Pensacola منطقه سیاه و سفید متعلق به کسب و کار کوچک کمک مالی دریافت 125 برنامه

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 25, 2020Kenita Mitchell می ترسید ا

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

Kenita Mitchell می ترسید او تدریس خصوصی و آموزش کسب و کار نمی خواهد آن را از طریق تابستان به شروع سال تحصیلی در زمانی که پدر و مادر و کودکان ممکن است نیاز به او بیشتر است.

میچل صاحب هارمونیک آموزش و پرورش و آموزش گفت او بر این باور او بزرگترین تقاضا خواهد شد و این سقوط به دلیل عدم اطمینان از آنچه در سال تحصیلی آینده ممکن است مانند نگاه در میان coronavirus بیماری همه گیر. کسب و کار کوچک بود که در این میان در حال حرکت به محل بزرگتر که COVID-19 ضربه بسته بوده است اواسط ماه مارس.

"بزرگترین تقاضا می شود زمانی که مدرسه شروع می شود بنابراین برای من به انجام برسانند که تقاضای من برای نگه داشتن درهای باز" میچل گفت.

میچل یکی از 125 صاحبان اعمال می شود که به صورت سیاه و سفید متعلق به کسب و کار کوچک کمک مالی از بهار کارآفرینی Hub یک شعبه از Studer جامعه موسسه. اعطای بود اوایل این ماه اعلام کرد و ارائه خواهد شد حداقل 1500 $برای کسب و کار فردی برای پرداخت حقوق و دستمزد و اجاره و یا وام مسکن و آب و برق پرداخت.

"بدون اعطای این احتمال من قادر به نگه داشتن درب باز برای چند ماه آینده را کاهش میدهد که در آن نقطه" میچل گفت. "این کمک هزینه آن را به اطمینان حاصل شود که من حداقل می توانید از طریق تابستان."

DC ریوز ارشد کارآفرینی افسر با SCI گفت: این سازمان اعلام خواهد شد اعطای برندگان در تاریخ 1 ژوئیه. او گفت: بهار مونتاژ کمیته انتخاب خواهد شد که اولویت را به کسانی که کسب و کار دریافت نکرده اند هر ایالت و یا فدرال کمک های مالی و یا وام در طول بیماری همه گیر.

از کسانی که 125 برنامه های کاربردی 96 از آنها گفت: آنها نمی دریافت هر گونه کمک.

"ما می دانستیم که وجود دارد باید در این جامعه به صورت سیاه و سفید متعلق به کسب و کار است که نمی توانید فدرال و یا دولت بودجه اما این پاسخ قاطع و حتی بزرگتر از ما انتظار می رود" ریوز گفت. "هدف این است که برای حفظ و ساخت این سیاه و سفید متعلق به کسب و کار است."

در هنگام انتخاب آن کسب و کار به جایزه کمک های مالی به کمیته انتخاب خواهد شد و همچنین در نظر گرفتن چه مقدار داده شده صنعت نهفته COVID-19 اندازه و طول عمر یک کسب و کار تعداد کارکنان و چگونه تاثیرگذار اعطا می شود.

برنامه کمک هزینه است $50,000 استخر که صندوق کمک های مالی برای حدود 30 کسب و کار.

در حالی که وجود ندارد برنامه فوری برای افزایش بودجه, بهار کارکنان در حال کنار هم قرار دادن راه هایی برای ادامه کمک به متقاضیان مانند اتصال آنها را با آموزش و یا mentorships. ریوز نیز گفت: این پایگاه از 125 سیاه متعلق به کسب و کار در Escambia County استفاده خواهد شد در آینده برای برقراری ارتباط از راه های دیگر است که می تواند کمک به کسب و کار.

"این است که نمی تواند یک وضعیت که در آن اگر شما نمی (دریافت گرانت) پس از آن گفتگو را بیش از" ریوز گفت. "این است برای رفتن به یک فرایند مستمر از ما چگونه می تواند به تقویت و کمک به کسانی که سیاه و سفید متعلق به کسب و کار در جامعه ما است."

بیشتر کسب و کار کوچک, اخبار

پشتیبانی جدید: سیاه و رهبران کسب و کار در پنساکولا دیدن بیشتر بهره امید حمایت همچنان ادامه دارد

تقاضای بالا: Pensacola, کسب و کار, حقه, وام, اعطای کاربردی با چنین تقاضای بالا در طول رکود اقتصادی

اعطای نگرانی های: کسب و کارهای کوچک نگران Escambia County coronavirus اعطای کمک های مالی خواهد شد به سرعت خشک

ایجاد اعطای آمد و پس از یک محلی و ملی تغییر به عمد حمایت, سیاه, کسب و کار متعلق به دنبال تظاهرات برای عدالت اجتماعی و پلیس اصلاحات پس از مرگ جورج فلوید.

کنستانس Faxon صاحب Faxon Stylz یک فرهنگی سالن مو گفت: به تازگی او را به گرفتن تماس از مشتریان بالقوه است.

"ما تا به حال یک مخلوط از مردم در واقع رسیدن و آمدن به سالن است که به دلیل. زیرا آنها آگاه" Faxon گفت. "ما خدمات به مردم است. مهم نیست که چه نژاد یا قومیت است."

Faxon گفت: کسب و کار بسته شد به مدت هفت هفته به دلیل COVID-19. با وجود آن او شده است قادر به تضمین هر کسب و کار کوچک مالی تا کنون.

او تصمیم گرفت به درخواست های سیاه و سفید متعلق به کسب و کار کوچک اعطای هنگامی که آن را در دسترس قرار گرفت و او آرزو وجود دارد بیشتر منابع آن را دوست دارم.

"من واقعا می خواهم برای دیدن بیشتر کمک های مالی برای ما" Faxon گفت. "وجود دارد بسیاری از کسب و کارهای کوچک وجود دارد خارج وجود دارد, اما آن را فقط خیلی سخت برای ما به واقع آنچه ما نیاز داریم."

مانند Faxon, میچل گفت که او هنوز برای دریافت هر گونه کسب و کار کوچک کمک. او گفت در حالی که او نمی تواند صحبت می کنند به آنچه که فرایند انتخاب برای یک سازمان مانند مدیریت کسب و کار کوچک در انتخاب کسی که می شود کمک های مالی او معتقد است که اقلیت متعلق به کسب و کار در حال گرفتن همان مقدار از پشتیبانی.

میچل گفت که او احساس می کند بیشتر امیدوار در مورد دریافت این کمک مالی از دیگران او را برای اعمال زیرا محلی و هدفمند در سیاه و سفید متعلق به صاحبان کسب و کار مانند ،

"با این خاص اعطای... شما می دانید که 'OK, رنگ پوست من است به همین دلیل من آن را دریافت کنید. شاید وجود دارد که در آن من فقط نمی صلیب تی یا نقطه من را در جایی" میچل گفت. "من باور دارم که هر چند که در اقلیت متعلق به کسب و کار به اعتقاد من (موسسات مالی) را در معرض خطر بیشتری با توجه به کلیشه ها و تعصبات. آنها را در معرض خطر بیشتری وقتی که می آید به loaning یا دادن پول به یک اقلیت متعلق به کسب و کار در مقایسه با دیگر نژادها است."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن