نامه سرگشاده: دانشگاه استنفورد جانباز در پاسخ به "زوم-بمب گذاری' در افراد حزبی

عزیز Zoombombers از افراد کمیته های پارلمانی شما من را نمی دانم اما شما با دخالت یک گردهمایی مسالمت آمیز از مر

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

عزیز Zoombombers از افراد کمیته های پارلمانی

شما من را نمی دانم اما شما با دخالت یک گردهمایی مسالمت آمیز از مردم را دوست دارم. شما در زمان بیش از خود صفحه نمایش شعار نژادی تهمت, brandished صلیب های شکسته و عکس از تفنگ. و هنگامی که شما هدفمند مردم من در مورد مراقبت از ما شد و آشنایان.

من نوشتن را به شما بگویم که شما نمی نشان دادن هر قسمت از امریکا است که من هنوز هم حاضر به مرگ برای. شما نشان دهنده ترس: شکستهای تحقیرآمیز دام جنایی ترس است که شما نمی خواهد پیدا کردن راه خود را به دنیای آینده بنابراین شما به جای عقب نشینی و چسبیدن به گذشته شما تصور کنید به خالص اما یکی که آلوده قرن از جنایات غیر انسانی. شما با ایجاد تخریب متحد, اطراف, اختلاف, ارتباط نهفته است.

من هم از نوشتن به شما بگویم که متاسفم. من متاسفم که کسی در زندگی شما ساخته شده است شما احساس کوچک ساخته شده شما باور شما کمتر از شما متقاعد شده است که تنها راه برای دفاع از خود است که با قرار دادن دیگران. من حتی ممکن است درک که در آن شما در حال آمدن از در راه خود را. جهان می تواند به نظر می رسد بی معنی و بی رحمانه و آن را آسان به احساس از دست داده و ناامید به درک در هر نی کاذب اهمیت است.

اما من نمی خواهد خاموش ماندن در حالی که شما دریچه سرخوردگی خود را در شاگردی. استنفورد است که جامعه من و خانه من و مشکلات من و دوستان نیز خود من است. من ممکن است نگاه مانند شما اما من نه مثل شما. زمانی که من به ارتش پیوست آن بود که به مبارزه با افرادی مانند شما افرادی که اجرای خود را تحمل خشونت و من نوشتن را به شما بگویم که با تکان دادن سلاح های خود را در شهروندان را ندارد شما یک جنگجو.

من نوشتن را به شما بگویم که وجود دارد این است که جهان ما در حال ایجاد و آن را زیبا. در این دنیا هر کس خوش آمدید و با ارزش و متعلق. شما می توانید بیش از حد خوش آمدید اما یک شرط وجود دارد و آن را غیر قابل مذاکره: شما قبول هر کس دیگری به عنوان داشتن که همان ارزش. دوره. اگر شما نیاز به یک دوست, من دوست شما. اما اگر شما خودتان را دشمن جامعه من و سپس من و دشمن خود را بیش از حد.

من می گویم این کار را در خطر ابتلا به صدایی مانند دیگر پشت سر هم از لحاظ سیاسی درست دری وری سخن گفتن یکی دیگر از نارسایی "البته هیچ کس در پردیس اغماض نژادپرستی و تعصب است." اما من یک صدای ناچیز هر چند ممکن است و امروز من با استفاده از آن می گویند که به اعتقاد من. من معتقدم که ما در حال تحول است و ما در حال پیشرفت ما در حال راهپیمایی به سوی یک آینده که در آن هر انسانی را تشویق و توانمند. آینده ای که در آن سیاره ما ارزشمند است و حفاظت شده; یک آینده که در آن ما سفر به ستاره ها به جای نبرد بر روی زمین است. و اگر شما در راه است که در آینده شما باید بیشتر از یک فرد برای مقابله با.

تماس با نستور والترز در waltersx 'در' stanford.edu

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected].

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب