بیش از 50 اتهامات سوء رفتار جنسی و حمله ارسال شده به دانشگاه استنفورد اتصالات از دست رفته

یک شماره ناشناس نوشته های وی از سوی مامورین که استنفورد نامناسبی خطاب آزار و اذیت جنسی, سوء استفاده و حمله به

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399

یک شماره ناشناس نوشته های وی از سوی مامورین که استنفورد نامناسبی خطاب آزار و اذیت جنسی, سوء استفاده و حمله به محوطه دانشگاه شدند منتشر شده در دانشگاه استنفورد اتصالات از دست رفته Instagram حساب در طول هفته گذشته. از روز شنبه بیش از 50 چنین نوشته شده اند ساخته شده است.

حساب اجازه می دهد تا اعضای استنفورد جامعه برای ارسال ناشناس پست به حساب مالک از طریق پیام های مستقیم که پس از آن نوشته شده بر روی صفحه است. موج اخیر پست های مشخص شده خروج از حساب کاربری معمول بیشتر نور دل محتوا. صاحب استنفورد اتصالات از دست رفته حساب نوشت: در صفحه Instagram داستان است که هنگامی که آنها انجام می شود ارسال پیام های مستقیم که آنها در حال حاضر دریافت آنها کمک خواهد کرد برای ایجاد یک صفحه جدید است که تابع به عنوان یک انجمن برای بحث در مورد خشونت های جنسی و آزار و اذیت در محوطه دانشگاه.

"این حساب فقط مجهز به حفظ یک مکالمه به عنوان مهم به عنوان یکی از این برای مدت زمان طولانی" آنها نوشت: در یک Instagram پست در صفحه. آنها اضافه شده است که آنها بوده ام رسیدن به دیگر گروه ها و افراد با تجربه تر در برخورد با تجاوز جنسی و آزار و اذیت از جمله استنفورد از تجاوز جنسی & ارتباط سوء استفاده (سارا) برای مشاوره و کمک به در حال اجرا یک حساب دوم که هنوز هم می تواند ساخته شده است در "گمنامی و داستان های به اشتراک گذاری اما با یک ساختار واقعی است که باعث افزایش [آن چیز]."

دانشگاه سخنگوی E. J. میراندا نوشت: در بیانیه ای که روزانه که در حالی که دانشگاه نمی تواند اظهار نظر در پست های ویژه با توجه به نگرانی های حریم خصوصی و گمنامی از دانش آموزان در ساخت آن پست استنفورد در حال کار برای رسیدگی به سوء رفتار جنسی و حمله به محوطه دانشگاه.

"ما می دانیم که ما هنوز هم جایی برای رفتن در تلاش های ما برای از بین بردن خشونت جنسی در جامعه ما است و ما باید همچنان به گسترش و پیشگیری از تلاش های آموزش و تقویت خدمات پشتیبانی به آنها را بیشتر به راحتی در دسترس و آسان تر به حرکت" میراندا نوشت: به نمایندگی از عنوان نهم هماهنگ کننده کتی لعاب و معاون ارشد کشيش برای نهادی سهام و دسترسی لورن Schoenthaler. "هدف ما این است که هیچ دانش آموز همیشه باید به تجربه تجاوز جنسی در دانشگاه استنفورد و ما همواره در تلاش برای یادگیری و بهبود به منظور پیشبرد این هدف است."

پست آمده در نور پردیس آب و هوا بررسی آزادی در اواسط ماه ژوئن که در بر داشت که 80 درصد از تغییر جنسیت, جنسیت عجیب و غریب و یا nonconforming (TGQN) مقطع کارشناسی و coterm دانش آموزان و 70 درصد در مقطع کارشناسی و coterm زنان تجربه آزار رفتارها در طول زمان خود را در دانشگاه استنفورد.

موجی از پست آغاز شد و پس از اولیه ارسال در 21 ژوئن که به نام در استنفورد جامعه به بحث در مورد "سکوت همیشگی" اطراف سوء استفاده در محوطه دانشگاه. این پست بود به سرعت توسط دیگر که ادعا یک سری از حوادث در محوطه دانشگاه از جمله مداوم تحت سن آزار و اذیت جنسی, سوء استفاده و حمله توسط ناشناس ساکن دستیار.

"قبل از اینکه من حتی بستری شدم تجاوز جنسی در این دانشگاه" ناشناس پوستر نوشت. "من حتی قبل از اعمال من تا به حال به فایل مورد در برابر یک دانشجو در این پردیس برای تبعیض (در آن زمان 9 ماه به صورت استنفورد به ضربه آنها را.)"

پوستر دیگر ادعا شده که این عنوان نهم و دانشگاه بودند و سنن و اتهامات سوء رفتار جنسی و خشونت است.

یک پوستر نوشت: آنها تا به حال گزارش حمله به عنوان IX اما مجرم "رو هیچ واکنش و حتی نشنیده در مورد اين پرونده است." یکی دیگر از پوستر گفت: آنها گفته شده بود که "دانشگاه نه اقدام" پس از آنها تا به حال گزارش سوء استفاده "با ارزش و فرصت یادگیری برای [مرتکب]."

میراندا نوشت که عنوان IX اداری از حرفه ای اختصاص داده شده که در مراقبت عمیقا در مورد سلامت دانش آموزان است.

"ماموریت خود را از بیطرفانه بررسی ادعاهای تجاوز جنسی آزار و اذیت جنسی و تبعیض جنسیتی است که از بالاترین اهمیت است و عمیقا ناامید کننده هنگامی که دانش آموزان می گویند [دفتر] باب در دست زدن به یک مورد" میراندا نوشت.

برخی از پوستر های که شناخته شده به عنوان ورودی frosh ابراز نگرانی در مورد ایمنی خود را در دانشگاه استنفورد را در محوطه دانشگاه.

"خواندن همه این مطالب در مورد تجاوز جنسی وحشتناک" یک پوستر نوشت. "شما چه توصیه اول را به ماندن امن است؟"

میراندا آدرس پوستر خاص نگرانی است.

استنفورد اتصالات از دست رفته " صاحب که خواست ناشناس بماند با توجه به ماهیت این صفحه نوشت: در یک پیام به روزانه که "تقریبا هر womxn/افسونگر-ارائه فرد" آنها می دانستند که در محوطه دانشگاه تا به حال در برخورد با آزار و اذیت جنسی و یا حمله در برخی از راه.

"ماهیت ما مدرسه 'اعتبار' به سادگی بدان معنی است که قدرت و پویایی در دانشگاه ها و حتی بیشتر شدید" صاحب نوشت. "ما یک مدرسه است که بر مردسالار زمینه های مانند مهندسی CS و پزشکی که منجر به حرفه ای است که در میان چیزهای دیگر با سوء رفتار جنسی. این مسائل فقط به عنوان شایع است در حالی که ما هنوز دانش آموزان است."

تماس با Ari گابریل در arijgab 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن