Okaloosa مرد, چالش های دولت تصمیم به تعلیق برنامه های کاربردی آنلاین برای پنهان-سلاح مجوز

کارکنان سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 3:25 PM EDT مارس 11 سال 2020در میان مبارزه سیاسی در مورد این موضوع یک غربی

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

در میان مبارزه سیاسی در مورد این موضوع یک غربی فلوریدا ساکن واصل طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن تصمیم دولت, کشاورزی, کمیسیون نیکی سرخ شده را به حالت تعلیق پذیرش برنامه های کاربردی آنلاین برای پنهان-سلاح مجوز به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

صخره Maloney یک Okaloosa County ساکن است که رئيس جمهور از گروه جوان آمریکایی برای آزادی واصل طرح دعوی در دادگاه روز جمعه در Leon County مدار دادگاه ادعا تصمیم سرخ شده تجاوز 2 خود را اصلاح حقوق و دولت قانون است. طرح دعوی در دادگاه به دنبال دستور به نیاز بخش کشاورزی و خدمات مصرفی که نظارت پنهان-سلاح مجوز به سر پذیرش برنامه های کاربردی آنلاین.

"(این) وزارت و کمیسیون باید ذهنی خودسرانه و capriciously رد حقوق از صادق و مطیع قانون افرادی که این قانون طراحی شده برای محافظت از ساخت آن را سخت تر برای آنها به دست آمده به سلاح پنهان مجوز" طرح دعوی در دادگاه گفت.

بازگشایی: فلوریدا آرایشگاه و سالن می تواند بازگشایی در روز دوشنبه

آخرین شماره: Escambia, Santa Rosa شهرستانهای گزارش فقط 3 جدید COVID-19 نفر از هر کل در 817

فصل طوفان روش: COVID-19 اضافه شده است به فلوریدا طوفان آماده سازی

به عنوان بسیاری از ادارات دولتی بسته در ماه مارس به دلیل COVID-19 سرخ شده اعلام کرد که این گروه نمی خواهد قبول برنامه های کاربردی آنلاین برای پنهان-سلاح های مجوز. در مارس 22, نامه ای به دادستان کل اشلی مودی سرخ شده نوشت که یک بخشنامه از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به دفاتر نزدیک "ارائه شده گروه ما قادر به گرفتن اثر انگشت برای پنهان سلاح مجوز متقاضیان در این زمان است."

فلوریدا می تواند همچنان به ارائه برنامه های کاربردی از طریق پست و یا از طریق county tax collector دفاتر با برنامه های کاربردی در حال پردازش سرخ شده نوشت: در این نامه است.

تصمیم سرخ شده تنها ایالتی منتخب حزب دموکرات به رهبری سیاسی و مبارزه با گروه هایی مانند انجمن ملی تفنگ انتقاد از او و گروه هایی مانند فلوریدا ائتلاف برای جلوگیری از خشونت اسلحه حمایت از او.

این نیز منجر به تا حدودی غیر معمول مختصر و مفید تبادل نامه ماه گذشته بین مودی و سرخ شده در مورد این موضوع. که به دنبال آن در هفته گذشته توسط یک سرخ شده سیاسی کمیته ارسال یک ایمیل که حمله NRA و مودی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن