یک سوم از Escambia County خانواده ها در حال زندگی در یک " بقا بودجه گزارش می یابد

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:44 AM EDT مه 6 2020حدود یک سوم از Escambia County خانوار و یک

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

حدود یک سوم از Escambia County خانوار و یک چهارم از شهرستان سانتا رزا خانوار زندگی می کنند فقط یکی از مشکلات دور از بحران مالی, با توجه به یک گزارش جدید.

در Escambia و سانتا رزا شهرستان 34 درصد و 24 درصد از خانواده ها به ترتيب با کسب بیش از سطح فقر فدرال است اما کمتر از هزینه های اساسی زندگی برای خود شهرستان با توجه به راه متحده از غرب فلوریدا 2020 آلیس گزارش.

آلیس مخفف "دارایی محدود درآمد محدود شده است." این اساسا یک اندازه گیری از افراد و خانواده هایی زندگی می کنند که در یک "بقا بودجه" با وجود کار کردن در یک یا چند شغل. به طور معمول آنها را به اندازه کافی برای ذخیره برای بازنشستگی و یا شرایط اضطراری, اما بیش از حد را به واجد شرایط برای کمک های مالی است که می تواند کمک به آنها را پوشش نیازهای اولیه خود را.

'قدرت بیش از یک بانک': ها با استفاده از سوراخ دیدهبانی ایجاد کردن برای سلب Beulah پدر خانه وکیل می گوید:

بیماری همه گیر کوروناویروس رود به آمار 39 درصد از کارگران فلوریدا در جیب خود مطالعه می یابد

در کنار آلیس خانواده های این گزارش نشان می دهد اضافی 12 درصد از خانوارها در Escambia County و 8% در سانتا رزا شهرستان در فقر است.

"داده است که به اطلاع آلیس گزارش است که همیشه بخشی جدایی ناپذیر از سازمان ما توانایی شناسایی و رسیدگی به مشکلات مالی بسیاری مواجه کاری مردمی و خانواده در جامعه ما" گفت: ایران راه غرب فلوریدا رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت لورا Gilliam. "واقعیت این اطلاعات رنگ است که تقریبا نیمی از خانواده ها در جامعه ما — به طور مستمر در حال رشد—, شماره مشغول به کار هستند اما قادر به دریافت جلوتر از لحاظ مالی با توجه به شمار عوامل مانند اشتغال چشم انداز کارگر آسیب پذیری و حمایت راکد دستمزد و رشد هزینه های زندگی."

از 118,820 Escambia County خانوار و 23 درصد از خانواده ها با فرزندان 35 درصد از تک و co-habitating خانوار و 40 درصد از کسانی که با سالمندان 65 ساله و بیش از شناسایی به عنوان آلیس.

سالانه خانوار بودجه بقا در Escambia County — حداقل هزینه برای زندگی و کار در منطقه ما — $است 24,696 برای یک فرد بالغ و $66,324 برای یک خانواده متشکل از دو بزرگسال, یک نوزاد و یک کودک پیش دبستانی. که برابر است با یک دستمزد ساعتی از $12.35 برای یک فرد بالغ و $33.16 برای یک خانواده چهار.

از 63,891 سانتا رزا شهرستان خانواده ها 19 درصد از کسانی که با کودکان آلیس به عنوان 23% تک نفره و co-habitating خانواده و 33 درصد از 65 سال و بیش از خانواده است. در سانتا رزا شهرستان سالانه خانوار بقا بودجه $26,664 برای یک فرد بالغ و $71,316 برای یک خانواده چهار. ساعتی دستمزد مورد نیاز برای تامین این بودجه $13.33 برای یک فرد و $35.66 برای یک خانواده چهار.

هر دو شهرستان' سالانه بقا بودجه بیش از 200 درصد سطح فقر فدرال از $12,140 برای یک فرد بالغ و $25,100 برای یک خانواده چهار.

کمک در pandemic: راه متحده از غرب فلوریدا می دهد از حدود 250.000 دلار در COVID-19 پاسخ وجوه

بسیاری از برنامه های فدرال با استفاده از راهنمای فقر یا درصد تقسیم عددی بر مضرب از آنها (مانند 125% و 150% یا 185%) به عنوان بخشی از واجد شرایط بودن خود را معیار است. برخی از این برنامه ها شامل پزشکی; ویژه تغذیه مکمل برنامه برای زنان ، نوزادان و کودکان; Head Start; کم درآمد انرژی صفحه اصلی کمک و خیلی بیشتر.

راه متحده از غرب فلوریدا اشاره کرد که درصد فلوریدا خانوار زیر آلیس آستانه از جمله کسانی که در فقر بود و در حال حاضر در 10 سال به بالا — بالا رفتن از 33 درصد در سال 2007 به 46 درصد تا سال 2018 است. فعلی COVID-19 همه گیر است که تشدید این مشکل است.

"در تلاش برای حمایت از این جمعیت از طریق این بیماری همه گیر ما COVID-19 پاسخ صندوق کمک های مالی هدف کمک به آلیس گفت:" گیلیام. "این مهم است که ما انجام تمام کارهایی که ما می توانیم برای کمک به این افراد و خانواده ها باقی می ماند مالی پایدار به عنوان زندگی خود نهفته ساعت های از دست رفته و دستمزد و امنیت چه آنها ممکن است یا نه ممکن بود."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه متحده از غرب فلوریدا خدمات خود را و آن COVID-19 صندوق امداد بازدید uwwf.org.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب