'ما گریه برای کمک به': Pensacola آبجوسازی صاحبان امیدوارم که به بحث در مورد بازگشایی با DBPR رسمی

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 28, 2020کمک ممکن است در راه برای Pensa

توسط NEWSSALAM در 7 مرداد 1399

کمک ممکن است در راه برای Pensacola کارخانه های لبنی مبارزه برای موجودیت خود را.

وزارت فلوریدا از کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات (DBPR) اعلام کرد قصد دارد آخر این هفته در جلسات حضوری با آبجوسازی صاحبان سراسر کشور جلسات است که باید شروع جمعه و تشکیل شده است از یک گفت و گو بین دو طرف در مورد چگونه ماشین منگنه و بارها می توانید با خیال راحت از بازگشایی با وجود تداوم بیماری همه گیر.

DBPR از کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات Halsey r mata که در ابتدا اعلام کرد که دوباره بسته شدن همه در قضیه مصرف الکل در ژوئن 26, ارسال شده اخیر خود نیت به توییتر در روز شنبه.

"ما خواهد آمد تا با امن و هوشمند و گام به گام طرح بر اساس ورودی علم و نسبی حقایق در مورد نحوه بازگشایی در اسرع وقت" r mata' جیر جیر به عنوان خوانده شده.

R mata' پاسخ به یک نتیجه مستقیم از مشترک نامه به قلم فلوریدا آبجو اصناف که به نمایندگی تمام فلوریدا کارخانه های لبنی در شفاعت با DBPR و رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به کمک آنها آمده تا با یک لباس بازگشایی استراتژی است.

با توجه به نامه داخلی رای گیری از تخمیر صنفی نشان داد که 100 کارخانه های لبنی در دولت هستند به احتمال زیاد به نزدیک اگر این تعطیلی باقی بماند به صورت دو هفته آینده.

کامل ساده Brewing Co. یکی از بسیاری از فلوریدا کارخانه های لبنی برای ارسال این نامه در رسانه های اجتماعی در اواخر هفته گذشته. کامل ساده صاحب DC ریوز روز دوشنبه گفت که سوالات فرد به DBPR را تا حد زیادی کاهش یافته است در گوش کر بنابراین او از طرفداران بزرگ از ایالت وحدت.

"من به نوعی آن را در نظر ما فریاد کمک" ریوز روز دوشنبه گفت:. "به کمک این 100 کارخانه های لبنی که در حال رفتن به تعطیل در دو هفته آینده ... من فکر نمی کنم این مکالمات را لزوما در مورد 'ما باز امروز می تواند ما باز فردا؟' آن را " چگونه می تواند ما را باز و بازگشایی به عنوان یک هنر و صنعت آبجو صنعت در فلوریدا با حقوق صاحبان سهام به عنوان آن مربوط به چگونه ما می تواند کسب و کار ما رفتن به جلو است.' پس از آن نه فقط در مورد این بازی کوتاه آن را در مورد بازی طولانی."

کارخانه های لبنی در پنساکولا نورد با مشت خود را در راه منحصر به فرد. عجیب و غریب مستعمره Brewing Co. در میان تعداد انگشت شماری از کارخانه های لبنی محلی با موفقیت به درخواست برای دائمی خدمات مواد غذایی مجوز و آغاز خواهد شد در خدمت متوسط منوی پیتزا, چوب شور و nachos در روز سه شنبه.

DBPR اضطراری سفارش 2020-09 متحده که فروشندگان آن نیز ذکر شده و نیز مواد غذایی, موسسات خدمات از نظر قانونی می تواند در خدمت به الکل در taprooms تا زمانی که آنها مشتق 50 درصد یا کمتر از درآمد خود را از در قضیه فروش الکل.

عجیب و غریب مستعمره مالک بلیک پرورش گفت: محوری برای آبجوسازی ساخته شده بود به نام بقا. آبجوسازی به ارث برده پوسته سابق آشپزخانه در اموال خود را در 260 N. Palafox سنت

"ما به رفتن تنها فرمت ما در 8 درصد از نرمال درآمد" پرورش گفت: در مالی تاثیر بودن تنزل به شدت به فروش رفتن crowlers برای ماه گذشته است. "این taproom مدل های لبنی است و نه پایدار برای برو فقط. اکثر کارخانه های لبنی باید خیلی بالاتر بدهی و سربار با توجه به سمت تولید از کسب و کار است."

زمرد جمهوری Brewing Co., در 1414 W. دولت سنت بود یک آبجوسازی مایل به تغییر مدل کسب و کار خود را به عنوان سمبل یک رستوران.

زمرد جمهوری صاحب فیل Zayas ساخته شده خودخواسته تصمیم گیری در ژوئن 28 تعطیل در محل مصرف آبجو و حتی در خود باغ در منطقه صندلی که می شده اند مجاز به نگه داشتن عامل جدید DBPR منظور با تشکر از طرح ساختمان راه گریز است که آزاد کسب و کار اجازه می دهد تا در قضیه مصرف الکل در آن باغ آبجو.

►جلبک چشم نوامبر باز: جلبک Beer Co. باز مدتها در انتظار Pensacola آبجوسازی در شرق تپه

►پشتیبانی از راه حل: Pensacola صاحب کسب و کار کوچک راه اندازی کسب و کار میزگرد برای حمایت از صاحبان سیاه و سفید

"ما نمی دانیم که چه Halsey r mata است رفتن به می گویند ما نمی دانیم که چه چیزی معامله در حال رفتن به" Zayas گفت. "هر کس در اطراف شهر شده است تعقیب مواد غذایی مجوز در اطراف اما ما در حال رفتن به انجام این کار است. آن را کمی احمقانه به نظر می رسد مانند بسیاری از هزینه های ما را با هزینه های صدور مجوز به علاوه تجهیزات آشپزخانه, برای, حداقل, بازگشت در بهترین است."

به عنوان نشان داده شده در Zayas' 28 ژوئن Facebook, پست, آبجوسازی در حال حاضر باز در روزهای جمعه تنها برای به رفتن crowler فروش. Zayas گفت: در پی برنامه ریزی برای فروش باقی مانده موجودی او در حال حاضر بوده است و جریان از طریق تخمیر مخازن قبل از جدید ترین خاموش و سپس عملیات 100% تا زمانی که وجود دارد امن و معقول بازگشایی راه حل این است که به محل قرار داده.

R mata در دسترس نیست برای نظر دوشنبه ، این معلوم نیست چه قالب چهره به چهره ملاقات بین او و آبجوسازی صاحبان خواهد بود و آیا Pensacola خواهد بود بخشی از خود دور اما DBPR انتظار برای نهایی کردن یک برنامه در اواخر این هفته.

وقتی پرسیده شد که به شرح r mata' روز شنبه توییت های DBPR ارائه شده این بیانیه به ایمیل مجله اخبار دوشنبه:

"وزیر r mata است که گوش دادن به ایده ها و نگرانی های دارای مجوز صاحبان کسب و کار که در میان بسیاری از مهم جامعه شرکای ما در ایالت تلاش برای پاسخ به چالش های ناشی از این بیماری همه گیر. گسترش فرصت ها برای کارخانه های لبنی بارها و مرتبط با موسسات برای بازگشایی با خیال راحت متکی بر یک تعاونی رویکرد به شکل گیری و تداوم یک مسئول مسیر رو به جلو است. وزیر r mata متعهد به داشتن یک صحبت های سازنده در جوامع متعدد در سراسر کشور برای استقبال از منظر این صاحبان کسب و کار در تشکیل یک قابل طرح است. ترتیبات برای این جلسات در حال حاضر در حال هماهنگی است."

در حالی که وجود دارد این است که طولانی سرخوردگی در میان نوار و آبجوسازی جامعه در مورد چه مدت آن را گرفته است به تدوین و فرموله کردن یک طرح برای بازگشایی ترین آبجوسازی صاحبان خوشحال هستند که در نهایت به گفت و گو می رویم.

"به صورت چهره به چهره گفتگو قطعا سودمند خواهد بود" فاستر گفت. "من فکر می کنم ما نگرانی های اصلی هستند به همین دلیل ما فقط با داشتن مذاکرات در حالی که باشگاه های نوار میله, با مواد غذایی که باید تبدیل به میله و مشاوره به ما داده شده است از Halsey r mata مشاوره خود را برای دریافت مواد غذایی مجوز. بنابراین ما همه کمی اشتباه می شود که چگونه است که نگه می دارد هر کس امن است."

Zayas گفت که او امیدوار است مختصر راهنمایی که چگونه بارها و کارخانه های لبنی می تواند با خیال راحت به کار گیرند ظهور از این جلسات.

"این یک گام در مسیر درست است." "من خواهد بود بسیار باز به دیدن یک برنامه برای دستورالعمل های ایمنی و مدیریت و همچنین نه فقط 'سلام شما می توانید برای باز کردن در 50٪.' اگر وجود دارد, مورد نیاز, مثل, 'شما می توانید برای باز کردن در 25% اما هر حامی به یک ماسک ، ترسیم واقعی COVID پروتکل های ایمنی من فکر می کنم که می تواند ایده های هوشمند به عنوان مخالف به انجام آنچه ما از زمان گذشته است که فقط باز کردن و دیدن افرادی که زیر ظرفیت دستورالعمل. چرا که پس از آن ما می خواهم تا پایان در همان وضعیت است."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن