Pensacola منطقه بیکاری بازدید 12% در ماه آوریل, بسیاری هنوز در تلاش برای دریافت مزایای

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 AM EDT مه 23 سال 2020در مورد 15,600 بیشتر مردم در پنساکولا م

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399

در مورد 15,600 بیشتر مردم در پنساکولا منطقه مترو از کار شد در ماه آوریل نسبت به مارس در هل دادن این منطقه نرخ بیکاری به 12 درصد با توجه به آمار و ارقام جدید منتشر شد جمعه.

داده ها از وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی نشان می دهد 25,656 ساکنان سراسر Escambia و سانتا رزا شهرستان بیکاری در ماه آوریل در فلوریدا را امن تر در خانه که همه اما ضروری کسب و کار به بستن درهای خود را.

که بیش از 155 درصد افزایش از 10,035 افرادی که بیکاری در ماه مارس زمانی که نرخ بیکاری در 4.3 درصد است.

"ما می دانستیم که ما می تواند بیش از دو رقم است. من فقط مطمئن نیستم دقیقا چگونه بالا گفت:" اسکات Luth, مدیر عامل شرکت FloridaWest توسعه اقتصادی داد. "من فکر می کنم آنچه در این شماره هستند و مردمی که هنوز هم می تواند مشغول به کار شود اما ساعت شده اند به طور قابل توجهی کاهش می یابد."

ادعای مبارزات: Pensacola منطقه بیکاری را افزایش می دهد ده برابر در سه هفته در شروع coronavirus بحران

از کار: کارگران ساعتی نگرانی در چهره آنها اخراج غیر قابل عبور بدهی بدون کار در میان همه گیر

در سطح ایالت فلوریدا نرخ بیکاری رسیده 12.9% با 1.218 میلیون نفر بیکاری در ماه آوریل با توجه به DEO داده است. نرخ ملی بود 14.7%.

Luth گفت: مردم در حال بازگشت به کار را به عنوان کسب و کار شروع به باز کردن در ممکن است در مرحله اول از دولت بازگشایی طرح به خصوص در صنعت مهمان نوازی. اما چقدر تاثیر می گذارد که بیکاری یکی دیگر از سوال است.

"من لزوما پیش بینی دیدن 100% بازگشت به کار حداقل در آینده از چند ماه" Luth گفت. "آنچه که من نمی دانم اگر ممکن است شماره را به حساب کسانی که بازگشت به کار و یا اینکه آیا ممکن است ما واقعا ببینید تعداد کسانی که تا گزارش ماه ژوئن."

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: در یک کنفرانس خبری در اوایل این هفته که DEO و اتصال به سیستم آنلاین به ارائه مزایای بیکاری غرق شده اند در ماه های اخیر, ساختن آن دشوار برای مردم برای دریافت مزایای.

روز سه شنبه دولت دریافت 1.6 میلیون "منحصر به فرد" مدعیان معنی آنها کامل برنامه های کاربردی و نه تکراری. در مجموع 975,656 فلوریدا تلقی می شد منحصر به فرد کامل و واجد شرایط و پرداخت شده است.

یکی دیگر از 468,000 تلقی می شد واجد شرایط برای مزایای دولتی برای عوامل مانند نداشتن معتبر شماره امنیت اجتماعی و یا بدست آوردن پول از دولت است.

محلی 18,402 اولیه متقاضیان از Escambia و سانتا رزا شهرستانهای ظ برای منافع با توجه به DEO بیکاری داشبورد.

در سراسر کشور 172,770 در حال حاضر در فرآیند راستی آزمایی.

DeSantis وجود دارد گفت: بسیاری از ادعاها در قفل شده به عنوان "فعالیت های جعلی" از آنجا که آنها ناقص هنوز هم نیاز به یک شماره امنیت اجتماعی و یا سابقه کار اطلاعات و یا ثبت نام های متعدد ادعا می کند برای همان فرد است.

یکی از کسانی که بیکار ساکنان تلاش برای پرداخت توسط Tiffany Ackerman. او یکی از اولین کسانی furloughed در طول بیماری همه گیر کوروناویروس که DeSantis صدور یک فرمان اجرایی بسته شدن میله در اواسط ماه مارس.

این Pensacola زن شروع به کار چند ساعت در یکی از دو عهد بوق مشاغل شنبه است اما در عین حال برای دریافت یک واحد بیکاری پرداخت. او گفت که او صرف 30 تا 35 ساعت پر کردن برنامه های کاربردی و تلاش برای دریافت سوالات خود را پاسخ داده است.

او شده است را رد کرد و از دولت مزایای بیکاری است که می تواند تا 275 دلار در هر هفته سه بار جداگانه چرا که او را به عنوان پیمانکار مستقل پیمانکار مستقل در یکی از مشاغل. هنوز هم او نبوده است کارگردان اتصال به درخواست دولت فدرال $600 مزایای بیکاری که کمتر سخت مورد نیاز است.

"موانع در حال گیج کننده به من" اکرمن گفت. "من به سیستم وارد شده در یک زمان و از آن به من گفت که من تا به حال هرگز حتی در اولین جای که من می دانم که درست نیست."

Ackerman چپ او کار در یک فروشگاه کامپیوتر در سال گذشته برای انعطاف پذیری از عهد بوق به بهتر مراقبت از مادر مسن که به تازگی دچار سکته مغزی.

صاحبخانه او داده است $100 در هر ماه برای تمیز کردن راه پله ها و او با دریافت مواد غذایی برای کمک به پایان می رسد دیدار. هنوز هم او را تنها قادر به پرداخت 60 درصد از اجاره بها تا کنون.

"این یک روزمره کابوس" اکرمن گفت. "من فقط احساس می کنم مثل من هرگز رفتن به دیدن یک سکه و من قصد دارم فقط به بازگشت به کار و باید واقعا در تلاش برای گرفتن."

اریک فلور افسر ارشد عامل از CareerSource Escarosa گفت: بهترین توصیه برای افرادی مانند Ackerman است که به طور مداوم در تماس با DEO را خط تلفن با سوالات با وجود زمان را نگه دارد. که تعداد 1-833-352-7759.

"هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از مردمی که هنوز در تلاش برای دریافت اولیه خود را پرداخت. یا چیزی را اشتباه رفته خود را ادعا می کنند و یا برخی از اطلاعات نیست و به رسمیت شناخته شده," فلور گفت. "تعداد افراد در حال پرداخت است که قطعا در حال افزایش است به طوری که چیز خوبی است."

فلور گفت: سازمان دیده است برخی از مشاغل به خصوص در ساخت و ساز و مراقبت های بهداشتی و حمل و نقل و مهمان نوازی شروع به بازگشت به اقتصاد آغاز شده است به بازگشایی شده است.

"آن را به خوبی برای دیدن این کار درخواست در آینده بنابراین ما کار بانک در حال رشد است دوباره" فلور گفت. "مهمان نوازی آن را مانند به نظر می رسد که آنچه که ما در حال دیدن بیشتر از امروز است و به طور معمول یک شاخص خوب برای ما است."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن