Pensacola-منطقه کسب و کار در تلاش برای استخدام وجود نرخ بیکاری بالا در میان همه گیر

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 30, 2020چشم انداز پیمانکار شرکت صا

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

چشم انداز پیمانکار شرکت صاحب Harold Smith است که با داشتن مشکل پر کردن پوزیشن های باز در طول بیماری همه گیر کوروناویروس با وجود بیکاری در Escambia County بودن تقریبا 12%.

اسمیت گفت: شرکت چمن تیم چند موقعیت باز اما کمی علاقه به این دلیل که کار نمی پرداخت تا آنجا که آنچه بیکاری ارائه می کنند. دلیل که او را در نیمی از کارکنان و به تصویب کار به همراه سایر پیمانکاران است.

زمان نمی تواند به عنوان بدترین بودن تقاضا بالا است و با مردم انجام پروژه های خانه خود را با استفاده از محرک و بیکاری در چک.

"کار این است که رفتن به ادامه آمده و سپس هنگامی که ما نمی توانیم با استانداردهای و یا قادر به ارائه کار است که بازار در حال حاضر انجام آن هم از نوع عقب می افتد بر من نام" اسمیت گفت. "این نا امید کننده است. نام ما در این خط از آنجا که ما نمی تواند مسئولیت رسیدگی به حجم ما هنگامی قادر به."

چمن تیم فقط یکی از منطقه کسب و کار در تلاش برای استخدام در میان همه گیر با برخی از امید بستن برای ماندن در مزایای بیکاری یا ماندن در خانه برای جلوگیری از انقباض گسترش coronaivrus. تاد تامسون, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت بیشتر Pensacola اتاق بازرگانی گفت: با وجود اینکه شغل در دسترس برخی از انتخاب به کار نمی کند.

"در صحبت با برخی از آژانس های کاریابی در هفته گذشته, من شنیده ام همان چیزی است که آنها کردم مشاغل, آن را فقط اینکه (کارکنان) نگرانی در مورد ویروس و یا که آنها در حال گرفتن مزایای در حال حاضر و ترجیح می دهند به کار" تامسون گفت.

تامسون گفت: هنگامی که مراقبت عمل اضافی مزایای بیکاری منقضی شده در جولای 26 دشواری استخدام ممکن است بهبود بخشد اما دولت فدرال می تواند انتخاب کنید به گسترش اضافی مزایای بیکاری.

اسمیت گفت: او معتقد بود او را بیشتر علاقه به شغل اگر مزایای بیکاری منقضی اگر چه او نگران است که چگونه آن را ممکن است تحت تاثیر افرادی مانند نوار و رستوران کارگران که در حال تعطیل هستند و در کاهش ظرفیت بود.

"من امیدوار هستم که آن را می تواند در کارگران اما در همان زمان من نوع امید آن را دور پول در دسترس برای افرادی که به طور جدی بیکار" اسمیت گفت.

پس از اسمیت شروع به تجربه یک کمبود کارکنان, او تا به حال به انتقال دور از نقش خود به عنوان یک عامل املاک و مستغلات به بیشتر از یک کارگر در چمن مراقبت از کسب و کار. او گفت که همراه با چالش های کودکان و نوجوانان خارج از مدرسه و همسر خود مشغول به کار به عنوان پرستار.

"ما قطعا نوع در خط مقدم از چیزهایی که" اسمیت گفت.

لکس Egea صاحب رایانه VU گفت: ورزشگاه باز است مربیگری موقعیت است که او تلاش برای استخدام با مزایای بیکاری که بسیار بالا است. کسب و کار خود را در پشت صحنه از تعطیلی واقعا به خوبی با 48 اعضای جدید در 30 روز اول اما همه چیز را بدست بیشتر به چالش کشیدن.

بیشتر کسب و کار کوچک پوشش

به کمک های بیشتر: Pensacola رهبران کسب و کار می گویند کمک است که هنوز هم در دسترس برای مبارزه کسب و کارهای کوچک

کمک مالی جدید: Pensacola منطقه سیاه و سفید متعلق به کسب و کار کوچک کمک مالی دریافت 125 برنامه های کاربردی

حمایت های بیشتر: سیاه و رهبران کسب و کار در پنساکولا دیدن بیشتر بهره امید حمایت همچنان ادامه دارد

"چرا بازگشت به کار می کند؟," Egea گفت:, و اضافه کرد که ورزشگاه را با چالش های در حال تشدید از دست دادن عضویت از اعضای نظامی که سفر محدود است. "من به دنبال یک مربی جدید در حال حاضر. ما فقط به حال یک ترک و نظامی را در قفل کردن و حرکت در اطراف بسیاری به طوری که نوع لطمه می زند."

جف البرت صاحب سبک جزیره, ساحل, فروشگاه گفت: هنگامی که او فروشگاه تصویب شد برای چک حفاظت برنامه بودجه بسیاری از کارکنان خود تصمیم به بازگشت به کار به جای ماندن در مزایای بیکاری به استثنای چند که تا به حال می خواستم به محافظت از بستگان سالمند.

در حال حاضر که کسب و کار است rebounding پس از بسته شدن در طول بهار ایبرت گفت: این شرکت استخدام کرده است اما نه به حال بسیار مورد علاقه. او یک full-مدیریت زمان و موقعیت به عنوان به خوبی به عنوان برخی از کارکنان پاره وقت.

"این قطعا جالب مبارزه است زمانی که ما از دست رفته ما آمد و به سمت راست تابستان, بنابراین ما نوع تعقیب ما دم کمی" Elbert گفت. "ما در حال تلاش برای انجام همه چیز را به نگه داشتن اقتصاد ما و مشتریان ما خوشحال و کارکنان ما امن است."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب