همه گیر 'نشان می دهد ما گسل' در نژادی, عدالت اقتصادی دیابت قهوه ای می گوید در GSB بحث

سناتور. Sherrod قهوه ای (D-اوهایو) خطاب مالی و اجتماعی و سیاسی چالش های مطرح شده توسط رمان coronavirus در یک و

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

سناتور. Sherrod قهوه ای (D-اوهایو) خطاب مالی و اجتماعی و سیاسی چالش های مطرح شده توسط رمان coronavirus در یک وبینار به میزبانی دانشکده کسب و کار (GSB) شرکت ها و جامعه ابتکار در روز چهارشنبه. گفتگو با واسطه اول سال GSB دانشجو Susannah Shattuck میرسد شرکت های بزرگ و دولت مسئولیت را ضروری کارگران تضعیف آمریکا در نظام سلامت و حق رای برای حمایت از انتخابات ریاست جمهوری.

قهوه ای که می پوشد یک پین از یک قناری در قفس در کف مجلس سنا به عنوان یک "یادآوری که تا چه حد این کشور آمده است از روز هنگامی که کارگران تنها می تواند تعداد در هر یک از دیگر" توصیف این بیماری همه گیر به عنوان تخمگذار لخت و بی عدالتی در سراسر خطوط نژاد و ثروت است.

چالش های اساسی کارگران

چالش های مواجه شده توسط ضروری کارگران و شرکت کنندگان در این فرفره اقتصاد تحت سلطه گفتگو.

این بیماری همه گیر "نشان می دهد ما گسل" براون گفت. یکی از این گسل قهوه ای پیشنهاد شده است که وضع اسفناک کارگران منادی به عنوان "ضروری" اما پرداخت می شود و درمان به عنوان مصرفی. "افرادی که در حال کار در $12-, $14 یا 15 دلار در ساعت مشاغل محافظت نمی شوند و آنها نیز پرداخت می شود" براون گفت.

"آنها پرداخت می شود اما ما به آنها ضروری است." که نفاق گفت: براون "در یک کلام این است که ما که هستیم و آنچه ما به عنوان یک ملت بیش از حد اغلب."

براون گفت که این بار به عهده بخش خدمات کارگران نامتناسب سقوط بر روی شانه ها از جوامع در حال حاضر "محروم ترین های این اقتصاد است."

"این ساعتی کارگران در زنان بیشتر از مردان است و آنها بیشتر احتمال دارد به مردم رنگ" قهوه ای گفت: با اشاره به این و دیگر نژادی و نابرابری. وجود دارد در حال حاضر "هیچ بهانه ای برای کل کشور نمی شناخت این نابرابری نژادی" در درآمد بهداشت و مسکن براون گفت.

یادگیری از بحران مالی جهانی

پرسید چگونه درس های آموخته شده در طول بحران مالی 2008 و ممکن است راهنمای دولت در پاسخ به COVID-19 قهوه ای با اشاره به اهمیت حمایت مالی مستقیم به دولت های محلی و ایالتی و افراد است.

"ما در حال قرار دادن دلار واقعی به دست مردم" براون گفت: با اشاره به $1,200 محرک بررسی برای بسیاری از آمریکایی ها و به تصویب 600 $در هر هفته مزایای بیکاری به عنوان نمونه از کنگره استراتژی مستقیم کمک های اولیه برای افراد است.

تاکید روی "قرار دادن پول به دولت های محلی و ایالتی" برای کمک به کروناویروس تلاش های امدادی نیز نشان دهنده خروج از کنگره پاسخ به بحران مالی 2008 و با توجه به قهوه ای است.

"ما نمی که در سال 2009" براون گفت. "من فکر می کنم اگر ما تا به حال آن را تا به حال ممکن است متفاوت سیاسی نتیجه. آن را ممکن است راه اندازی کرده اند و نه فقط از 10 سال از رشد ... اما 10 سال از دستمزد رشد است."

برای coronavirus پاسخ به موفقیت در ترکیب درس هایی از بحران مالی 2008 و قهوه ای گفت: "تمرکز ما باید بر حقوق و دستمزد. آن را به روی کارگران است. آن را به قرار دادن پول در جیب مردم."

براون همچنین با انتقاد از آنچه او به عنوان ضربه از رهبران سیاسی به "ضمیمه رشته ها" به کروناویروس کمک.

"در حالی که محافظه کاران به نمایندگی از منافع خود را در گروه عشق به بحث در مورد کنترل محلی آنها اساسا آیا واقعا اعتماد مردم به آنها اعتماد ندارند دولت های محلی برای انجام کار درست" براون گفت.

قهوه ای متهم کرد رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل (R-Ky.) از حمایت کمک سیاست های محدود که افراد توانایی "تصمیم گیری در مورد چه چیزی بهترین را برای جامعه خود و چه چیزی بهترین را برای خانواده خود را."

"سناتور مک کانل نمی خواهید به ارسال [محلی] پول" براون گفت. "اما اگر او را مجبور به انجام آن او می خواهد به ضمیمه رشته به آنها چگونه آن را صرف. و همین کار را با مردم فقیر."

"اگر ما واقعا باور در روح انسان و آزادی" براون گفت: "شما اجازه می دهد [افراد] به تصمیم گیری — چه چیزی بهترین را برای جامعه خود چه چیزی بهترین را برای خانواده خود را."

رایگان تجارت و بهداشت عمومی

براون همچنین با انتقاد از موافقت نامه های تجارت آزاد به عنوان تشدید زمان بحران بهداشت عمومی توسط incentivizing کسب و کار آمریکا به برون سپاری تولید transcontinentally. موافقت نامه های تجارت آزاد را تشکیل می دهند "یکی از دلایلی که ما آمادگی برای این بیماری همه گیر" براون ادعا.

آمریکا سیاست های تجاری تحت کلینتون و بوش و اوباما و تهمت ریاست جمهوری "انجام داده است بسیار زیاد آسیب به این کشور ... چون رک و پوست کنده هیچ یک از آنها را کارگران اول" براون گفت.

در چند دهه گذشته سیاست های تجاری "است و اساسا گفت ... 'شما باید به حرکت در خارج از کشور, بهره برداری از ضعف قوانین زیست محیطی لذت بردن از نیروی کار ارزان و سپس فروش این محصولات در ایالات متحده'" براون ادعا.

"من سرزنش از آن در دولت ... من سرزنش از آن در رسانه ها و من مقصر آن را رک و پوست کنده در مدارس مانند مدرسه کسب و کار استنفورد که همه می گویند که تجارت آزاد است و بزرگترین چیز در جهان" براون گفت: "اما تجارت آزاد است همه چیز در مورد کسب و کار. آن را هرگز در مورد کارگران."

به کروناویروس در سراسر ایالات متحده "ما نمی باید به اندازه کافی شرکت در آمریکا ساخت ماسک" براون گفت. "ما به اندازه کافی شرکت های ساخت سواب پنبه. ما نمی باید به اندازه کافی شرکت های انجام همه نوع از چیزهایی که شما نیاز به انجام به آدرس یک بیماری همه گیر."

در مقابل ایالات متحده incentivizes تولید داخلی "برای دفاع ملی" براون گفت. "ما نمیفهمد که شما واقعا نمی خواهید کشورهای خارجی ساخت هواپیما و تانک. ما باید به کشف کردن که ما نمی خواهیم کشورهای خارجی ... ساخت تجهیزات شما نیاز به مبارزه با یک بیماری همه گیر."

قهوه ای اذعان کرد که بودجه بهداشت عمومی سبب شد تا برای یک دهه تحت هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت اوباما اما مشخص می شود به عنوان مشکل گسترده تر الگوی غفلت نسبت به آمریکایی بهداشت عمومی سیستم تحت مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری.

قهوه ای با اشاره به 2018 خروج از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از دریاسالار تیموتی mary smith که "کار آن بود که به دنبال شیوع و بالقوه شیوع راه قبل از آنها می تواند تبدیل به بیماری های همه گیر" را به عنوان شواهدی از deprioritization بهداشت عمومی در ایالات متحده آمریکا

"ما از جهان بهترین و شگفت انگیزترین, ترین اصولی بهداشت عمومی کشور — من می خواهم بگویم — در تاریخ جهان به نوعی از عقب اتوبوس" براون گفت.

به دنبال نوامبر و فراتر از آن

بازگرداندن مردم آمریکا نظام سلامت گفت: قهوه ای یکی از مسائل مهم در معرض خطر در انتخابات ریاست جمهوری که قهوه ای نیز مشخص می شود به عنوان یک "همه پرسی رئیس جمهور دست زدن به ویروس است."

"واقعا وجود دارد چیزهای بزرگ ما نیاز به فکر کردن در مورد" براون گفت. "به خصوص در آب و هوا و به خصوص ... در درآمد و ثروت و نژاد و طبقه و نابرابری."

با این مسائل در تعادل "من معتقدم که اکثریت این کشور را علیه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" براون گفت. "من همچنین متقاعد شده است که این رئیس جمهور سعی خواهد کرد برای فریب" از طریق "نهادینه رای دهندگان سرکوب کنند."

پرسید که چگونه برای اطمینان از امن و عادلانه انتخابات تحت شرایط غیر قابل پیش بینی ناشی از این بیماری همه گیر قهوه ای با اشاره به سه نوع اقدامات: گسترده رای-توسط-mail گزینه های اولیه رای گیری فرصت ها و اطمینان از شرایط ایمن در فرد در مراکز رای دهی.

"ما نیاز به مطمئن شوید که هر کس می تواند رای توسط ایمیل" براون گفت. "رای گیری توسط پست الکترونیکی امن است. مغلوب ساختن پیشی جستن است فقط یک دروغگو دوباره در مورد آن است."

براون همچنین پیشنهاد کرد سه یا چهار هفته رای گیری اولیه دوره به عنوان بهترین تمرین به صورت رایگان و در دسترس انتخابات است.

"ما آن چیزهایی که ما برنده" براون پیش بینی کرد. "من فکر می کنم ما در حال رفتن به برنده شدن در یک به اندازه کافی حاشیه [به] درخشش نور بر روی هر نوع فساد اقتصادی و سوء رفتار با مردم که فکر نمی کنم رای گیری حقوق مقدس است."

قهوه ای نیز تشویق استنفورد دانشجویان و اعضای جامعه به دنبال "یک زندگی از عدالت" فراتر از این چرخه انتخابات.

نسل بعدی از رهبران قهوه ای گفت: وظیفه خواهد شد با "ساخت این کشور به مکانی بهتر برای کمک به ما در از بین بردن نابرابری نژادی و طبقاتی و نابرابری و برای کمک به ما در مقابله با آب و هوا و مسائل اخلاقی از زمان ما است."

تماس با جکی o'neil در jroneil 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن