'تعهد به بازگشت': میلتون و خلیج فارس نسیم دبیرستان grads پیوستن به ارتش اسراییل

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 17, 2020در سطح, این صدا های غیر

توسط NEWSSALAM در 30 تیر 1399

در سطح, این صدا های غیر معمول: دو Northwest Florida نوجوانان که از دبیرستان فارغ التحصیل شد در این بهار تصمیم به چشم پوشی کالج, انتخاب مسیرهای شغلی که نیاز به استتار و خستگی و به ارتش پیوست.

اما Eliana McCulley, 18 و Maytal Baurberg, 17 را نمی پیوست نیروهای مسلح ایالات متحده ، به جای McCulley از فارس نسیم تا حدی ملایم و Baurberg از میلتون خواهد شد حمل و نقل برای آموزش های پایه در اسرائیل بعد از این ماه به عنوان دو تن از نیروهای دفاعی اسرائیل " جدیدترین تنها سربازان.

تنها سرباز نام داده شده به مردم یهودی که در اسرائیل زندگی می کنند اما انتخاب به طور داوطلبانه خدمت یا ارتش یا نیروی دریایی شاخه های ارتش.

نوجوانان انتخاب شدند و از طریق Garin Tzabar برنامه فراهم می کند که تنها سربازان با راهنمایی های مسکن در اسرائیل و یک حس اجتماعی در حالی که دور از خانواده آنها.

دکتر لری Ripps, رئيس جمهور از پنساکولا یهودی فدراسیون صحبت کرد قبل از یک جمعیت در اوایل این ماه در مراسم تجلیل McCulley و Baurberg و تصمیم گیری های خود را برای تبدیل شدن به سربازان یک نظامی خارجی.

"امروز من صحبت می کنند از طرف Pensacola یهودی فدراسیون گفت: آنچه که ممکن است واضح به نظر می رسد اما همه ما بسیار افتخار از شما هر دو" Ripps گفت. "چه کسی می تواند تصور کنید که خود را یهودی تجربه در پنساکولا منجر به این نجیب و قابل تحسین زندگی در حال تغییر تصمیم گیری؟"

جامعه یهودی از Escambia و سانتا رزا شهرستانهای دور از یکی از بزرگترین کشور, به ویژه هنگامی که در مقایسه با جوامع در مناطق شهری مانند شهر نیویورک است. چنین McCulley و Baurberg شناخته شده اند هر سال جلسه به عنوان دختران در حالی که حضور در مراسم مذهبی درس در معبد بت ال و b'nai اسرائیل کنیسه.

آنها توصیف رابطه خود را به عنوان آشنایان تا زمانی که آنها به تازگی رشد نزدیک دانستن آنها به زودی به اشتراک گذاری مشابه sojourns به ایمان خود را مقدس ترین زمین.

مدارس بازگشایی: فلوریدا, تخته, آموزش و پرورش می گوید: منظور بازگشایی مدارس منجر به سردرگمی و ترس

Escambia County را بازگشایی طرح: Escambia County School District ارائه آن بازگشایی طرح

ماسک, اجتماعی, فاصله, temp چک: آنچه در سانتا رزا مدارس ممکن است شبیه به این سقوط

در حالی که آنها ساخته شده و تصمیمات خود را برای پیوستن به ارتش به طور مستقل از یکدیگر هر دو زنان جوان صحبت کرد و به مجله اخبار در مورد احساس مجبور به دفاع و حفاظت از سرزمین مقدس.

"من متوجه این احتمال وجود دارد که خطر اما من قصد ندارم به اجازه دهید آن را به من را متوقف کند" Baurberg گفت. "من می خواهم برای محافظت از مردم است."

اسرائیل نیاز به همه آن مادری شهروندان بیش از سن 18 سالگی به خدمت نانامی به بازی در آن نیروهای مسلح و به دلیل Baurberg پدر اسرائیل است که مهاجرت به آمریکا او است پس در راه خود را با پیوستن به ارتش.

"در اسرائیل هر زمان که شما به نوبه خود 18 شما توسط قانون ملزم به داوطلب و یا خدمت در ارتش و چون من باید این گزینه از انجام این کار — مردم در سراسر کشور بیش از وجود دارد آن را انجام دهد — پس چرا من؟" Baurberg گفت. "هر زمان که من به اسرائیل به دیدن خانواده من و یا فقط به رفتن از کشور خیلی خوب است.

"و همه مردم اسرائیل آنها را چنین چیزهای خوب" او ادامه داد. "و من احساس من این است که تعهد به بازگشت به جامعه چرا که آنها ارائه کرده اند من با خیلی هر زمان که من بیش از وجود دارد."

McCulley گفت: او توسعه ارتباط عاطفی به اسرائیل در طول چهار ماه دبیرستان تحصیل در خارج از کشور برنامه.

"به محض این که من پا کردن هواپیما من با تمام این افرادی که من که قرار بود برای تبدیل شدن به فوق العاده نزدیک با" McCulley گفت. "من احساس احاطه شده توسط من نمی دانم که چگونه به آن را توضیح دهید مگر این که آن را احساس آشنا است.

"به عنوان یک یهودی من باور دارم که هر کس متصل است آن است که آیا از طریق خون, آیا این همان کنیسه شما برو به این که آیا اگر این است که شما مانند همان مواد غذایی است. بنابراین من احساس بسیار متصل به هر کسی که من با هر کسی که صحبت کردم به این دلیل که ما همه یهودی."

هر دو نوجوانان گفت: پدر و مادر خود در حال حمایت از تصمیم گیری های خود را.

"من در اصل از اسرائیل" گفت: Avi Baurberg, Maytal پدر. "در اسرائیل همه زمانی که آنها 18 سال آنها نیاز به انجام این خدمات است. ... من تنها افتخار او است که او تصمیم به انجام این کار. چرا که او نیازی به انجام این کار است."

پس از ورود به اسرائیل و زنان جوان قرار داده می شود از طریق سه ماه آموزش های پایه روند که در طی آن آنها را تحت آزمون های مهارت برای آمادگی جسمانی و هوش و عبری زبان McCulley گفت. آنها اختصاص داده خواهد شد نقش های خاص در ارتش اسرائیل بر اساس نتایج آزمون.

هر دو McCulley و Baurberg خدمت در نیروهای نظامی خارجی به مدت دو و نیم سال است.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن