بخش دوم: چه چیزی شما فکر می کنم زوم دانشگاه ؟

روز دوشنبه رک و پوست کنده صحبت کرده بود استنفورد جامعه وزن در مورد این سوال: چه چیزی شما فکر می کنم زوم دانشگا

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

روز دوشنبه رک و پوست کنده صحبت کرده بود استنفورد جامعه وزن در مورد این سوال: چه چیزی شما فکر می کنم زوم دانشگاه ؟ ما با دریافت یک شماره ثبت از پاسخ; ما منتشر شده برخی از روز چهارشنبهبرخی از امروز خواهد شد و انتشار برخی بیشتر در اوایل هفته آینده.

زوم یادگیری بطور قابل توجهی متفاوت است توسط معلم و دوره های طراحی. این سه ماهه من خوش شانس بود به برخی از انعطاف پذیری در طول ترم پس من انتخاب دوره های تدریس شده توسط اساتید که من می دانستم و مورد اعتماد و یا اساتیدی که به نظر می رسید نوع و درک در اولین روز. انتخاب مربیان دلسوز بود و برای من مهم است چرا که یادگیری با کاهش دانشجو گفتمان فرصت ها (به عنوان مورد برای من با زوم) به معنی من انجام بیشتر کار مستقل است که احساس می کند کمتر رضایت بخش است. پس حداقل من با شاگردام معلمان 🙂 اما من عصبی هستم در مورد تابستان و پاییز چهارم چون من ندارد و به همان اندازه انعطاف پذیری در ترم. من نگران هستم که من قرار داده شده با مدرسان که چشم پوشی انسانی بخش آموزش — به خصوص از آنجا که من به برخی از مهندسی کلاس و من شنیده ام از روزانه و دیگر دانش آموزان که استاد مهندسی شده اند کمتر درک این سه ماهه.

— ویکتوریا Docherty فارغ التحصیل دانشجو

من واقعا همدردی با دانشجویان دوره لیسانس به خصوص دانشجویان سال اول که حتی تجربه یک سال کامل در دانشگاه استنفورد. در علاوه بر این به حالت عادی استرس مرتبط با سال اول کالج, وجود استرس ناگهانی تخلیه جدایی از دوستان کتاب ها و منابع موجود تنها در محوطه دانشگاه و استرس انداخته بودن به یک وضعیت ترسناک با خانواده در خانه. و سپس آنها انتظار می رود برای تکمیل این واژه از راه دور, از سراسر جهان در مناطق مختلف در برخی موارد با محدودیت پهنای باند اینترنت و سخت افزار. زوم ممکن است سرگرم کننده برای چند هفته اول اما در حال حاضر هفت هفته در آن طاقت فرسا است. و کسی که می خواهد به در خیره خود را شش ساعت در روز آنلاین هستید ؟ من اعتقاد ندارم که ما (به عنوان هیات علمی و کارکنان) می تواند به دانش آموزان کیفیت آموزش آنها در فرد است. من کار بیش از زمان برای کمک به دانش آموزان با پژوهش نیاز دارد چرا که آنها به اندازه کافی تحت فشار — آنها نیاز نیست. من فکر نمی کنم که دانش آموزان در حال گرفتن ارزش پول خود را.

— ناشناس عضو هیات

من نمی توانم صحبت مثبت در مورد این سه ماهه داده استنفورد امتناع به تخفیف شهریه. با توجه به یک گزارش روزانه (3/28), کشيش Drell اشاره کرد که تنزیل شهریه بیشتر به نفع ثروتمندان: "و این را کاملا احساس می کنید درست است." علاوه بر این دانشگاه استنفورد معتقد است که هزینه های آن ادامه خواهد داد. اگر استنفورد است نگران نامتناسب با بهره گیری کسانی که با بیشترین امنیت مالی آن را باید در آینه نگاه کنید: استنفورد دارای چهارمین دانشگاه وقف در کشور در $27.7 میلیارد (Aug 2019). نیست که کاملا احساس می کنید درست است. نکته دوم: هزینه ممکن است همان باقی می ماند اما این محصول اساسا متفاوت است. استنفورد آنلاین نیست استنفورد در فرد است. آنچه در آن است که ما واقعا برای پرداخت? کتاب های درسی و سخنرانی ها و مشکل-مجموعه — یا روابط تجارب و تعامل? من استدلال می کنند برای دومی است که تقریبا حذف شده است در تنظیم. استنفورد پیشنهاد راه حل برای گسترش نرمی در اعلام مرخصی برای بهار سه ماهه. چه در مورد دانش آموزانی که در حال انجام بدهی و یا کسانی که در مورد مراقبت از تاخیر سه ماه آینده درآمد? به جای استنفورد واقعی استراتژی برای استخدام از لحاظ سیاسی درست و منطقی مغالطه به عنوان "قابل قبول" بهانه ای برای انجام کار درست. سوراخ سوراخ شدن فقرا علیه ثروتمندان نمی کند اثبات چرا استنفورد نمی کاهش شهریه و قطعا آن را کمک نمی کند مبارزه COVID-19. حقیقت گفته شود, من آن را پرداخت — هزینه فرصت بیش از حد بالا بود. اما جلوگیری از سخنرانی من در چگونه قدرت پویایی جامعه اجرا در حالی که overcharging من چون شما می دانید شما می توانید.

Dante Gaudet, کارشناسی

آن را بزرگ خواهد بود اگر مدرسه اجازه می دهد تا دانش آموزان فارغ التحصیل به صورت پاره وقت در طول پاییز و زمستان چهارم و به ما اجازه می دهد به پرداخت ویژه نرخ شهریه که در اصل اعمال می شود تنها به فارغ التحصیلی دانش آموزان در سه ماهه گذشته. این امر می تواند یکی از راه های ما برای کمک به حداکثر رساندن فرد در فرصت های بعدی سال که در کلاسهای حضوری دوباره امیدوارم.

— ناشناس دانشجوی کارشناسی ارشد

با وجود بهترین تلاش های آموزش آنلاین بسیار دشوار است زمینه را برای ارائه کیفیت تجربه دانش آموزان من سزاوار است. من فکر نمی کنم آن را پایدار فراتر از اورژانس بهار سه ماهه. من احساس گناه می کنم که خانواده ها در تلاش برای پرداخت هزینه برای یک تجربه آموزشی است که احساس من این است که به سادگی به بالا و استاندارد آنها حق دارند از ما انتظار دارند.

— ناشناس عضو هیات

آن را فوق العاده دشوار است به حرکت این آب و حیاتی به نه پایبند به روش های قدیمی از تفکر اقدامات از موفقیت و دستاورد. چه استنفورد باید تعیین کند این است که چگونه بهترین را به صورت ملایم تر در آن انتظارات و ساختار در حالی که باقی مانده یک ردیف بالا موسسه. جدید انتظارات هر یک منحصر به فرد نیاز به تکامل برای کل دانشگاه استنفورد جامعه — دانشجویان اعضای هیات علمی و کارکنان. و برخی از ادارات مانند کسانی که آموزش هنر آزمایشگاه علوم ، — خواهد شد و حتی بیشتر به شدت تحت تاثیر محدودیت های فیزیکی. آمدن سه ماهه خواهد بود آشفته که ما احساس می کنید برای پیدا کردن راه ما. استنفورد به عنوان یک دانشگاه باید ارائه پشتیبانی به همان اندازه که ممکن است برای مردم آن به نونهالان.

— فرانک لوید عضو هیات

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن