بخش هایی از L. A. سخت ترین ضربه COVID-19 همچنین در میان کسانی که در آن سرشماری پاسخ نشدم 2010

یک تجزیه و تحلیل توسط محققان UCLA نشان داده است که بسیاری از مناطق در لس آنجلس با کمترین نرخ پاسخ به 2020 سرشم

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

یک تجزیه و تحلیل توسط محققان UCLA نشان داده است که بسیاری از مناطق در لس آنجلس با کمترین نرخ پاسخ به 2020 سرشماری ایالات متحده نیز در میان مکان های با بیشترین موارد COVID-19.

در سرشماری سال 2010 در حدود 63 درصد از لس آنجلس خانوار در پاسخ ایمیل. در این سال با توجه به پل Ong, یک UCLA تحقیقات استاد, این شهرستان در سرعت فقط 52 درصد از خانوارها به گزارش اطلاعات خود را.

Ong که همچنین مدیر UCLA مرکز محله دانش, طلایه داران و تحلیل سرشماری پاسخ (PDF) از طریق 30 آوریل که در بر داشت که این تفاوت در پاسخ دهی بین 2020 و 2010 متفاوت است به طور گسترده ای توسط سرشماری دستگاه در سراسر شهرستان. در حالی که پاسخ دهی برای سال 2020 حدود 11 درصد پایین تر از آنچه در آن بود در سال 2010 برای شهرستان به طور کلی در بسیاری از نقاط شهرستان نرخ عقب مانده 2010 نرخ 21.6 درصد یا بیشتر است.

جوامع که سال 2020 نرخ پاسخ ها عقب مانده 2010 نرخ ترین — 29 درصد به طور متوسط — شامل درآمد محله در بیل هایقتس و شرق لس آنجلس اکثریت جنوب لس آنجلس بندر منطقه و وان Nuys شود. زمانی که محققان در مقایسه با سرشماری پاسخ داده به لس آنجلس وزارت بهداشت شمارش از COVID-19 مورد آنها دریافتند کسانی که مهاجر از مناطق غنی نیز در میان مکان های با بیشترین تعداد افراد مبتلا به کوروناویروس.

سرشماری در حال حاضر در خود گزارش فاز که در آن مقامات در حال تشویق همگان را به شرکت خود را — که آیا توسط ایمیل و تلفن و یا آنلاین. که فاز برنامه ریزی شده بود به پایان جولای 31, اما مقامات را تحت فشار قرار دادند مهلت بازگشت به Oct. 31 میان همه گیر. تحت شرایط عادی اداره آمار آدرس پایین نرخ پاسخ در خاص محلات با ارسال آمار داوطلبان برای انجام در شخص مصاحبه. اما با این بیماری همه گیر کوروناویروس که رویکرد دشوار خواهد بود در سال 2020 است.

"همانطور که همه چیز ایستاده در حال حاضر تنها راه برای جلوگیری از افراطی undercount در برخی از مناطق این شهرستان خواهد بود برای یک گروه ترکان و مغولان از در شخص آمار داوطلبان به فرود در نقاط مختلف شهر با بیشترین شانس coronavirus انتقال" Ong گفت. "با توجه به ادامه نگرانی های بهداشتی آن باقی مانده است دیده شود که آیا فرد در مصاحبه خواهد بود حتی ماندگار در طول زمان سرشماری."

 

این countywide تاخیر تقریبا مشابه به عنوان یک ملی تاخیر از 11 درصد در گزارش مربوط به مطالعه منتشر شده توسط همین محققان در 30 آوریل.

این سرشماری بمدت ده سال مورد نیاز است به طوری که کنگره صندلی می تواند reapportioned به حساب جغرافیایی تغییرات در جامعه و از آن استفاده می شود برای ترسیم مجدد انتخابات مرزهای منطقه برای کنگره و دولت قانونی و محلی در حوزه های قضایی و برای تخصیص بودجه عمومی است که باعث می شود تعداد دقیق بسیار مهم است.

Ong است که در خدمت به عنوان یک مشاور به اداره آمار ایالات متحده به عنوان بخشی از فعالیت های علمی او در UCLA Luskin دانشکده امور عمومیگفت: لس آنجلس است که در مواجهه با یک چالش بی سابقه در تکمیل 2020 تعداد. مشکل این است که بزرگ شده توسط COVID-19 بحران اما چند عوامل دیگر به این مشکل کمک.

اول اگر چه ساخت آنلاین پاسخ گزینه ای برای اولین بار باید مشارکت آسان تر برای دسترسی به اینترنت است که یک مانع برای بسیاری از مردم — به خصوص کسانی که در مناطق با کمترین نرخ پاسخ از جمله این هسته های شهری لس آنجلس و دیگر شهرهای محلی مانند ، زبان و تفاوت های فرهنگی نیز ممکن است پایین تر از خود-نرخ پاسخ.

به طور کلی نرخ پاسخ شده اند بالاترین در بیشتر محله های مرفه با درصد قابل توجهی از ساکنان سفید اما تجزیه و تحلیل برخی از استثنا. برای مثال چند مرفه دستگاه لس آنجلس نرخ از پاسخ هایی که به خوبی پشت 2010 از جمله سانتا مونیکا تپه ها و برخی از مناطق ساحلی. Ong گفت: افزایش فرصتهای شغلی و فصلی مسکن و یا تبدیل برخی از خوابگاه به تعطیلات و اجاره کوتاه مدت در این مناطق می تواند تا حدودی توضیح این تغییرات است. یک سرشماری دستگاه با کمتر اقامت دائم امروز بیش از در سال 2010 خواهد منطقی کمتر سرشماری پاسخ در این سال او اشاره کرد.

UCLA مطالعه مصرانه از مقامات دولتی به دیگر اقدامات برای کاهش اثرات مستقيم و غير مستقيم از COVID-19 در این سرشماری تعداد.

محققان اشاره کردند که تلاش ها می توان به کاهش اثرات ناسازگار مجموعه داده که در مقایسه با داده های سرشماری به COVID-19 موارد ، آنها همچنین گفت که نظارت بر سرشماری پاسخ در دستگاه سطح در زمان واقعی می تواند کمک در هدف قرار دادن ارتباط به برخی از محله ها به خصوص کم درآمد و عمدتا جوامع اقلیت که در طول تاریخ شده است در میان سخت ترین به دقت شمارش.

"این مهم است که به سرعت درک آنچه اتفاق می افتد بر روی زمین طوری تنظیم می تواند ساخته شده به سرعت در حال" با توجه به گزارش. "مقدار زمان از چپ به منصفانه و با دقت کامل 2020 آمار بسیار کوتاه بیش از حد کوتاه به صبر برای عادی آهسته نهادی زمان چرخش."

پل Ong همچنین بنیانگذار Ong & همکاران اقتصادی و سیاست تجزیه و تحلیل شرکت مشاوره ای متخصص در منافع عمومی مسائل که به ارائه خدمات حرفه ای بونو برای مطالعه است. مطالعه دیگر نویسندگان هستند Jonathan و النا Ong.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن