در ما نفاق: نامه ای به اعضای عمدتا سفید یونانی سازمان

کاربران عزیز عمدتا سفید یونانی سازمان نیازی به گفتن نیست, این هفته گذشته است احساس به خصوص طاقت فرسا و وحشیانه

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

کاربران عزیز عمدتا سفید یونانی سازمان

نیازی به گفتن نیست, این هفته گذشته است احساس به خصوص طاقت فرسا و وحشیانه. به عنوان یک غیر فرد سیاه و سفید از رنگ (POC) من حتی نمی تواند شروع به تصور کنید که چقدر دشوار است برای اعضای جامعه ما شاهد سیستمیک خشونت رخ داده است که نه فقط این چند هفته گذشته بلکه در گذشته زمانی که سفید و سیاه و سفید غیر POCs نمی ایستادگی کردن به عنوان با صدای بلند به عنوان آنها را برای جورج فلوید را قتل است. به این تراژدی در بالا یک بیماری همه گیر است که در حال حاضر disparately اثرات سیاه و سفید و قهوه ای و آمریکایی ها بیش از حد احساس حقیقی — نه به این دلیل که ما هرگز دیده می شود این اختلاف در طول تاریخ اما از آنجا که ما را دیده اند بی پایان نژادی و خشونت دوباره و دوباره در طول تاریخ. این است که هر چند امریکا تبدیل شده است یک مرحله برای عدالت را سینمایی مرگ.

این هفته به عنوان مردم به رسانه های اجتماعی برای پاسخ دادن به خشونت نژادی, من قدردانی و احساس الهام گرفته از دیگر سیاه و سفید غیر POCs و سفید دانش آموزانی که صحبت کردن در برابر نژاد پرستی در کنار ما سیاه و همکلاسی. عبارات مانند ضد نژادپرستی و ضد سیاهی و #blacklivesmatter من پر خوراک اخبار. در میان بی معنی unapologetic مداوم خشونت که ملت ما شاهد رسانه های اجتماعی تبدیل شده است و خوشبختانه با صدای بلند فضایی است که در آن بسیاری از همکلاسی های ما برگزار شد با یکدیگر مسئول نه تنها زبان بلکه اقدام علیه نژاد پرستی.

بسیاری از سازمان های یونانی هم به سرعت اعلام حمایت خود را به صورت سیاه و سفید جامعه در اشکال مختلف در رسانه های اجتماعی. برخی از مشترک اهدای تخته یکنوع بازی شبیه لوتو; منتشر شد برخی از اظهارات; دیگران به اشتراک گذاشته شده جمع آوری کمک stickers. همه پست ها به صراحت و به طور ضمنی اظهار داشت: "ما دوست داریم که به اذعان رواج نژادپرستی در کشور ما است."

این پست من را ساخته اند — به خصوص به عنوان یک عضو از یک عمدتا سفید یونانی سازمان در دانشگاه استنفورد — تأمل در آنچه در آن واقعا به معنی عمدتا سفید سازمان اجتماعی برای نشان دادن حمایت برای ضد نژاد پرستی. البته نوشتن مطالب در رسانه های اجتماعی یکی از راه های بسیاری برای نشان دادن همبستگی. که نامتناسب غلظت موسسه ثروتمندترین دانش آموزان درگیر با عمدتا سفید یونانی سازمان است و هیچ موضوع سوال است. به بسیج حمایت مالی به عنوان سازمان با دسترسی به بیشترین مقدار از منابع را حس می کند.

با اینحال ما باید از خودمان زیر سؤال: آیا هنگامی که ما به عنوان سازمان های انتخاب شده برای ساخت جوامع عمدتا دانش آموزان سفید و در عین حال با عجله ایستادن برای زندگی مهم نیست ، چه معنی است وقتی که ما به رخ کشیدن تنها چند نشانه دانش آموزان از رنگ در سازمان خود و در عین حال به طور فعال ایستادگی در برابر نژادپرستی? چه معنی است وقتی که می آیند عجله ما دست چین کردن چنین اکثریت قریب به اتفاق از سفید و سیاه و سفید و عبور دانش آموزان برای پیوستن به گروه های ما که چند بستری دانش آموزان از رنگ تبدیل به استثنا به هنجار ؟

چه معنی آن را به رسم یک خط بین زمانی که شما ایستاده تا برای مردم رنگ و هنگامی که شما آنها را شامل در های اجتماعی خود را ؟ در این تمایز در انتخاب بین زمانی که به کسی که از رنگ در جهان را به خود و زمانی که نه به نژادپرستی نهفته است. مهم نیست که چقدر خوب نیت شما مهم نیست که چقدر شما می خواهم به سرزنش عدم وجود تنوع قومی در آینده تعهد کلاس خود را در "شخصیت عدم تطابق" تعصب برای خود صحبت می کند. سال پس از سال, rush فصل پس از راش فصل ضمنی و تعصب نژادی آشکار در نامتناسب عدم دانش آموزان از رنگ که چوب در تعهد کلاس عکس.

برخی ممکن است ادعا می کنند که سازمان خود را نژادی همگن است که تقصیر آنها نیست; ممکن است برخی ادعا می کنند که مشکل نهفته است در این فقدان علاقه است که دانش آموزان از رنگ را عمدتا سفید سازمان; دیگران ممکن است می گویند که خود سازمان نیست متنوع از آنجا که این گروه از مردم که عجله نیست نژادی متنوع. اما این سپر بلا دایره به همان مشکل است. شما ممکن است از خود بپرسید چرا یک دانشجو از رنگ ممکن است بخواهید برای پیوستن به سازمان شما. اگر یک اینتر-خواهری شورای اسلامی (ISC) و یا Interfraternity شورای (IFC) سازمان بودند در واقع مشخص می شود تنها با شخصیت و با فرهنگ ربطی به ترکیبات آن' نژاد و رنگ یک دانش آموز نژاد یا رنگ نخواهد تعیین منافع خود در سازمان.

اجازه بدهید تکرار خودم. اگر شما بر این باورند که سازمان خود را عمدتا سفید صرفا به دلیل دانش آموزان از رنگ به سادگی ترجیح می دهند سازمان خود را به دیگران, سازمان خود را به احتمال زیاد — مسلما — مشخصه چیزی است که احساس ناخوشایند به دانش آموزان از رنگ. به عبارت دیگر شما — ما — آن اشتباه است.

مرزهای که آمریکا تعیین کرده است تا زمانی که مردم از رنگ می تواند اشغال عمدتا سفید فضاهای اجتماعی و زمانی که آنها نمی تواند به مصرف تاریخ آمریکا است. در واقع این مرزها در حال اجرا است بنابراین اغلب که آنها در حال حاضر تاریخی کلیشه. در عین حال امریکا میدارد و آن قلم و بازنویسی این الگو بارها و بارها.

برای مثال رنگ خط بین "لله" و "مادر." در antebellum امریکا "لله" کلیشه نمایندگی داخلی برده که می تواند آن را تمام انجام. مهمتر از همه او یک معشوق دایه به استاد او ، محبوب شاغل به عنوان یک استدلال در برابر اطناب داستانی "لله" کلیشه نمایندگی "مادر مانند" برده که احساس خوشحال به درمان به عنوان بخشی از خانواده است.

اما به عنوان "مادر مثل" را به عنوان آنها ادعا کرد که "لله" بود و به سفید کودکان, شمالی و جنوبی سفید آمریکایی ها به طور یکسان احساس ناراحت کننده گسترش سیاه زنان پس از آزادی حقوق شامل قانونی سرپرستی بیش از سفید کودکان است. سفید آمریکایی با عجله برای جلوگیری از سیاه از سفید شدن مادران کودکان نقش قبلا این سایت متعلق به تنها زنان سفید. در سال 1916 در مورد Majorie Delbridge شیکاگو دادگاه ذکر شده تنها نژادی تفاوت که این حکومت است که کامیل Jackson — یک زن که تا به حال مراقبت از Delbridge یک دختر بچه پس از Delbridge را در مراحل ابتدایی — نمی تواند دختر را قیم قانونی. قاضی توجیه تصمیم خود به نام جکسون Delbridge را "لله." در سال 1911 یک شهر نیویورک قاضی ذکر شده تنها تفاوت نژادی بیش از حد زمانی که او حذف یک دختر 8 ساله دختر سفید از سرپرستی جین کالینز که نیویورک تایمز به عنوان "سیاه و سفید لله از این نوع است." در این تصمیم گیری آمریکا در دادگاه به طور ضمنی اعلام کرد که سیاه و سفید بود مثل خانواده تنها زمانی که او را "مامان" هویت می تواند با نام تجاری سفید آمریکایی ها به عنوان نوع دلسوز و پدری.

به عبارت دیگر به محض این که زن می تواند یک گام نزدیک تر به فرض مساوی موقعیت به عنوان یک زن سفید, سفید, آمریکایی, دیگر, جشن, سیاه, زن نزدیکی به قدرت. آمریکایی ها تظاهرات و تصمیم دادگاه برای حذف زنان را قانونی سرپرستی سفید کودکان در یک صرفا نژادی اساس ارسال یک پیام روشن: Black' نزدیکی به سفید پوستان می تواند جشن تنها زمانی که نزدیکی مناسب بود به علت است. در جوامع دیگر از رنگ هم ما شاهد بوده ایم که آمریکایی ها از رنگ به طور مداوم قرار گرفتن در یک ناگهانی صخره بین بودن و امن اقلیت و یکی از خطرناک. پس از 9/11 ما شاهد ضد ملت عرب رشد در امریکا است. به عنوان COVID-19 امواج در سراسر جهان فیزیکی و ضرب و جرح در برابر آسیایی ها افزایش می بینیم هشدار دهنده سرعت در آن آسیایی ها' وضعیت به عنوان مدل اقلیت می تواند تبدیل به خطر زرد.

من معنی نیست که به برابر ایستاده در برابر خشونت پلیس با ایجاد و حفظ "لله" کلیشه. من معنی نیست که به می گویند که متعلق به یک عمدتا سفید سازمان اجتماعی است که مشخصه یک نژادپرست است. من تا حد زیادی بهره مند از سازمان من; برخی از نزدیک ترین دوستان من هستند و اعضای آن است.

یک مرز وجود دارد اما بین صحبت کردن در برابر پرهیاهو و نژادپرستانه عمل و پذیرش دانشجو از رنگ به عنوان اعضای ما سازمان های اجتماعی است. من یک خطر ناک موازی بین افتراق یک "مامان" از یک "مادر" و ایستاده برای عدالت به نمایندگی از مردم از رنگ در حالی که به طور کلی انکار خود را به شایستگی به همکار "برادر" یا "خواهر."

به پست مورد ضد نژادپرستی برای کمک به سازمان هایی که کمک به زندگی مهم جنبش و به آموزش خود را در حال تمام جامد اولین گام به سوی مبارزه علیه نژادپرستی در امریکا است. هویت اجتماعی اکشن-یادداشت برداری لزوما رندر عمل اشتباه. حتی ما تبدیل به منافقان اگر ما از بس تلاش برای شامل بیشتر مردم از رنگ در سازمان خود یک بار این سراسیمگی از توجه به سمت نژادی و خشونت می گذرد. من امیدوارم که امروز تمدید توجه ملی به نژادپرستی یک شوکی که باعث می شود ما منعکس کننده نه تنها امروز و فردا اما در سال آینده و سال های پس از, چگونه ما تعامل با POC جامعه است. در حال حاضر که بسیاری از ما صحبت کردیم و بحث من امیدوارم که ما را در راه رفتن به راه رفتن.

اگر شما واقعا پشتیبانی ضد نژادپرستی منعکس کننده که شما چگونه و نهادهای اجتماعی که به شما تعلق دارند ممکن است منجر به نژادپرستی نظاممند. فکر می کنم در مورد اینکه چرا و چگونه سازمان شما ممکن است کشیده اند یک ضمنی نژادی مرز بین کسانی که مناسب برای توصیف سازمان خود و کسانی که نمی. در نظر است که سازمان های اجتماعی در تمام سطوح ایجاد و شکل دادن به یک فرد سرمایه اجتماعی و است که شما نقش مهمی در تعیین چگونگی توزیع آن سرمایه اجتماعی. فکر می کنم طولانی و سخت در مورد چگونه سازمان خود را به تصویر می کشد خود را چگونه نژادی متنوع سازمان شما و چگونه شما شخصا و صادقانه احساس خود را در مورد سازمان نژادی ترکیب. طرح خود را به سازمان عدم تنوع قابل مشاهده است و برای ترویج تغییر دهید: برای مثال هر سازمان می تواند سالانه از انتشار نژادی گوناگونی از دانش آموزان که با عجله و از کسانی که در نهایت پیوستن به سازمان است. اگر شما مایل به استفاده از پلت فرم رسانه های اجتماعی صحبت می کنند تا به سرعت در مورد ضد نژادپرستی فکر و اجرای راه را به سازمان خود احساس بیشتر استقبال دانش آموزان از رنگ.

نه ترویج ضد نژادپرستی تنها زمانی که انجام این کار در خدمت شما. آیا استفاده از رنگ به عنوان یک فرصت مناسب برای نام تجاری خود را به عنوان یک فرد یا یک گروه است که می ایستد به صورت نژادی و عدالت است. به یاد داشته باشید: چیدن که شامل مردم رنگ در جهان را به خود و زمانی که به انجام این کار یکی از قوی ترین اشکال تبعیض.

صمیمانه

Jiyoung Jeong '21

با تشکر ویژه از کلارا Spars '21 و ملیسا سانتوس '21 برای حمایت خود را در نوشتن این نامه.

تماس با Jiyoung Jeong در jiyoungj 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب