Pensacola-منطقه خانه ملت نامزدهای هدر رفته هیچ زمان تبادل barbs, سیاست در WRL فروم

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:02 PM EDT Jul 31, 2020نامزدهای جمهوری خواه برای Escambia County دو خا

توسط NEWSSALAM در 10 مرداد 1399

نامزدهای جمهوری خواه برای Escambia County دو خانه ملت صندلی های رد و بدل barbs و ایده های سیاست در یکی از اولین نامزد انجمن از سال 2020 انتخابات نجومی روز پنج شنبه در Marcus پوینت کلیسای باپتیست.

خانه منطقه 1 نامزدهای مایک هیل و میشل Salzman ملحق شدند در مرحله House منطقه 2 نامزد الکس آندراده و Cris Dosev برای یک نامزد فروم میزبانی Pensacola زنان مسئول قانون.

تپه و Andrade هستند امتیازهای در دو نژاد.

مسابقه بین آندراده و Dosev تبدیل شده است به خصوص گرم با هر دو نامزد در ماه گذشته و رویداد روز پنجشنبه به احتمال زیاد تنها زمان خواهد شد به نظر می رسد با هم در طول مبارزات انتخاباتی به عنوان Dosev کاهش یافته است به شرکت در انجمن های دیگر و یا بحث.

Dosev هدر رفته هیچ زمان در فروم آینده نوسانی در آندراده خود را در اولین فرصت به صحبت می کنند.

"متاسفانه آنچه که ما دیده ایم در این کمپین فریب است. من حریف عمومی اعتراف به این واقعیت است که همه این حملات وارد در من و من در مبارزات انتخاباتی شده اند ساخته شده توسط او و تیم خود را. وجود دارد هیچ چیز مانند یک توقف تهمت PAC. آنها هرگز بودجه مبارزات انتخاباتی. آنها هرگز تایید من است. آنها زد ads حمله به من impugning من شخصیت و تحقیر همسر من است. این فریب است. این است که ناخواسته برای" Dosev گفت.

داوطلبان خواسته شد به سوالات فرستاده شده توسط اعضای WRL و با توجه به مدت 90 ثانیه برای پاسخ به. آندراده پاسخ نمی دهند Dosev در طول بعدی خود را به نوبه خود به صحبت می کنند, اما گفت که او در حال اجرا بود را در سابقه خود را از قانون گذاری موفقیت خود را در طول دوره اول.

یکی از اولین سوالات نامزدها مواجه شد جایی که آنها ایستاده بود در منع تبعیض بر اساس گرایش جنسی و هویت جنسیتی.

Dosev انتخاباتی شده است در حال اجرا تبلیغات برای حمایت شرکت از یک لایحه که آن را ساخته ام غیر قانونی به تبعیض در آن زمینه در فلوریدا. آندراده گفت: او از این لایحه و با اشاره به های اخیر حکم دادگاه عالی که فدرال حقوق مدنی قانون باعث می شود آن را غیر قانونی به تبعیض علیه کسی که بر اساس هویت جنسیتی.

هیل در مقابل Salzman: سابق Escambia County PTA رئیس جمهور به چالش کشیدن تشکر. مایک هیل در سال 2020 جمهوری خواه اولیه

آندراده در مقابل Dosev: جمهوری خواه اولیه بین الکس آندراده و Cris Dosev برای خانه, District 2 منفی تبدیل می شود

"من دوباره متولد مؤمن به عیسی مسیح" آندراده گفت. "من مطرح شده توسط پدر و مادر من که امروز اینجا به عنوان یک انجیلی پروتستان به دنیا آمد و من می دانم که مسیح را شکست نان با گناهکاران, روسپی و جمع آوری مالیات. چیزی که من نمی دانم این است که دیوان عالی کشور در پاسخ به این موضوع که طرف که لایحه چند هفته پیش زمانی که آنها گفت که چگونه قانون اساسی باید تفسیر شود تا آنجا که تبعیض است."

آندراده همچنین گفت که این لایحه از او پشتیبانی اضافه شده مذهبی معافیت را که مورد نیاز.

دیگر نامزدها مخالفت کرد.

"من مخالف آن" Dosev گفت. "و چرا من مخالف آن ؟ از آنجا که من نمی خواهم دادگاه وضع به ما. آخرین بررسی دادگاه نیز به ما ارائه Roe v. Wade و 64 میلیون مرگ و میر پس از آن بود که یک تصمیم خوب? من فکر نمی کنم."

Dosev گفت که او معتقد است حتی بدون این قانون مردم به طور کلی درمان نسبتا در امریکا است.

"مشکل با این چیزها از آن اتفاق افتاد اخیرا در کارولینای شمالی که در آن آنها در حال اجرای حرفه ای تیم ها و سازمان ها به دستور دسترسی به این دستشویی نیست بسیار به عنوان یک نتیجه از برخی از مرتب کردن بر اساس از همجنسگرا ستیزی" Dosev گفت.

"این است که از آن باز می شود درب دفتر و weirdos و افرادی که به دنبال ناراحت و یا تحقیر و یا احتمالا صدمه دیده و زنان است. که من نگرانی است."

تپه تا حد زیادی تکرار Dosev نظرات گفت که او معتقد است دادگاه تجاوز از آن حد و مرزی.

"در سال 1964 حقوق مدنی عمل می کنند که نقطه عطفی قطعه ای از قوانین آن را می گوید شما نمی توانید تبعیض بر اساس نژاد و جنسیت و مذهب و دیگر تغییر ناپذیر ویژگی های" هیل گفت.

"گرایش جنسی خود را, شما باید یک انتخاب که چگونه شما می خواهم به انجام این کار است."

Salzman همچنین توافق کردند.

"در خطر از دست دادن برخی از نفوذ من قصد دارم که به توافق با 99 ٪ از آنچه مایک فقط گفت:" Salzman گفت. "اما تمرکز من کمی متفاوت است چرا که این همان مشکلی است که ما باید در همه بخشهای جامعه ما و در تمام نقاط رهبری ما و آن را به هر چیزی برای انجام با تجاوز جنبش آن را با ما و ارزش های خانواده در خانه. ما نیاز به قانون کمتر و بیشتر در خانه است. ما باید بیشتر در ساختار خانواده."

Salzman رفت و پس از تپه قانونی خود را ضبط و گفت او پشتیبانی هر لایحه تپه تا به حال حمایت, اما او در حال اجرا بود چرا که او هرگز قادر به عبور از هر یک از صورتحساب او حمایت در حالی که باید در قسمت شمالی Escambia County نادیده گرفته شده توسط قوه مقننه است.

"ما در حال گرفتن همان چیزی که هر بار که او می رود به تالاهاسی" Salzman گفت. "من از اشتیاق خود را برای به دنیا نیامده است. من از شور و شوق خود را برای دومین متمم اما ما نمی نیاز به قدردانی و شور و شوق ما نیاز به نتایج. ما نیاز به یک رهبر موثر است."

هیل گفت: Salzman انتقاد بود و نه دقیق و ضربه به عقب با یک خط است که به نظر می رسد اشاره به Salzman گذشته به عنوان یک فرد بالغ رقصنده قبل و بعد از شروع کسب و کار خود و تبدیل شدن به رئیس جمهور از شهرستان اولیا و مربیان انجمن.

"من یکی از 120 نفر که رای دادند در چند خوب و محافظه کار لوایح که به تصویب رسید. البته. من که نکردم تالاهاسی, از کون, دلار, درخواست, برای آوردن چیزهایی که به اینجا. من نمی."

Salzman به عقب گرفته شد توسط هیل نظر.

"با عرض پوزش من فقط نیاز به یک لحظه" او گفت: قبل از پاسخ به تپه پس از یک مکث طولانی. "طرفدار زندگی pro-دوم اصلاحیه صورتحساب (از هیل) شنیده هرگز بر روی زمین است. صدای شما شنیده نمی شد. حریف من شد 0-7 این جلسه. چگونه است که خوب برای Escambia?"

نامزد فروم نیز برجسته نامزدها در حال اجرا به صورت سه Escambia County کمیسیون صندلی برای انتخابات این سال است. اخبار مجله را بیشتر در آن مسابقات در هفته آینده.

اصلی است که در اوت. 18.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن