Palafox خیابان در مرکز شهر Pensacola به نزدیک به خودرو در روزهای یکشنبه از طریق ژوئن

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:21 PM EDT مارس 20, 2020شروع این آخر هفته Palafox خیابان در مرکز

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

شروع این آخر هفته Palafox خیابان در مرکز شهر Pensacola را به خودرو در روزهای یکشنبه از طریق ژوئن به عنوان بخشی از شهرستان جدید "یکشنبه خیابان قدم زدن" با وجود نگرانی از برخی از صاحبان کسب و کار چگونه است که لطمه می زند و توانایی خود را به انجام برسانند منظقه سفارشات.

شهردار Grover رابینسون اعلام کرد که این حرکت در Facebook Live Q&A در روز چهارشنبه و گفت که او امیدوار است این تعطیلی را نشان می دهد بازدید کنندگان آن را امن برای رفتن به مرکز شهر.

"در پایان روز آن را می تواند به یک فرصت برای ما به مردم نشان می دهد که شهر امن است به پایین می آیند و بازدید از آن دیدن امکانات. ما امیدواریم که که آنها را یک تجربه خوب در یکشنبه و آنها می خواهید به آمده به عقب در یک روز به طور منظم و یا فروشگاه و یا خوردن" رابینسون گفت: اخبار و مجله.

Palafox خواهد بود بسته به خودرو از ساعت 10 صبح تا 9 صبح روزهای یکشنبه بین باغ و خیابان های اصلی. که همان کشش برای اولین بار بسته در روز مادر تا رستوران ها و خرده فروشان می تواند گسترش به خارج در میان coronavirus بیماری همه گیر.

دیب گزارش: Palafox نمی دید دوباره این جمعه اما تغییرات دیگر می تواند به زودی می آیند

اولین بسته: Palafox خیابان در مرکز شهر Pensacola را به اتومبیل های روز مادر

پیشنهاد: Pensacola شهردار پیشنهاد بسته شدن Palafox بنابراین رستوران, خرده فروشی می تواند در خارج

متعدد صاحبان کسب و کار در اعتراض به بسته شدن در روز مادر و پس از آن شهر و مرکز شهر و بهبود هیئت مدیره برگزار شد جلسه با ذینفعان در آبی Wahoos ورزشگاه. برخی از صاحبان کسب و کار گفت: بسته شدن مانع منظقه خدمات است که چگونه آنها در آنجا ماند شناور در coronavirus همه گیر و نگرانی چه اتفاقی خواهد افتاد اگر بسته شد و دائمی است.

پس از جلسه دیب کوچک تشکیل گروه های کسب و کار به بحث در مورد راه هایی برای حمایت از مرکز شهر را در آن بازیابی و لیستی از توصیه هایی که ارائه شد به این شهرستان شنبه شب. این سند شامل کوتاه مدت و بلند مدت ایده های برای تحریک کسب و کار مرکز شهر را نشان می دهد بسته شدن Palafox خیابان.

رابینسون قبلا گفته او را ببینید چه توصیه هایی که خارج از این گروه قبل از ساخت هر گونه اطلاعیه در مورد تغییرات دسترسی در Palafox خیابان.

"فروشندگان باید به حال برخی از نگرانی. ما به آنها گوش" شهردار گفت. "آنها گفتند بسیار است که آنها نمی خواهند آن را در یک زمان است که متضاد با توانایی خود را به انجام کسب و کار. بنابراین ما انتخاب نموده اید به انجام آن تنها در روزهای یکشنبه که یک روز که اکثریت قریب به اتفاق از کسب و کار در Palafox باز نیست.

"ما باور نمی کنیم که این به هیچ وجه درگیری با کسب و کار است. اگر یک کسب و کار می خواهد برای باز کردن در روز یکشنبه به دلیل آنچه که ما انجام می دهیم ما در حال رفتن به جلوگیری از آنها را. آن را باز. آنها می توانند تصمیم گیری کنند."

Jason Mosley, شرکت, صاحب 5 بشکه آبجوسازی در Palafox داد ورودی به یکی از گروه های کاری استفاده می شود برای قرار دادن با هم توصیه. او گفت در حالی که او را نه به طور کامل مخالف بسته شدن Palafox او می خواست پیش تر هشدار نسبت به دو روز قبل مانند روز مادر بسته شدن. او همچنین گفت: بسته شدن صدمه کسب و کار خود را.

"برای ما کاملا بسته Palafox پس ما هنوز در فاز یک به نظر می رسد به ما صدمه دیده است چرا که ما فقط می توانید انجام دهید بسته فروش در این نقطه و محدود کردن دسترسی به Palafox به مردم برای انتخاب کنید تا به نظر می رسد تا حدودی به زیان ما است."

این دیب لیست توصیه های شامل همه ایده های دریافت شده توسط دیب در طول آن کار جلسات گروه. بسته شدن Palafox ذکر شده است اما با هشدارهای مانند پاک کردن تاریخ پایان پیشرفته اطلاع به صاحبان و یا فقط بسته شدن آن در شب و در تعطیلات آخر هفته.

این سند در نهایت توصیه می شود این شهر تعیین موازی پارکینگ در Palafox بین اصلی و باغ خیابان به عنوان 15 - 20 دقیقه رها کردن و انتخاب کنید تا تنها مناطق. پیشنهاد دیگری بود انتخاب کردن در برنامه برای رستوران ها که اجازه می دهد آنها را به استفاده از فضاهای سبز شهر به راه اندازی جداول به عنوان نوع مانند یک دادگاه مواد غذایی اجازه می دهد دسترسی به خیابان اما همچنین برای شام.

رابینسون گفت: اگر صاحبان کسب و کار علاقه مند در تعیین یک فضا به عنوان یک برو وانت نقطه در روز به غیر از روزهای یکشنبه و یا می خواهید به راه اندازی میز و صندلی در شهرستان فضای سبز آنها می توانید تماس از شهرستان برای دیدن اگر آن را ممکن است.

او همچنین امیدوار است روز یکشنبه در خیابان قدم زدن را برجسته شهر را فضای سبز در مرکز شهر.

وارن Sonnen مدیر و برگزار کننده برای o'riley را میخانه ایرلندی گفت: در ابتدا او شک و تردید از خیابان بسته شدن ایده اما روز مادر بسته شدن خوب پیش رفت. O'riley نیست به شدت متاثر از رستوران در حال حاضر جداول در خیابان نیست و معمولا خیلی takeout.

Sonnens گفت که او با حمایت از ادامه بسته شدن به عنوان طولانی به عنوان آن را به طور موقت.

"از آنجا که از آنچه در جریان بوده است با تمام COVID مسائل و فلان چیز را من می خواهم بگویم آن استقبال چیز. مردم واقعا از آن لذت می برد," او گفت:. "من کارکنان و مشتریان واقعا فقط از نوع میل راه رفتن در اطراف گرفتن در خیابان."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن