تنها 1 از پنساکولا بالا 10 شغل پشتیبانی می کند 2-خوابه می گوید: مسکن ائتلاف

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:16 PM EDT Jun 23, 2020متوسط Pensacola آتش نشان, معلم, auto mech

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

متوسط Pensacola آتش نشان, معلم, auto mechanic, افسر پلیس, کلانتر معاون و خرده فروشی کارمند نیست و نه پول کافی برای خرید خانه متوسط قیمت در این منطقه است.

این شهر مقرون به صرفه مسکن وظیفه نیروی شنیده داده ها در نیاز به مسکن مقرون به صرفه از فلوریدا مسکن ائتلاف در جلسه بعد از ظهر سه شنبه. دو گروه هستند که وظیفه ایجاد یک گزارش که به تشریح چگونگی این شهرستان از پنساکولا ارائه خواهد شد 500 مقرون به صرفه واحد در پنج سال.

"هیچ یک از این مشاغل باید حقوق و دستمزد است که اجازه خواهد داد که مالک برای خرید یک خانه میانه گفت:" بلز دنتون تحقیقات مدیر فنی و مشاور برای مسکن فلوریدا ائتلاف.

از 10 رایج ترین مشاغل در پنساکولا تنها چهار نماینده خدمات مشتری, پرستار, منشی, کارمند و منشی و یا دولت دستیاران – می توانید با پرداخت هزینه یک آپارتمان یک اتاق خوابه در منطقه بدون اینکه مسکن-هزینه بر دوش. هزینه بر دوش توصیف وقتی که ساکن است پرداخت بیش از 30 درصد از درآمد خود را در رهن و یا اجاره و آب و برق و بیمه و مالیات.

"این باعث می شود آن را فوق العاده دشوار است برای صرفه جویی در. آن را می سازد آن را فوق العاده دشوار است به آب و اضطراری مانند از دست دادن شغل, COVID یک اورژانس پزشکی" دنتون گفت. "می افزاید: بسیاری از استرس است. این باعث می شود شما خیلی بیشتر احتمال دارد که به حرکت اخراج شود و تجربه همه این نتایج منفی از آنجا که شما نمی توانید هزینه را مسکن."

از آن چهار شغل تنها یک پرستار ثبت شده می توانیم یک آپارتمان دو خوابه در پنساکولا با توجه به فلوریدا مسکن ائتلاف پژوهش است.

"مردم را با نان و کره از پنساکولا اقتصاد نمی توانیم به اینجا زندگی می کنند" دنتون گفت.

متوسط درآمد متوسط در پنساکولا منطقه است $48,686. متوسط مستاجر در منطقه است درآمد 66 درصد از منطقه متوسط درآمد فقط $32,004 در حالی که صاحب خانه متوسط را بدست آورده $65,329.

مایکل Chaney فنی مشاور با ائتلاف گفت: یک فرد ساخت حدود 65 درصد از منطقه متوسط درآمد با برخی از بدهی خواهد نیاز به در اطراف $46,000 در کمک به خرید یک خانه به طور متوسط در حدود $200,000 در این شهرستان است. حتی کسی که در 80 درصد از منطقه متوسط درآمد نیاز 45.000 دلار در کمک به.

"یک چیزی که من متوجه مورد این اعداد این است که برای خرید یک خانه است که می تواند ميانه در حال حاضر خواهد بود در اطراف $225,000. که اولین چیزی که پس از آن ممکن است که اینها کمی بیشتر گریم" گفت: جان Rickmon یک کارگزار املاک و مستغلات و عضو نیروی کار. "علاوه بر این که محدوده قیمت دسته تحت فشار فوق العاده ای در حال حاضر."

بیشتر توسعه اخبار

خانه های جدید: Escambia County اعلام کرد نیروی کار جدید مسکن, برنامه, برنامه ای برای ساخت چهار خانه

زمین خریداری: توسعه دهنده اقدام به خرید حفاظت شده تالاب در میدوی, تقسیم آن به تعداد زیادی وجود حفاظت اسایش

فاضلاب هزینه: Innerarity ساکنان جزیره به احتمال زیاد نمی دانید هزینه جدید سیستم فاضلاب تا سپتامبر

که اندازه گیری است که به نام "مسکن شکاف است." این رقم مالی است تفاوت بین آنچه که قرض دهنده می گوید: با توجه به درآمد می توانید استطاعت و هزینه خرید یک خانه به طور متوسط در این منطقه است.

"به نظر من که این داده ها (نقاط) منعکس یا نیاز به یارانه و یا یک نیاز واقعی برای مسکن مقرون به صرفه موجودی. و آن را مقرون به صرفه مسکن موجودی که به شما گفته اند خیلی کم است" گفت: پاتریشیا Lott, معاون صندلی از نیروی کار و مدیر اجرایی Escambia County مسکن امور مالی سازمان.

Chaney گفت: به این دلیل برخی از 500 خانه که وظیفه نیروی امید به ایجاد باید شامل ساختمان های جدید است. او گفت که می تواند شامل اعمال نفوذ پول از بودجه های مختلف برای یارانه و یا با استفاده از اهدا زمین برای ساخت و ساز.

در حالی که وجود دارد راه های مختلف برای رسیدن به هدف از 500 خانه در علاوه بر این به ساخت و ساز جدید دنتون گفت Pensacola احتمالا قادر نخواهد بود به تکیه تنها ایالتی و فدرال مسکن بودجه. کمک های اولیه اغلب می آید از شهر درآمد عمومی با ایجاد جامعه توسعه سازمان های محلی از طریق گزینه فروش مالیات و با استفاده از پول جمع آوری شده از طریق فروش املاک شهرستان, در میان دیگران.

رنه Wilhoit یک وظیفه نیروی عضو و فروش در بازار با رهبر Synovus شرکت وام مسکن گفت: نگرانی او را با مسکن مقرون به صرفه سهام است که در زیر ميانه خانه است که آنها فرسوده و خریداران نمی تواند استطاعت تعمیرات مورد نیاز. او گفت: نیروی کار باید با در نظر گرفتن کمک با rehabbing موجود در خانه های مقرون به صرفه.

"آنها بد پشت بام. آنها بد و الکتریکی و لوله کشی بد" Wilhoit گفت. "این شکسته قلب من برای دیدن کسی که خرید یک خانه است که من می دانم این است رفتن به نیاز به یک سقف در چند سال. من می دانم آشپزخانه فرسوده است."

در اجاره سمت Chaney گفت: وجود یک نیاز واقعی برای مسکن مقرون به صرفه تر و همچنین به دلیل وجود گزینه های بسیار کمی در جامعه است که نمی خواهد هزینه-بار درآمد پایین.

"آن عمدتا فقط نشان می دهد که در حال توسعه مقرون به صرفه تر از اجاره مسکن احتمالا خوب با توجه به ما نمی فراوانی از واحد است که این قیمت مناسب سطوح در جامعه ما" Chaney گفت.

نیروی کار دارای دو بیشتر جلسات چپ در تاریخ 20 ژوئیه و اوت. 27 که در آن ائتلاف خواهد شد در حال حاضر پیش نویس گزارش.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.

آخرین مطالب