در 76th سالگرد D-روز و زمان را به تأمل در تاریخ قربانی | جان Appleyard

جان Appleyard Pensacola تاریخچهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 6, 2020برای بیش از 200 سال Pensacola م

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

برای بیش از 200 سال Pensacola میزبانی رویدادی که به کمک نظامی خود را میراث و تاریخ سزاوار حافظه بیش از اغلب آن را دریافت می کند. ما علنا به یاد داشته باشید روز یادبود و چهارم جولای, اما به نوعی بسیاری از احزاب فراموش کرده اند که حوادث 6 ژوئن 1944. که نامیده می شد D-روز در زمان و توابع آن روز بودند اوج به تجمع آورده است آخر در اروپا از جنگ جهانی دوم است. در سال 1944 وجود دارد بسیار محلی فعالیت های منتهی به آن تاریخ برای Naval Air Station شده بود ارتقاء آموزش برای خلبانان برخی از کسانی که ممکن است درگیر در ETO و برنامه ریزی در حال پیشرفت بود به پنساکولا خلیج یک مرکز برای توسعه کاروان که حمل لوازم به تجهیز متفقین مهاجمان.

برای ایالات متحده از جنگ جهانی دوم تا به حال تقریبا به معنای واقعی کلمه تبدیل مورد در سال 1942. از دسامبر. 7, 1941, کشور ما, نیروهای مسلح ما بودند "تعمیر آسیب" از حمله. پس از آن مدت کوتاهی در آلمان اعلام کرده بود جنگ در ایالات متحده در نتیجه آمریکا برنامه ریزی کرده بود برای شروع حداقل در دو جبهه جنگ. به 1942, بسیاری از چیزهایی که تا به حال رفته ضعیف که ایالات متحده در تلاش برای ساخت (یا بازسازی) تجهیزات و نیروی انسانی و قابلیت های. اما از طریق 1942 ضد فشار در آفریقا موفق شده بود به سال 1943 سیسیل شده بود به دست آورد و متحدان دور بودند به ایتالیا. در ژانویه 1944 ژنرال آیزنهاور تاسیس ستاد عالی برای برنامه ریزی برای تهاجم اروپا.

از طریق چهار ماه آینده این جنگ زیردریایی در اقیانوس اطلس و خلیج فارس ادامه داد: قرار دادن Pensacola نظامی غیر معمول هشدار. بندر به زودی شروع به بارگیری تجهیزات در مسیر به بریتانیا و توسط آوریل کاروان بودند بارگذاری در اینجا. در بریتانیا ارتش ایالات متحده و دریایی واحد بودند حفاری در آماده سازی برای عبور از کانال جنبش است. نیروی هوایی بمب گذاری علیه آلمان برگزار شد و موقعیت بودند و تقریبا round-the-clock برنامه. پیاده نظام, شخصی, شد, منتقل شد, نزدیک به بندر, موقعیت ها در زبان انگلیسی بندرعباس ،

زندگی خاطرات: جانبازان جنگ جهانی دوم به یاد بیاورید تجربیات خود را در سالگرد 75 از D-روز

به خاطر سپردن D-Day: چگونه این کشور آموخته آنچه اتفاق افتاده است 6 ژوئن 1944 | جان Appleyard

به عنوان سحر شکست در ژوئن 6 واحد از بیش از 150.000 مردان خود را آغاز کرد آب حمل و نقل رو به آلمانی برگزار شد و موقعیت های غنی شده. 8 نیروی هوایی شروع به حمل و نقل هوایی برن و گلایدر تقبل قایق از آب عبور پیاده نظام نیروهای زمین رو در نزدیکی آتش از قرص جعبه فقط بالاتر از سطح آب در ساحل. وجود تلفات سنگین رنج می برد هر چند در اواخر بعد از ظهر بسیاری از آنها استوار ساحل در سواحل نام مثل یوتا و اوماها (روباز انتخابی). این 4,300 متفقین عروق رسیدن به خط ساحلی فرانسه دچار اوایل ضرر و زیان از حملات هوایی. کشتی های بسیاری از اندازه های مختلف و انواع آسیب دیده و برخی از غرق.

اما در کل تعداد کافی از افراد در ساحل شروع به ورود به نرماندی روستا. آلمانی ها که آغاز شده بود روز با 500,000 نیروهای امنیت بیش از 50 مایل در کانال-جبهه دچار ضرر و زیان قابل توجه و بعد از آن مطالعات نشان داد موفقیت متفقین نفوذ از کانال استحکامات. این تهاجم شاید بزرگترین نظامی جنبش از نوع خود در تاریخ پوشیده شده بود به شدت توسط newscasters از جمله حرکت تصاویر تیم است. وجود داشته است در اوایل پخش از تهاجم در ایتالیا و جزایر مدیترانه ای اما کهنه newsmen بعد می برد و تکرار آنچه که آنها احساس بود زنده حساب D-Day برای صفحه اصلی و در واقع آن بود.

از آن تاریخ از طریق اوایل دسامبر نیروهای متفقین موفق به وادار آلمانی ها به عقب غلبه بر داخل قوطی حب دارو و غیره استحکامات با خدمات هوایی همه اما نابود شده است. متفقین تانک ها و پیاده نظام ارتش واحد های فشرده در. همچنین در پاییز دوم بزرگ آلمانی موشک (V-2) با موفقیت پرواز به لندن (V-1 بوده است در استفاده از آنجایی که پیش از آن در سال). در ماه دسامبر یک تلاش عمده شروع به فشار متفقین از کشورها پایین سمت کانال. این نهایی دشمن اصلی جنبش در اروپا; مه جنگ در آن منطقه بود.

همه این عناوین در روز قبل از تلویزیون با 6 ژوئن به عنوان یک نقطه بالا. مطبوعات در پنساکولا بود و تحسین خود را ارائه.

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن