مشارکت در سال 2020 آمار ایالات متحده در حال سقوط است پشت

ملی پاسخ دهی به سرشماری ایالات متحده عقب مانده است را به خوبی پشت سر جایی که آن را در یک شبیه نقطه از یک دهه پ

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

ملی پاسخ دهی به سرشماری ایالات متحده عقب مانده است را به خوبی پشت سر جایی که آن را در یک شبیه نقطه از یک دهه پیش با توجه به تجزیه و تحلیل رهبری پل Ong, یک استاد پژوهش و مدیر UCLA مرکز محله دانش.

Ong گفت: خاموش کردن سفارشات مربوط به رمان coronavirus همه گیر به نظر می رسد به یک عامل در سرکوب پاسخ دهی است که در حال حاضر حداقل 11 درصد پایین تر از آن بود که به صورت سرشماری سال 2010 از طریق اواخر ماه آوریل است.

UCLA محققان اشاره کرد که خود پاسخ مرحله از زمان شروع سرشماری مارس 12 که اتفاق افتاد همزمان با موظف محدودیت در تجمعات و حرکات فیزیکی اعمال شده در ایالت واشنگتن با رژیم صهیونیستی. جی Inslee — برخی از اولین قوانین در کشور. سفارش خود را نیز بسته همه مدارس در سه شهرستان بیشتر متاثر از coronavirus در زمان.

در عرض یک هفته و حتی بیشتر شدید فیزیکی فاصله اقدامات در اثر بودند در کشورهایی مانند واشنگتن و کالیفرنیا و نیویورک -- و به زودی در سراسر کشور — به عنوان مقامات دولتی دستور داد تا کسب و کار به شهروندان و به در خانه باقی می ماند در تلاش برای کند کردن پیشرفت COVID-19.

"1 آوریل تعیین شد که آمار روز در تلاش برای برجسته کردن اهمیت کامل و دقیق تعداد از شهروندان آمریکایی" گفت: Ong است که در خدمت به عنوان یک adviser به اداره آمار ایالات متحده به عنوان بخشی از فعالیت های علمی او در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی. "اما که تعیین ثابت می شود مراسم در بهترین نقاشی کمی رسانه ها توجه یا توجه عمومی با اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها ماندم, به در خانه به عنوان یک نتیجه از این پناهگاه در محل استراتژی است."

Ong گفت: یافته های نگران کننده و به ظاهر در تقابل با این پیام که از سوی دفتر آمار. یک اداره ایمیل انفجار فرستاده شده در اواخر ماه آوریل به عنوان مثال اعلام کرد "یک نقطه عطف مهم در سرشماری سال 2020. بیش از نیمی از خانواده ها در کشور پاسخ داده اند — که 77,500,000 خانواده ها تا کنون!"

Ong گفت: عبور از علامت نیمه راه در این سرشماری تعداد کمتر قابل توجه است که یکی به نظر می رسد در زیر سطح. او اشاره کرد به عنوان مثال در مارس 18, نیویورک تایمز گزارش داد که COVID-19 بحران تا به حال به طور جدی مختل پاسخ به سرشماری باعث سرشماری برای خود تنظیم کنید جدول زمانی و طولانی شدن فرآیند جمع آوری برای مقابله با هر گونه کمبود. آژانس قبلا تمدید مهلت برای تکمیل عملیات خود را.

"تنظیمات قاب و توجیه لازم برای حفاظت از سلامت سرشماری کارگران و عموم مردم است که بدیهی است که معتبر و محتاطانه" Ong گفت. "اما هیچ چیز ذکر شد مورد نیاز برای گسترش عملیات سرشماری به دلیل احتمالی عدم پیشرفت است."

2020 سرشماری اولین بار است که به مردم اجازه می دهد برای پاسخ آنلاین از طریق تلفن یا از طریق پست در حالی که سرشماری سال 2010 محدود بود به ایمیل پاسخ تنها.

در تحلیل آن مرکز محله دانش در مقایسه با کلی پاسخ دهی تا کنون به پست الکترونیکی-در رای دادن در همان نقطه برای 2010 census. محققان در نگاه هر دو 2010 پست-نرخ پاسخ — تعداد پر در و بازگشت اشکال تقسیم بر تعداد کل آدرس در دولت استاد آدرس فایل و ایمیل-نرخ بازگشت تعدادی از بازگشت فرم تقسیم شده تنها توسط تعدادی تحویل و غیر خالی آدرس.

هنگامی که سه اقدامات در رسم نمودار آشکار است که یک رکود در سال 2020 سرشماری پاسخ مصادف با زمان COVID-19 بحران است. توسط مارس 22 سال 2020 رای تضعیف شده بود زیر نرخ بازگشت برای هر دو 2010 اقدامات و همچنان ادامه دارد به تاخیر پس از آن. پس مارس 24 تاریخ ایمیل انفجار از سرشماری 2020 پاسخ دهی هرگز بدست نزدیک تر از 11 درصد زیر هر دو از 2010 اقدامات UCLA تجزیه و تحلیل را نشان می دهد.

محققان توجه داشته باشید که به دلیل 2010 پست-نرخ بازگشت کوچکتر مخرج آن را به یک مقدار بالاتر از 2010 پست-پاسخ دهی. با توجه به سرشماری سال 2010 پست-پاسخ بیشتر سازگار با چه 2020 پاسخ دهی است که محاسبه می شود.

علاوه بر COVID-19 گیر عوامل دیگر ممکن است مانع 2020 پاسخ Ong گفت. این موانع ممکن است شامل عدم دسترسی به اینترنت است که در حالت اولیه از جمع آوری داده ها برای سال 2020 سرشماری; در سراسر کشور افزایش خالی و فصلی مسکن و رشد در طول تاریخ سخت تر برای رسیدن به جمعیت اسپانیایی تبار.

این سرشماری بمدت ده سال مورد نیاز است به طوری که کنگره صندلی می تواند reapportioned به حساب جغرافیایی و تغییرات در جمعیت. رسمی تعداد نیز استفاده می شود برای redrawing electoral مرزهای منطقه برای کنگره و دولت قانونی و محلی در حوزه های قضایی است. به همان اندازه مهم است این شماره ها استفاده می شود در تخصیص بودجه عمومی و کمک به ارائه یک تصویر واضح تر از کشور جمعیت و سهام مسکن.

مگر اینکه گام های گرفته شده بلافاصله برای افزایش نرخ پاسخ Ong نگران است که در سرشماری سال 2020 در حال تجربه "واقعی و در حال حاضر خطر داشتن یکی از مهمترین ناقص سرشماری شمارش در تاریخ است."

بر اساس سابقه تاریخی این مرکز محله دانش تجزیه و تحلیل پیش بینی کرد که یک undercount خواهد به طور نامتناسبی تحت تاثیر کم درآمد ساکنان مردم رنگ و مهاجران است.

"اداره آمار نیست که مقصر این شرایط وخیم که طرح میتوانست همه زندگی" Ong گفت. "آنچه مورد نیاز است در حال حاضر توسط بسیج جامعه سازمان ها و گروه ها به کار مشترک با سازمان های عمومی برای به حداقل رساندن آسیب. ما نیاز به تمرکز منابع کمیاب به انجام همه چیز را در قدرت ما برای اطمینان از ورود در این سرشماری از جامعه را بیشتر به حاشیه رانده شده و مردم محله."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن