OWA در فولی بازگشایی پارک تفریحی به مردم | کسب و کار جدید

Kalyn ولف کسب و کار جدیدمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 7, 2020مردم از پنساکولا من دعوت شما را به فکر

توسط NEWSSALAM در 18 خرداد 1399

مردم از پنساکولا من دعوت شما را به فکر می کنم به اولین خاطرات از بازدید از یک پارک تفریحی. من برای اولین بار.

من به یاد داشته باشید اولین بار من به اندازه کافی بلند به سوار شدن فضای کوه در دیزنی جهان. شما تا به حال به 44 اینچ و آخرین زمان بازدید من فقط خجالتی از جلسه ای که مورد نیاز است. سطح هیجان احساس کردم به عنوان یک کودک کوچک بود که از دستاورد حتی اگر تنها چیزی که من زمانی بود که یک سال بزرگتر است.

ارتفاع مورد نیاز هیچ چیز جدید به پارک را برانگیخت اما دفعه بعد که شما بازدید از پارک در OWA در فولی, آلاباما, شما متوجه خواهد شد که نه تنها نیاز شما را برآورده کند. بهداشت و ایمنی کنترل دما چک و یک میزبان از تمیز کردن عمیق پروتکل در حال حاضر شده است به این فهرست اضافه شده.

"ما به انجام همه چیز ما می توانید مطمئن شوید که زمانی که آنها می آیند در اینجا آنها در حال رفتن به امن" پارک در OWA مدیر کل استیو Honeycutt گفت. "اگر آنها امن نیست, ما نمی خواهد برای باز کردن درب است."

پارک در OWA بازگشایی ساعت 11 صبح جمعه و عمل در 50 درصد ظرفیت تا جولای 3. این زمانی است که Alabama رژیم صهیونیستی. کی Ivey است که انتظار می رود دوباره جاری محدودیت و ارزیابی اینکه آیا یا نه آنها باید برداشته شود به کار در ظرفیت کامل.

"ما را تشویق مهمانان به بازدید از 'قبل از اینکه شما بدانید بخش از وب سایت ما www.visitowa.com" مدیر بازاریابی و روابط عمومی کریستین Hellmich گفت.

وجود دارد شما را پیدا خواهد کرد لیست کامل از پروتکل ها و دستورالعمل های مانند که در آن اجتماعی فاصله مناطق به اجرا گذاشته خواهد شد.

بیشتر کسب و کارهای جدید

Pensacola حرفه ای جوان میزبان نام تجاری وبینار سری | کسب و کار جدید

زمرد ساحل کفپوش بندی نگه می دارد Pensacola پیوند | کسب و کار جدید

بندر سلامتی, راه اندازی وبلاگ جدید در "جهش ایمان" | کسب و کار جدید

"اجتماعی فاصله به اجرا گذاشته خواهد شد در سراسر پارک از جمله سوار شدن صف خطوط و جدا کردن مهمانان با خالی ردیف و صندلی بین مهمانان و سوار وسایل نقلیه" Hellmich گفت.

اما شما می توانید قبل از ورود به پارک مهمانان و کارکنان را به انجام یک بررسی سلامت. اگر یک مهمان یک متوسط که بیش از 100 درجه آنها اجازه داده نخواهد شد در داخل. مهمانان نیز مجاز نیست اگر آنها در حال تجربه COVID-19 علائم و یا مشکوک شده اند در معرض این ویروس ظرف مدت 14 روز.

علاوه بر چک های بهداشتی در ورودی دروازه, دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه در حال حاضر خال خال در سراسر پارک و دوره ای تمیز سواری نیز برگزار طول روز است.

اگر چه کارکنان ملزم به پوشیدن ماسک های صورت و تجهیزات حفاظت فردی در هر شیفت آن را مورد نیاز نمی باشد برای مهمانان. افتخاری ماسک صورت در دسترس ساخته شده اند و مهمان را تشویق به پوشیدن آنها.

"سلامت و ایمنی ما مهمانان و بازدید کنندگان همیشه یک اولویت" Honeycutt گفت.

در حالی که همه از این شرایط جدید به نظر می رسد کمی دلهره آور آنها تاکید هدف اصلی است که به آن لذت ببرید.

"ما می خواهیم همه را به یک زمان خوب Honeycutt گفت. "ما فقط می خواهم همه از آن لذت ببرید. چون همه فقط نیاز به از آن لذت ببرید در حال حاضر."

پارک در OWA در حال حاضر باز از 11 صبح تا 9 p. m. برای اطلاعات بیشتر ، www.visitowa.com تماس بگیرید و یا 251-923-2111.

Kalyn ولف مستقل است ستون نویس مجله اخبار. ارسال کسب و کار جدید نکاتی برای pcolanewbiz@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن