تکدی توافق قانونگذاران اصرار رژیم صهیونیستی است. DeSantis به توقف 'مداخله دولت,' بازگشایی منطقه

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 6:11 PM EDT آوریل 8 سال 2020یک ه

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

یک هیئت از شمال غرب فلوریدا عضو مجلس نمایندگان می خواهد رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برای بازگشایی تکدی صنعت گردشگری جلوتر از سایر مناطق کشور بیشتر به شدت تحت تاثیر coronavirus.

هفت جمهوریخواهان که امضا نامه بگویید DeSantis که اگر چه شهرستانهای 17 آنها نشان دهنده تولید کرده اند یک تعداد کم از دولت coronavirus موارد (حدود 4%) بسیاری از تکدی اقتصاد همچنان تعطیل خود را تحت فاز یک طرح برای بازگشایی فلوریدا برای کسب و کار.

و در حالی که این هیئت گفت که تکدی انعطاف پذیر است پس از غلبه بر بلایای طبیعی مانند نشت نفت BP طوفان مایکل و متعدد آتش سوزی آنها همچنین هشدار می دهند که کسب و کار و نیروی کار نمی تواند تحمل یک دوم ماه صفر درآمد.

"ما نمی توانیم اجازه نامرئی تهدید و مداخله دولت به فاجعه است که به ارمغان می آورد آن را به زانو" آنها نوشت. "ما سپاسگزار خواهد بود اگر شما نگاه از نزدیک در شواهد حمایت از کنترل محلی در کمتر نهفته مناطق است."

DeSantis صادر مارس 27 اجرایی جهت است که مسدود شده و مردم از اجاره تعطیلات, خواص, در میان چیزهای دیگر در طول اضطراری برای بهداشت عمومی برای جلوگیری از گسترش ویروس.

بیشتر: سواحل رمپ در فرانکلین کانتی به طور کامل باز است اما اجاره بان کی مون مردد

بیشتر: Coronavirus: چه باز در دوشنبه چه نمی

در این هفته او اجازه داده یک نرم بازگشایی رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی به کار اجتماعی-فاصله دستورالعمل ها و ظرفیت محدود.

اما محدودیت در اجاره تعطیلات برداشته نمی شد.

DeSantis گفت: تعطیلات-اجاره بان لازم است برای دلسرد کردن مردم از کشورهای دیگر از سفر به فلوریدا و احتمالا گسترش ویروس.

مقصد فلوریدا یک گروه است که نشان دهنده سفر-بازاریابی سازمان حمایت یک نظرسنجی که یافت گردشگری مرتبط با کسب و کار گذاشته تا به 73 درصد از کارکنان خود را در ماه آوریل است.

دانشگاه مرکزی فلوریدا مطالعه اجاره تعطیلات صنعت یافت تکدی شهرستان اختصاص 36 درصد از 27 میلیارد دلار افزایش به اقتصاد دولتی صنعت تولید می کند.

نمایندگان مجلس از جمله نماینده کنگره Jason Shoaf R-Port St. Joe و تشکر. مایک هیل R-Pensacola بگویید DeSantis که در کنار صرفه جویی در زندگی انسان "شدن خیابان اصلی باز و بازگشت به کار" باید تمرکز اصلی.

از آنها خواسته او را به دقت بررسی داده ها و به خاطر داشته باشید که اجاره برای تعطیلات مهمی دندانه دار در تکدی اقتصاد است.

"از فروشگاه سخت افزار فروشگاه گل و عامل املاک و مستغلات در خیابان اصلی به طعمه فروشگاه و یا تمیز کردن خدمه است که حفظ اجاره تعطیلات ما نیاز گردشگری بنابراین خانواده های ما می توانید زنده ماندن" آنها اعلام کرد در نامه ای نیز امضا شده توسط نمایندگان رابرت آندراده, R-Pensacola; براد دریک R-پاناما سیتی; مل اندیشیدن R-فلوریدا; Jay Trumbull, R-پاناما سیتی; و Jayer Williamson, R-سرعت.

این گروه گفت که آنها درک که DeSantis در آغوش "یک علم, در واقع مبتنی بر رویکرد برای دولت ما بازگشت به کار" در حالی که آنها استدلال خود را در مورد به بازگشایی تکدی به گردشگران است.

"چند روستایی شهرستان ساحلی در منطقه باید تنها یک یا دو مورد بیش از یک ماه پیش و ما صاحبان کسب و کار کوچک در حال درد و رنج یک ضربه ویرانگر از این محدودیت" Shoaf گفت: دموکرات جمعه.

همانطور که از جمعه با 39,199 موارد در سطح ایالت 17 شهرستان از شمال غربی به خود اختصاص 1,568 موارد است.

دو دموکرات عضو مجلس نمایندگان که نماینده تکدی شهرستانهای شامل نمی شد در لیست امضا.

تشکر. Loranne Ausley D-تالاهاسی گفت توافق با همکاران جمهوری خواه که "یک اندازه متناسب با همه" روش کار نمی کند در فلوریدا.

"اولین و مهمترین, دولت پارامونت نقش است که برای محافظت از سلامت و ایمنی شهروندان ما" گفت: Ausley وقتی پرسیده شد که به نظر در این نامه است.

"من به حمایت از یک روش اندازه گیری شده برای بازگشایی بر اساس علم و ... ما نیاز به مطمئن شوید که ما به اندازه کافی منابع برای حمایت از ادامه تست و تماس با ردیابی - به خصوص در شهرستانهای کوچکتر با بودجه محدود" گفت: Ausley.

Rep. رامون الکساندر D-تالاهاسی گفت: او می خواست برای رسیدن به همکاران خود را قبل از اظهار نظر در این نامه است.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن