سرعت ارشد به اشتباه حذف شده از سالنامه درمان به دلفین کروز محلی منشور

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 27 سال 2020سرعت دبیرستان ارشد تیلور ودرفرد شد bummed ر

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

سرعت دبیرستان ارشد تیلور ودرفرد شد bummed را در اوایل این ماه در حالی که thumbing از طریق ارشد سالنامه.

پس از در حال حاضر فرسوده بهار که تو را دیدم به طور معمول جشن طبیعت ارشد سال کاملا محو coronavirus همه گیر نوجوان آموخته پرتره او به اشتباه از سمت چپ از او سالنامه.

"ما به مدرسه رفتم به ما کلاه و لباس و سالنامه و زمانی که ما به عقب در ماشین در راه خانه من می توانم پیدا کردن تصویر" ودرفرد روز سه شنبه گفت. "(مدرسه) گفت: آنها تا به حال هرگز کامل سالنامه."

گرفتن باد از این اخبار خلیج فارس نسیم منشور کاپیتان و دوست ودرفرد خانواده تصمیم به ارائه ارشد با کمی pick-me-up. کاپیتان یوسف بافنده از موج برش منشور ارائه شده ودرفرد و تعداد کمی از دوستان نزدیک او یک رایگان دلفین کروز شنبه بعد از ظهر.

بنابراین در روز او قرار بود به طور رسمی فارغ التحصیل از سرعت بالا, Weatherford معامله در کلاه و لباس شب برای یک دست کت و شلوار حمام و دو ساعت سوار در سراسر امواج Pensacola بای.

آن را بدترین راه در جهان به صرف یک شنبه گفت: Weatherford که در حال کار بر روی قرار دادن تاسف مصیبت در آینه دید عقب.

"من واقعا ناراحت بود اما مادر من بیشتر ناراحت" ودرفرد گفت. "من واقعا فقط از نوع ساکن نیست بیش از همه چیز."

سرعت بالا مدیر مدرسه Stephen پوسته گفت: مدرسه احساس بد در مورد این اشتباه است.

"او پرتره ارشد حذف شد, از صفحه آن قرار بود در. ما اشتباه ما آگاه شد و از آن عذرخواهی کرد نه متری تمام," پوسته گفت. "این یک وضعیت وحشتناک و هیچ چیز ما می توانیم."

چه شل گفت: این مدرسه انجام داده است بازپرداخت هزینه سالنامه در حالی که هنوز توزیع یکی به ودرفرد ، او همچنین در فرایند — با کمک پدر و مادر داوطلب در مدرسه — از فشار دادن تا برچسب از ودرفرد عکس که او گفته خواهد شد از طریق پست به همکار سالمندان به طوری که آنها می تواند شامل پرتره او در سالنامه. این مدرسه گفت: همچنین پستی نامه عذرخواهی.

"ما در پست یک نامه با تصویر خود را در پاکت به ارشد کلاس و عذر خواهی کرد و گفت:" این تیلور تصویر, لطفا با قرار دادن آن در سالنامه خود را,'" پوسته گفت.

ساخت بهترین رابطه جنسی خشن زمان:

جدید فارغ التحصیلی سنت: خلیج فارس نسیم بالا سالمندان رنگ 7-تن دال از پنساکولا پل خلیج

آبی فرشتگان فن فوق العاده می شود سفر از 'Blue Angels, ماشین, در 7th, تولد

قهرمان خوش آمدید: Pensacola خانواده شگفتی نیروی دریایی master chief اعزام به مبارزه COVID-19

ویور دوستان با Weatherford را دختر که با این نسخهها کار به عنوان دستیار مدیر در کرک شده است. ویور اخیر مدل کسب و کار محوری به میزبان شام کشتی در ازای coronavirus است آزادانه همکاری با کرک را به عنوان ویور اسکله قایق خود را پشت رستوران و او آغاز می شود, کشتی وجود دارد.

"ما نشسته بودند و صحبت کردن پس از کار و من فکر کردم او می خواهد علاقه مند در یک دلفین کروز و یا چیزی ؟ او و دوستان او را در یک قایق شخصی روز؟" ویور به یاد می آورد. "من قطعا خوشحال به انجام آن کاملا."

کریستین McGreger, Weatherford این است که هنوز کمی نا امید بیش از این وضعیت که اصلی پوسته گفت: او می داند. سکس مامان گفت: حداقل دلفین کروز به کمک نرم کردن ضربه.

"این قطعا باعث می شود او احساس حداقل کمی خاص" McGreger گفت. "او به طور کامل دل شکسته جمعه گذشته هنگامی که ما از طریق آن رفت."

Weatherford دوست پسر او و او دو تا از بهترین دوستان خندید و به شوخی در این منشور به عنوان برخی از آهنگ های مورد علاقه خود لعنتی از یک بلندگوی قابل حمل سه شنبه.

"این یک چیز بزرگ است," او گفت: از استعداد کروز. "هیچ چیز را واقعا تا به حال از سمت چپ از سالنامه اما آن را بسیار زیبا از کاپیتان جو برای ارائه به ما را در اینجا."

سرعت ارشد متوجه می شود که چگونه مار گزیده در این سال شده است برای کلاس 2020, اما همچنین دارای یک سطح معینی از دیدگاه وقتی که می آید به تصویر بزرگتر.

"این واقعا یک پیش فرض در سال شده است وجود دارد بسیاری از مسائل در سال 2020 در دسترس نباشد اما من از نوع فقط در حفظ و گفت: 'Life will go on,'" ودرفرد گفت. "این فقط آغاز از دنیای واقعی زندگی است."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن