توسط دولت است.

اما دولت همچنان ادامه دارد و به صورت نقد مورد پردازش و تصویب می کند.

DeSantis دستور رسیدگی به $77.9 میلیون اتصال سیستم رفت زنده در سال 2013 بود اما به سرعت غرق در زمانی که تعداد مدعیان بیکاری شروع به بالا رفتن سرسام آور در اواسط ماه مارس.

دموکرات ها که باید گفت: این تحقیقات باید شامل دولت فعلی را از دست داده و سیستم همچنان به تماس برای DeSantis را اجرایی اقدام به گسترش تعداد هفته های مردم می تواند واجد شرایط برای دولت رهایی از 12 و مقدار است که افراد می توانند با دریافت هفتگی. دولت مزایای پوش در 275 دلار در یک هفته, هر چند مزایای فدرال پرداخت 600 دلار برای یک هفته.

دموکرات ها با استفاده از آنلاین تماس با خبرنگاران در روز سه شنبه به سوال DeSantis' اظهارات که بسیاری از رد متقاضیان موفق به کامل شامل نام و شماره امنیت اجتماعی و یا دیگر اطلاعات مورد نیاز خود را در مطالب ارسالی.

"این مردم هستند نه عطفی در برنامه های کاربردی و در آینده با برنامه های کاربردی که لازم نیست نام و یا نمی دانند که خود را به شماره امنیت اجتماعی" از سوی دیگر ، پری, Thurston, D-فورت Lauderdale گفت: در طول کنفرانس تلفنی. "این افراد که در خارج وجود دارد در حال انتظار برای ماه ها و سال و ماه در حالی که ما در یک سیستم است که در ادامه به شکست خورده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن