یک جرقه دور: چگونه خشکسالی ایجاد شده است رسیده و شرایط برای آتش سوزی در شمال غرب فلوریدا

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:52 PM EDT مارس 12 سال 2020شرایط رسیده برای آتش سوزی به ادامه سوزاندن

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

شرایط رسیده برای آتش سوزی به ادامه سوزاندن در طول تکدی و شهروندان باید احتیاط شدید در هنگام انجام هر نوع سوختگی بیش از حداقل بعد از چند هفته به گفته یک کارشناس با فلوریدا خدمات جنگل.

شرایط خشکسالی و کم رطوبت هستند اجازه می دهد برای Escambia County را هرست امام جواد آتش و سانتا رزا شهرستان پنج مایل باتلاق آتش به ادامه سوختن هر چند خدمه آتش هم 90% موجود که از روز سه شنبه. اما در هر نقطه در منطقه است که تنها با یک جرقه به دور از دیگر فاجعه بار فروغ.

"بزرگترین بیماری است که ما در رفتن از آتش در نظر است برای رفتن به این واقعیت است که ما نداشته باران در حالی که ما خشکسالی شاخص شروع به صعود گفت:" برایان Camposano, حادثه آتش رفتار تحلیلگر با فلوریدا خدمات جنگل. "هر روز که می گذرد از اینجا بدون باران است یک روز که سوخت در حال گرفتن بیشتر و خشک زمین است تر و خشک."

"سوخت" در آتش هستند کاج سوزن کاج قلم مو و سایر پوشش گیاهی در کف جنگل است که اجازه می دهد آتش به گسترش است. خشک کن سوخت — دیگر آن رفته و بدون باران — بیشتر احتمال دارد آتش است به گسترش است.

نگرش مثبت: چهار-تور عراق, افغانستان, قطر, دامپزشک, نامزد و کودک از دست دادن خانه در آتش سوزی

سوخت برای هرست امام جواد و پنج مایل باتلاق آتش سوزی عمدتا سوزانده ترک چه آتش کارشناسان "ماک" و "داف" در زیر. سرگین و داف به طور کلی قابل اشتعال است و می دود و اتش سوختن برای ماه بدون خوب خیساندن باران اما این منطقه جدول آب زیر زمین است که به اندازه کافی نزدیک به سطح است که تا کنون مانع از خراب کردن در و داف از ابتلا به آتش.

"اگر duff یا ماک در آتش جلب وجود ندارد به اندازه کافی آب در هر یک از ما کامیون ها لود شده با یک میلیون بار بیش از به خاموش کردن آن آتش" Camposano گفت.

زنبور عسل: شرق تپه عسل خانه زنبور از دست می دهد هزاران نفر از پوند عسل با توجه به پنج مایل باتلاق آتش

برای کمک به جلوگیری از جرقه از هرگونه آتش سوزی مقامات محلی خواست مردم را نمی سوزاند حیاط باقی مانده و یا سایر زباله های خانگی و آگاه از فعالیت های است که می تواند جرقه آتش سوزی. Okaloosa و والتون شهرستانهای برقرار رایت ممنوعیت صبح روز سه شنبه و سانتا رزا شهرستان است که انتظار می رود به بحث در مورد رایت بان در پنج شنبه نشست.

"اگر هیچ رایت بان در محل ساکنان هنوز هم می تواند سوختگی انبوهی از حیاط بریده و چیزهایی مانند که بدون اجازه از ما, اما آن را به آنها را به اختیار" Camposano گفت. "حتی در روز مانند امروز در حالی که آن را در خارج اگر همه چیز فرار می تواند به نوبه خود بد به سرعت."

چگونه برای محافظت از خانه خود را از آتش سوزی

آتش سوزی در سانتا رزا و والتون استان ها در هفته گذشته نابود شده و در مجموع 47 خانه های آسیب دیده و ده ها تن بیشتر است.

این Mussett بایو آتش سوزی در جنوب شهرستان والتون که ادعا 33 خانه شروع با یک مرد سوزان "غیر قانونی مواد" در یک روز زمانی که هیچ رایت جواز صادر می شود. وزارت کشاورزی فلوریدا در حال بررسی است و اتهامات در حال بررسی با توجه به شهرستان والتون کلانتر مایکل Adkinson.

پنج مایل باتلاق آتش سوزی در سانتا رزا شهرستان که سوزانده 14 خانه مشتعل زمانی که مجاز تجویز رایت و مالکیت خصوصی را از کنترل خارج شد. وزارت کشاورزی فلوریدا راه اندازی کرده است تحقیقات جنایی را به که فروغ اگر چه مقامات گفته اند که آتش به درستی مجاز است.

و در Escambia County, آتش سوزی که نابود دیرین چمن مراقبت از کسب و کار روز دوشنبه این است که تصور می شده اند مشتعل زمانی که باقی مانده افتاد از سوختگی سطل.

یک چیز ساکنان می توانید انجام دهید برای محافظت از خانه های خود را در آتش سوزی فصل است به مطمئن شوید که آنها باید یک بافر از "دفاع فضایی" در اطراف خانه های خود چند پا از حیاط بدون درختان و بوته زار یا دیگر ignitable مواد که آتش نشانان می توانید استفاده کنید به نگه داشتن شعله های دور.

Escambia County: هرست امام جواد آتش تهدید 29 خانه در اوج خود می سوزاند برای روز یا حتی هفته

"یکی از چیزهایی که روشن است از آتش این است که آیا خانه درگیر هستند یا نه به خصوص زمانی که خطر آتش سوزی بالا است اما واقعا در طول سال با داشتن فضای اطراف خانه خود را که یک آتش نشان می تواند دفاع کند اگر یک آتش سوزی شد برای آمدن به سوی آن خانه بسیار مهم است" Camposano گفت.

آتش سوزی در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای در حال حاضر در "وضعیت خوبی" دولت و ماموران آتش نشانی در حال آماده سازی برای دست به کمر به آتش محلی مقامات هنگامی که آن را کاملا امن برای انجام این کار است.

اما هنوز با شرایط آب و هوایی بیش از حداقل بعد از دو هفته مشابه به آنچه که در منطقه شاهد در هفته گذشته — زمانی که 250 هکتار باتلاق آتش بود و قادر به پرش به 2000 هکتار در یک چشم بر هم زدن — Camposano هشدار به اجازه گارد خود را پایین فقط رتبهدهی نشده است.

"خطر آتش سوزی است که هنوز هم بسیار بالا است." "و رطوبت کم است."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن