قسمت اول: چه چیزی شما فکر می کنم زوم دانشگاه ؟

روز دوشنبه رک و پوست کنده صحبت کرده بود استنفورد جامعه وزن در مورد این سوال: چه چیزی شما فکر می کنم زوم دانشگا

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

روز دوشنبه رک و پوست کنده صحبت کرده بود استنفورد جامعه وزن در مورد این سوال: چه چیزی شما فکر می کنم زوم دانشگاه ؟ ما با دریافت یک شماره ثبت از پاسخ; ما منتشر خواهد شد برخی از امروز و برخی از اواخر این هفته.

راستش من احساس منحصر به فرد خوش شانس — دوره های ترجمه شده تقریبا یکپارچه به یک فرمت آنلاین, اما من فکر می کنم که به خصوص شدنی برای CS کلاس. در برخی از راه های آن بوده است و من به اندازه کافی همراه در درجه من که من از دست رفته تا حد زیادی در فرد مزایای — من دوستان به من زوم شرکای پروژه و انجام من p-مجموعه در همه کلاس های من. به عنوان TA هر چند زوم دانشگاه داره. آن را بسیار سخت تر برای ارتباط با دانشجویان و ارائه این نوع حمایت من خواهد در فرد است. نامزدی بود که در حال حاضر دشوار زندگی می کنند — آن را بسیار سخت تر در حال حاضر. من نگرانی برای دانش آموزانی که اصلا شبکه قوی است که من; من مطمئن هستم که آنها در یادگیری رنج می برد برای آن است.

— مایا Ziv '20

وجود دارد هیچ جایگزینی برای تجربه فوق العاده از بودن در کلاس با هم و دیدن دانش آموزان در تعامل با هر یک از ایده های دیگر. من غمگین نمی شود وجود دارد در فرد است. اما من نیز دیده می شود واقعا عالی کار در حال انجام است و من خودم جبران کمبود در شخص تماس با ساخت بسیاری از جلسات فردی. من در نظر سنجی دانش آموزان من در هفته 5 مورد نیازهای خود و پاسخ به آموزش آنلاین, درخواست, چگونه من می تواند به بهبود تجربه خود را. بسیاری از خواسته برای بیشتر به چالش کشیدن وظایف در کلاس بیشتر به نظر می رسد گوشه های اضافی ساعات اداری تماس بگیرید و تمام شده اند بسیار خوب ورزشی در این سه ماهه. اما بسیاری از آنها با توجه به مصرف کارآموزی به جای بازگشت برای یکی دیگر از سه ماهه آنلاین.

— ناشناس عضو هیات علمی

من زندگی می کنند در شانگهای و رو به عقب به دلیل وقوع بود بدتر در ایالات متحده است. تلاش برای کلاس های 1 تا 6 صبح هر روز به معنی من اساسا نمی تواند تابع طول روز است. چرا من باید هدر دادن پول من در subpar آموزش آنلاین? شهریه نیست و فقط برای یادگیری در کلاس. آن را نیز همه چیز را در خارج از کلاس درس. استنفورد باید انجام آنچه در آن طول می کشد برای تسریع رزومه از کلاس های حضوری. مهد کودک تا دبیرستان را به طور کامل بازگشایی در شانگهای (5 سال پس از آغاز شیوع بیماری در چین). خواهد استنفورد بود آماده سپتامبر?

— جاشوا Chien '23

من هرگز کمتر درگیر در یادگیری مواد نسبت به من بیش از زوم. بخشی از این مسئله مطلق و روان انرژی در آن طول می کشد به دنبال اطلاعات و کلمات از طریق فرمت های تصویری. اگر ذهن من سرگردان را حتی برای یک ثانیه طول زوم کلاس آن را به من طول می کشد دو زمان به عقب برگشت تا به آنچه که استاد یا همکلاسی گفت. من دچار به فکر می کنم چگونه آن را احساس به شرکت در کلاسهای بیش از زوم هنگامی که ما دیگر در یک اجباری تصویب سیستم.

— ناشناس دانشجوی کارشناسی ارشد

هر جمعه من سه کلاس در مجموع پنج ساعت از کلاس. زمانی که من تا به حال back-to-back کلاس ها در پردیس آن را خسته کننده, اما من تا به حال تعویق در میان است. در کلاس من می تواند کشش و یا از پنجره بیرون را نگاه. بین کلاس ها من می خواهم به راه رفتن در سراسر محوطه دانشگاه و لذت بردن از مناظر.

در زوم دانشگاه من که صرف زمان در یک صفحه نمایش خیره. دو تا از کلاس های من نیاز به نگه داشتن ویدئو های من, بنابراین من می ترسم حتی کشش مبادا من شبیه من توجه نیست. من خودم نشسته دردناکی هنوز هم برای نزدیک به پنج-ساعت متوالی انجام من توجه خود را در راه من هرگز تا به حال به در فرد است. بدون میکرو-معافیت من استفاده می شود به, من نمی تواند سرعت انرژی خود را در طول روز, بنابراین من تا پایان سوختن در پایان کلاس یک.

اگر ما را مجبور به انجام یکی دیگر از سه ماهه آنلاین من می خواهم فرد کلاس جلسات به کوتاه. دو ساعت نیست بیش از حد طولانی برای نشستن در سالن سخنرانی, اما آن را بیش از حد طولانی است به خیره در روی صفحه نمایش. من همچنین می خواهم کلاسها به ویدئو به طور پیش فرض مگر اینکه بحث این است که بخش قابل توجهی از این دوره است. در نهایت به جایگزینی برای کوتاه کلاس من فکر می کنم اساتید باید بیشتر کوتاه به خانه تکالیف. بله من دوست ندارم مشق اما صادق بودن با خودم یاد بگیرند به مراتب بهتر از استفاده از مفاهیم از من از صحبت کردن سر. زمان کمتری صرف زوم بهتر است.

— تیفانی زو '21

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن