Pensacola منطقه کلیساها برنامه ریزی برای بازگشایی در کاهش ظرفیت در میان coronavirus همه گیر

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:43 AM EDT مه 6 2020بسیاری از پنساکولا-منطقه کلیساها که لغو فرد مذهبی

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

بسیاری از پنساکولا-منطقه کلیساها که لغو فرد مذهبی خدمات در حال حاضر برنامه ریزی برای بازگشایی آنها پناهگاه های اجتماعی فاصله دستورالعمل در محل در میان coronavirus بیماری همه گیر.

Pensacola-منطقه کلیساهای کاتولیک می تواند شروع برگزاری فرد خدمات به عنوان به زودی به عنوان شنبه ، اسقف ویلیام Wack از اسقف نشین از پنساکولا-تالاهاسی هفته گذشته اعلام کرد که یکشنبه و توده روز هفته در اسقف نشین آغاز خواهد شد شنبه.

"هر چند ما از این چوب در عین حال" Wack گفت: در یک پیام ویدئویی جمعه. "من معتقدم که ما در یک موقعیت برای بازگشایی کلیساها ما و دعوت ما مکلف به شروع دوباره. همانطور که این اتفاق می افتد در مدت کوتاهی فقط می دانم که آن را متفاوت خواهد بود."

نگه داشتن ایمان: چگونه Pensacola کلیساها در حال مقابله با COVID-19

خلاق: خلیج فارس نسیم کلیسا دارای درایو-از طریق خدمات صمیمیت و همدلی در طول coronavirus عصر

از آن خواهد شد تا در هر محله به تصمیم بگیرند که آیا آنها می توانند بازگشایی و کلیسا را برانگیخت ممکن است مجبور به پوشیدن ماسک به خدمات.

"ممکن است تغییرات دیگری نیز" Wack گفت. "ما فقط درخواست شما را به بیمار می شود."

هیچ handshakes جداگانه ورودی برای سالمندان فاصله از جماعت

فرقه های دیگر به زودی افتتاح خواهد شد و همچنین.

کشیش Evon هورتون از براونزویل مونتاژ خدا گفت: کلیسا و حداقل هفت منطقه دیگر کلیساها باز خواهد شد برای عبادت خدمات در مارس 17 در 25 درصد ظرفیت است.

هورتون گفت: اقدامات خواهد بود در جایی مانند فاصله خانواده ها در داخل پناهگاه اجازه می دهد نه قیاس و یا بغل کردن و یا داشتن ضد عفونی کننده دست در درب از کلیساها و یک ورودی جداگانه برای شهروندان ارشد.

"این رفتن به برخی از آشنایی تا آنجا که جمع آوری با هم" هورتون گفت. "مردم می خواهند برای رفتن به ساحل و آنچه را که آنها لذت بردن از انجام. و مردم از ایمان آنها می خواهند در یک کلیسا محراب عبادت با هم و این مهم است که این فرصت است."

هورتون گفت: شبان از کلیساهای مختلف نیز تصمیم به باز کردن درهای خود را در مارس 17 با دستورالعمل های مشابه در محل. کسانی که کلیساها هستند, سرعت, Assembly of God, زیتون, کلیسای باپتیست Belleview مونتاژ خدا عهد جدید یاران Pensacola, خانه, دعا برای همه ملت ها و جنگل های کاج مونتاژ خدا و طرف شرق Assembly of God.

کشیش تد Traylor زیتون کلیسای باپتیست گفت: کلیسای خود را ارائه خواهد شد یک شب در 5 p. m. مارس 16 و دو خدمات روز یکشنبه در 8:30 صبح و 11 صبح مه 17.

"است که به سادگی به ما کمک می کند تا با فاصله فیزیکی مسئله و تلاش برای ماندن در 25 درصد ظرفیت" Traylor گفت.

کلیساها را تبدیل به جریان آنلاین به عنوان یک راه برای ارائه خدمات و کسانی که زندگی می کنند جریان از عبادت خدمات خود ادامه خواهد داد و در تمام کلیساها ارائه آن است.

"بسیاری از مردم هنوز هم واقعی نیست و راحت بودن در یک گروه بزرگتر" Traylor گفت. "و به این ترتیب حضور آنلاین ما ادامه خواهد داد به عنوان آن بود و حتی قبل از COVID اما ما باید که در ادامه در سمت راست درست مثل ما همیشه."

"آنها فقط می خواهم به بازگشت'

اگر چه خدمات آنلاین ادامه خواهد داد هورتون گفت: مردم باید با هم.

"مردم موجودات اجتماعی آنها طلب بودن با هم" هورتون گفت. "بنابراین ما در حال رفتن به انجام این کار با خیال راحت اما آنها فقط می خواهید به بازگشت. کسانی که هنوز به شدت آسیب پذیر و یا در معرض خطر طبقه بندی و یا نشان دادن هر گونه علائم آنها باید در خانه بمانند."

Wack تحویل پیام به کاتولیک های کشیش نشین خود را در ویدئو, تشویق هر کسی که نگران آینده به یک فرد خدمات به ماندن در خانه و شرکت آنلاین.

"هر زمان که ما به هر نقطه در مکان های ما را یک خطر برای خودمان اگر ما به فروشگاه بروید و یا در جایی دیگر" Wack گفت. "بدیهی است که درست در کلیساهای ما. فقط می دانم که وجود دارد خواهد بود یک خطر زمانی که ما جمع آوری با هم. اما ما معتقدیم که در یک محدود کوچک راه این است که نه تنها ممکن است بلکه آن را یک چیز خوب به عنوان رشد ما در ایمان ما با هم."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن