در طول تعطیلات تابستان بدون ناهار مدرسه به معنی بزرگتر جمعیت در مواد غذایی pantries

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا در 25 مه سال 2020Escambia County مدار

توسط NEWSSALAM در 5 خرداد 1399

Escambia County مدارس برای تابستان و این بدان معناست که ده ها تن از مدرسه-اداره غذا توزیع نیز بسته شدن.

این Escambia County School District مواد غذایی بخش خدمات در خدمت بیش از 180,000 منظقه ناهار و صبحانه از COVID-19 همه گیر بسته مدرسه و سالن های غذاخوری با توجه به منطقه.

هنگامی که مدرسه در سایت های نزدیک برای تابستان, دولت محلی و تغذیه سایت در حال انتظار برای دیدن عجله جدید خانواده نیاز به کمک خود را.

تغذیه سواحل خلیج فارس و شریک زندگی خود را سازمان انتظار دارند را انتخاب کنید تا بخش عمده ای از بار.

Pantries دیدن مختصر شیب در منابع تغذیه سواحل خلیج فارس اولویت سایت های تلفن همراه

یک سوم از Escambia County خانواده ها در حال زندگی در یک " بقا بودجه گزارش می یابد

بانک غذایی توزیع کالا به کوچکتر مواد غذایی pantries در فلوریدا تکدی آلاباما و می سی سی پی و فلوریدا وزارت کشاورزی برای ارائه ناهار به فلوریدا کودکان سنین 18 و زیر از طریق تابستان BreakSpot برنامه.

"ما تا به حال همه ما شروع سایت سفارش غذا بیشتر برای هفته آینده و ما آنها تا آماده شود" گفت: اوبری Grier, جامعه, تعامل هماهنگ کننده برای تغذیه سواحل خلیج فارس. "من می دانم که برخی از سایت های ما در حال حاضر شروع به دیدن یک افزایش در این هفته به عنوان ما کار کرده اند با سایت های فشار به دانشجویان به سایت ما."

Grier گفت: بیشترین تغذیه خلیج فارس سایت ها در نزدیکی مدارس و یا سایر دارایی جامعه مانند کتابخانه ها و کلیساها و پارک که در عرض مناسب پیاده روی و یا رانندگی از راه دور برای کودکان و خانواده ها است. او گفت: وجود 35 سایت و در حال اجرا در Escambia و سانتا رزا شهرستان و کارکنان همیشه کار با جامعه به ایجاد بیشتر در جوامع است که به آنها نیاز دارید.

جوآن Gulley از غیر انتفاعی توجیه زندانی وزارتخانه گفت: سازمان و شربت خانه مواد غذایی محلی Pensacola مراقبت از قلب در حال همکاری برای توزیع 10000 پوند از مواد غذایی از تغذیه سواحل خلیج فارس در Walnut Hill منطقه است.

"پنساکولا مراقبت از قلب آنها بوده ام همه جا در سراسر جامعه" Gulley گفت. "چه توجیه انجام شده است در تلاش است تا کامیون ها (مواد غذایی) به مناطقی که دریافت هر گونه کمک.این Quintette منطقه بود و ما در حال حاضر در زمان یک کامیون وجود دارد. ما در حال کار بر کمک به گردو هیل در حالی که ما در نهایت یک کامیون که در حال بالا رفتن وجود دارد."

که درایو-رویداد خواهد بود ساعت 9 صبح تا ظهر 27 مه در خانه نماز در 54 N. سرو خیابان. این رویداد باز است به هر کسی و اجتماعی رعایت فاصله دستورالعمل.

بیشتر: Epps مسیحی مرکز تغذیه گرسنه در طول coronavirus همه گیر | عکس

Grier گفت: در طول سه جانبه دولت منطقه خدمات تغذیه سواحل خلیج فارس است که پیش بینی COVID-19 بحران باعث خواهد شد نیاز به 5.4 میلیون وعده غذا در طول شش ماه آینده و باعث 130,000 مردم به تجربه ناامنی غذایی.

"اولین مرحله از بازگشایی شروع کرده اند اما این بدان معنا نیست که مردم بلافاصله در حال رفتن به کار," او گفت:. "بسیاری از مردم در حال ضعف سيستم ايمنی و آنها نمی توانند به کار. و یا گاهی اوقات آنها نمی توانند کار کنند به عنوان بسیاری از آنجا که کودکان خود را نمی در مدرسه و یا آنها نبوده است قادر به آنها را به عقب به مراقبت دارد."

Grier گفت: از آنجا که تابستان BreakSpot برنامه توسط اداره ایالت فلوریدا وجود دارد ممنوعیت مواد غذایی و کمک های پولی. او گفت: چیزی که مردم می تواند انجام دهد برای کمک به شریک با تغذیه سواحل خلیج فارس به راه اندازی یک تغذیه سایت در جامعه خود را.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که تمام محله ها و همه بچه ها دسترسی به این سایت" Grier گفت. "بنابراین ما می خواهیم مطمئن شوید که ما باید مقدار زیادی از سایت ها برای کودکان برای رفتن به, و اگر بچه ها که حمل و نقل آنها باید توانایی برای داشتن یک سایت در محله آنها می تواند راه رفتن به."

آینده نگر مواد غذایی سایت باید امکانات برای ذخیره سازی مواد غذایی و سالن های مانند کلیساها و مراکز اجتماعی را خوب ممکن است مواد غذایی سایت. کسانی که با علاقه در حال تبدیل شدن به یک سایت می توانید تماس جسیکا لگت در jleggett@feedingthegulfcoast.org برای بیشتر برنامه اطلاعات.

خانواده هایی که نیاز به کمک به تغذیه کودکان می توانید پیدا کردن یک تابستان BreakSpot محل در نزدیکی آنها با رفتن به summerbreakspot.freshfromflorida.com و ورود به آدرس منزل. این وب سایت فراهم می کند یک نقشه نشان دادن سایت های تغذیه در این نزدیکی هست. خانواده ها بدون دسترسی به اینترنت می توانید 2-1-1تماس بگیرید و یا متن FOODFL به 877-877 برای کمک.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن