Palafox نمی دید دوباره این جمعه اما تغییرات دیگر می تواند به زودی

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:11 PM EDT مارس 12 سال 2020Palafox خیابان نمی تواند بسته به وسایل نقلی

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

Palafox خیابان نمی تواند بسته به وسایل نقلیه مانند آن بود آخر هفته گذشته به عنوان Pensacola شهردار Grover رابینسون به نظر می رسد برای یک راه برای اجازه می دهد تا کسب و کار در مرکز شهر به فضا قادر به با خیال راحت بازگشایی طول coronavirus بیماری همه گیر.

این Pensacola مرکز شهر بهبود هیئت مدیره خواهد بود تشکیل کسب و کار کوچک گروه به بحث در مورد راه های خلاق برای تشویق بیشتر کسب و کار در مرکز شهر در حالی که نگه داشتن اجتماعی فاصله دستورالعمل در محل پس از دیدار با صاحبان کسب و کار در آبی Wahoos ورزشگاه در روز سه شنبه.

رابینسون گفت: او را ببینید چه توصیه های بیرون آمده از دو گروه قبل از ساخت هر گونه اطلاعیه در مورد تغییرات دسترسی در Palafox خیابان.

رابینسون گفت: اخبار و مجله او می خواهم به یک طرح برای چه در خیابان با آغاز هفته آینده.

در طول نزدیک به دو ساعت جلسه رابینسون شنیده از مرکز شهر صاحبان کسب و کار بودند که با این تصمیم به بستن محبوب, مرکز شهر, خیابان, در روز مادر با تنها دو روز اطلاع.

کلی Rozier که همراه با دخترش کتی اجرا می شود Indigueax جین Bar & بوتیک گفت: در آخرین لحظه تصمیم مختل طرح خرده فروشان به عنوان آنها در تلاش برای بازگشایی شده است.

"ما در حال کار در طرح ما" Rozier گفت. "...ما می دانیم که کسب و کار ما در داخل و خارج. ما قرار داده اند تا با خون و عرق سهام به نیلی برای 10 سال در حال حاضر. بنابراین در حالی که ما در حال کار بر ما طرح خود را هنگامی که شما می آیند تا با یک طرح برای اجرا در دو روز مسطح آن را معکوس چند بار به این برنامه است که ما در حال حاضر مشغول به کار است."

بسته: Palafox خیابان در مرکز شهر Pensacola را به اتومبیل های روز مادر

تغییر طرح: Palafox خیابان در پنساکولا نمی خواهد به ترافیک در حال حاضر

آنچه باز: این Pensacola رستوران ها دوباره باز: در اینجا یک نورد لیست اطلاعات

رابینسون در دفاع از تصمیم خود گفت: شهرستان مایل به سعی کنید چیزهای جدید در عصر coronavirus.

"ما باید برای کشف کردن برخی از راه را که اتفاق می افتد," رابینسون گفت. "منظورم این است که ما حتی شروع (بازگشایی). مردم در اینجا وجود دارد مانند قبل از من گفت که حتی نمی باید کسب و کار باز در کافه ها و سرگرمی. برای ما برای رسیدن به این مرحله ما باید به شکل از چگونه به نگه داشتن چیزهای زنده و نورد."

رابینسون با اشاره به آنچه کارشناسان بهداشت گفت: در مورد کوروناویروس بودن سخت تر برای انتقال به خارج از منزل و استدلال کرد که قادر به کار در خارج خواهد بود و کلیدی برای بازگشایی کسب و کار بدون ایجاد سنبله در ویروس.

"آیا ما همه چیز را درست یا نه, من نمی دانم," رابینسون گفت. "اما به لطف خدا ما نه تا به حال اتفاق می افتد بدترین سناریو مورد است که می تواند برای ما اتفاق افتاده."

رابینسون با اشاره به Mobile, آلاباما است که منجر می شود که دولت در این شماره از coronavirus موارد به عنوان یک مثال از آن Pensacola نمی خواهید به.

"که نمی نیویورک" رابینسون گفت. "که کمتر از 50 مایل دور."

MariCarmen Josephs صاحب کارمن ناهار, نوار, ابراز نگرانی بسیاری از صاحبان رستوران و گفت که بسته شدن Palafox خیابان به ارائه فضای بیشتر برای فضای باز ناهار خوری بود و در آینده هزینه راه رستوران ها مانده اند در کسب و کار از طریق همه گیر: منظقه وانت.

کارمن بود و باز نمی شود این جمعه برای هر دو carryout و یا ناهار خوردن در.

"رستوران ها صحبت کردم با نه به نفع بستن Palafox پایین" Josephs گفت. "شماره 1 دلیل که منظقه سرویس شده است و آنچه را نگه داشته و کسب و کار ما زنده است. منظقه خدمات, من فکر می کنم آن را برای رفتن به یک بخش از کسب و کار ما برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن. ما شده ایم با برکت این زیبا آب و هوا و که رفتن به ادامه خواهیم داد."

دیگران مخالف بودند به بسته شدن Palafox زیرا آنها ترس این حرکت را تبدیل به دائم اگر چه رابینسون هرگز پیشنهاد حرکت خواهد بود دائم.

"ما یاد گرفتیم از یک Facebook تصویری, شهردار, که به شما می خواستم به خیابان برای یک ماه تمام و شما ترس جهنم از ما" گفت: دبورا Dunlap, یک صاحب ملک در Palafox که اجاره فضای کسب و کار است.

برخی از صاحبان کسب و کار ارائه یک پیشنهاد از بسته شدن فقط پارکینگ رزرو برای منظقه انتخاب کنید تا و یا فضای غذاخوری برای رستوران ها.

دیگران ارائه این پیشنهاد که یک عابر پیاده-تنها Palafox آینده بود یک روز.

"آینده در حال آمدن است که آن را برای رفتن به عابر پیاده دوستانه گفت:" نیک Zangari صاحب بدلندز کنار نوار. "... شروع به بسته بندی خود را در اطراف است که آن را برای رفتن به عابر پیاده دوستانه. من نمی توانند درک کنند و نه از قرار دادن پا در خیابان بودن ضرر به کسب و کار شما. صدها و شاید هزاران نفر از مردم راه رفتن توسط کسب و کار خود را بالا و پایین Palafox, موزه, پارک, همه چیز داریم."

Pensacola صاحب کسب و کار پنجم Studer تعدیل بحث و گفت در حالی که ممکن است اختلاف نظر در مورد آنچه که سیاست ها به تصویب این Pensacola جامعه را گرد هم می آیند و از یکدیگر حمایت کنند.

"ما همه در این با هم" Studer گفت. "ما می توانیم همه موافق این چیزی است که همه ما می خواهیم هر یک از دیگر موفق باشد. ما ممکن است به روش های مختلف و ابزار های مختلف, اما ما واقعا می خواهید مردم موفق باشد."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن