یکی از فلوریدا بهترین و شناخته شده ترین شرکت های حقوقی preps به پرونده های حقوقی علیه دو خانه های پرستاری

کریستین خادم سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 15 سال 2020تالاهاسی --- یکی از فلوریدا بهترین و شناخ

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

تالاهاسی --- یکی از فلوریدا بهترین و شناخته شده ترین شرکت های حقوقی گفت: آن را در حال آماده سازی پرونده های حقوقی علیه دو خانه های پرستاری مربوط به مرگ حداقل سه نفر از ساکنان COVID-19.

این حرکت توسط شرکت مورگان و مورگان می آید در میان بی قراری محیط قانونی که در کنگره و رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' دولت خواسته شده است برای محافظت از خانه های پرستاری از شکایت های قانونی مرتبط با این بیماری همه گیر.

مورگان و مورگان وکیل الکساندر Clem گفت: این شرکت نشان دهنده حداقل سه خانواده از ساکنان که درگذشت در Opis Coquina مرکز در اورموند بیچ بیچ از COVID-19 و قبل از کت و شلوار اعلامیه ثبت خواهد شد در 10 روز آینده. Opis Coquina مرکز تا به حال 16 ساکنان مرگ از COVID-19 با توجه به دولت داده است.

Clem گفت: این شرکت همچنین توافق کردند به نمایندگی از خانواده های ساکنان که درگذشت در Suwannee بهداشت و مرکز توانبخشی در لایو اوک. با توجه به دولت داده, 18 ساکنان شمال فلوریدا مرکز پرستاری فوت کرده اند. آن را بلافاصله روشن نیست که چگونه بسیاری از خانواده ها را درگیر در پرونده های حقوقی علیه Suwannee تسهیلات.

تلاش برای تماس با هر دو پرستاری امکانات روز پنج شنبه ناموفق بودند.

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: DeSantis می خواهد خانه سالمندان بازدید به رزومه — اما هنوز

بیشتر: دستور دولت برای تقویت COVID-19 تست در دراز مدت مراقبت از امکانات

قبل از کت و شلوار اعلامیه های پیش نیاز در خانه سالمندان دادخواهی. پس از اعلامیه های واصل شده از 75 روز به سعی کنید برای رسیدن به موافقت نامه حل و فصل. Clem, اما گفت که به ندرت رخ می دهد.

همانطور که از پنج شنبه صبح و 814 ساکنان و کارکنان در مراقبت دراز مدت امکانات در سراسر کشور مرده بود از COVID-19. مراقبت دراز مدت تسهیلات مرگ و میر به حساب 43 درصد از کل COVID-19 مرگ و میر در فلوریدا با بیماری های تنفسی به خصوص خطرناک به سالمندان و افراد با زمینه ای شرایط پزشکی.

فلوریدا مراقبت های بهداشتی ارتباط دولت بزرگترین پرستاری-صفحه اصلی انجمن با ارسال نامه ای به رژیم صهیونیستی. ران DeSantis ماه گذشته درخواست کرد که او با استفاده از قدرت اجرایی به ارائه خانه های پرستاری با مدنی و کیفری حمایت از دادخواهی ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

آوریل 3, نامه امضا شده توسط رئيس جمهور انجمن امت نی گفت: پیشنهاد پتو ایمنی باید تقاضای خود را به عمدی یا عمدی جنایی سوء رفتار و یا سهل انگاری ناخالص. اما نی استدلال کرد که مشکلاتی که ناشی از نیروی انسانی و یا کمبود منابع باید در نظر گرفته شود سوء رفتار و یا سهل انگاری.

DeSantis نه به طور مستقیم پاسخ داد که آیا او عطا خواهد کرد که از جمله ایمنی. آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان, منشی, مریم Mayhew حاضر به وزن در ایمنی موضوع هفته گذشته گفتن سرویس خبری فلوریدا که نبود او را به تصمیم گیری.

فلوریدا مراقبت های بهداشتی ارتباط سخنگوی کریستن ناپ گفت که "از روز اول" خانه سالمندان کار کرده اند را به نگه داشتن ساکنان خود را امن است.

"این مایه تاسف است که در حالی که ما مراقبان کار خستگی ناپذیر برای محافظت از ساکنان و ایجاد محیط های حمایتی محاکمه وکلا در حال حاضر موقعیت خود به سود حاصل از این غم انگیز وضعیت سازماندهی فردی شبه جرم اقدامات" نپ در بیانیه ای گفت به اخبار سرویس.

"با فلوریدا هنوز هم در میان این بحران امروز اعلام یک طرح دعوی در دادگاه قبل از هر گونه حقایق واقعی ایجاد شده است یک مثال کامل از این که" نپ گفت.

مورگان و مورگان وکیل مت مورگان گفت: این شرکت خواهد شد مبارزه و تلاش در فلوریدا و کشورهای دیگر برای محافظت از خانه های پرستاری از مسئولیت.

"هیچ سوالی وجود دارد که به عنوان یک گروه جمعی این امکانات به کار گرفته اند این شیوع به خوبی و به آنها کمک قابل توجهی به گسترش" مورگان گفت. "به عنوان یک شرکت ما احساس می کنیم که ما یک وظیفه برای برگزاری این خانه های پرستاری مسئول سهل انگاری فاحش در غیر این صورت آنها همچنان به انجام آن در آینده است."

تلاش برای محافظت از خانه های پرستاری لمس کردن جنگ سیاسی در تالاهاسی در طول دو دهه گذشته.

قوه مقننه در سال 2014 مورد تایید قانون است که مانع از "منفعل" سرمایه گذاران از اینکه به عنوان متهمان در پرونده های حقوقی ناشی از صدمات به پرستاری-ساکنان خانه. این لایحه نیز آن را سخت تر به شکایت و خانه های پرستاری خسارت تنبیهی نیاز به دادگاه برای نگهداری مدارک در جلسات قبل از ساکنان می تواند دنبال کیفری-دعاوی خسارت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن