Pensacola منطقه نرخ بیکاری به 7.4 درصد در ماه ژوئن به بیش از 5000 بازگشت به کار

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:36 AM EDT ژوئیه 18 سال 2020بیش از 5000 Pensacola ساکنان منطقه ر

توسط NEWSSALAM در 28 تیر 1399

بیش از 5000 Pensacola ساکنان منطقه رفت و برگشت به کار در ماه ژوئن هل دادن محلی نرخ بیکاری را به تک رقمی در 7.4% با توجه به اطلاعات جدید منتشر شده جمعه.

این Pensacola مترو منطقه نرخ بیکاری کاهش یافته و تقریبا سه درصد از مه است 10.1% نرخ با توجه به نرخ بیکاری آمار منتشر شده در جمعه توسط وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی.

محلی نیروی کار نیز رشد حدود 4500 نفر است که ممکن است امیدوار کننده ترین خبر گفت: Scott Luth, مدیر عامل شرکت FloridaWest توسعه داد.

نیروی کار اشاره به تعداد هر دو شاغل و کارگران بیکار ترکیب شده است. هنگامی که کسی دیگر به دنبال کار آنها دیگر موجود در نیروی کار.

"بدیهی است که برای چند ماه گذشته سه یا چهار ماه که عدد روند را, بنابراین ما از دیدن مردم و خروج نیروی کار (و) آنها حتی تلاش به دنبال کار" Luth گفت.

Luth گفت: افرادی که به دنبال کار در ماه گذشته بودند اغلب انجام این کار وجود ندارد چرا که آنها صرف زمان برای استفاده از بیکاری و یا وجود ندارد هر شغل در صنایع مانند مهمان نوازی و اوقات فراغت به بازگشت به کار.

دولت به طور کلی نرخ بیکاری بود 10.4 درصد در ماه ژوئن به پایین 3.3 درصد از ماه مه رای دادن. Escambia County رتبه 34 بالاترین بیکاری در کشور در ماه ژوئن در حالی که سانتا رزا شهرستان در رتبه 58 از فلوریدا 67 شهرستانهای استان است.

در ماه آوریل در حالی که دولت تحت امن در خانه سفارش بیکاری در صدر 12 درصد به عنوان 25,656 ساکنان در Escambia و سانتا رزا استان ها از کار شد. تعدادی از ساکنان در هر دو شهرستان هنوز هم به دنبال کار در ماه ژوئن کاهش یافته و به 15,962 مردم است.

Luth گفت: این بدان معناست که این منطقه تقریبا "نیمه راه" بهبود زیرا ژوئن 2020 نرخ بیکاری بیش از دو برابر ژوئن 2019 نرخ بیکاری از 3.4%. به نام او که چهره های جدید "بسیار دلگرم کننده است."

"مردم می خواهم به می گویند:" آیا ما به حالت عادی بازگشت?' بازگشت به حالت عادی خواهد بود در حدود 3.5 درصد بیکاری با 5000 نفر بیکار" Luth گفت.

نرخ اوج: Pensacola منطقه بیکاری بازدید 12% در ماه آوریل, بسیاری هنوز در تلاش برای دریافت مزایای

چک برنامه: 6,400 کسب و کار در Escambia, Santa Rosa دریافت چک های برنامه حفاظت از وام

نکاتی برای استفاده از: تشکیل پرونده برای بیکاری ؟ در اینجا 4 راهنمایی برای کمک به این فرایند را به عنوان صاف به عنوان امکان پذیر است

آمار بیکاری در یک زمان می آید زمانی که coronavirus موارد در سراسر کشور در حال خونتان با Escambia County اضافه کردن تقریبا 300 مورد جدید جمعه به تنهایی.

چه اثر افزایش موارد خواهد شد که در ماه جولای بیکاری باقی مانده است دیده می شود به خصوص با در نظر گرفتن دولت در دور دوم بار تعطیلی و فدرال بیکاری 600 $انقضای در پایان ماه.

"آن خواهید بود جالب به تماشای بیش از چند ماه آینده برای دیدن اگر آن را ندارد (بر بیکاری) اما از بیکاری دیدگاه بدیهی است که افتتاح رستوران باز ما آپارتمانهای ما در کوتاه مدت, اجاره دیدن بدیهی است که بیشتر مردم دوباره به هتل ما قطعا تا به حال بر روی ما تاثیر نرخ بیکاری" Luth گفت.

آدرین جانستون, گروه فرصت های اقتصادی است رئیس اداره آمار مربوط به بازار کار گفت: در طول پنج شنبه در کنفرانس خبری که در ماه ژوئن نرخ بیکاری احتمالا نمی کند عامل در دور دوم از نوار تعطیلی که در آغاز ژوئن 26.

"آمار ما واقعا بر اساس مرجع هفته از 12 هر ماه بنابراین شما همیشه می توانید نگاه کنید به آنچه که قرار بود در این دوره برای به دست آوردن بهترین حس چگونه آمار در حال رفتن به بازی به طوری که ما انتظار می رود برای دیدن اثرات است که در گزارش ماه ژوئیه" جانستون گفت.

جانستون گفت: دولت به احتمال زیاد نمی خواهد ببینید تاثیر انقضا از مزایای بیکاری فدرال تا ماه اوت آمار که در ماه سپتامبر.

"این است که کمی معلوم نیست دقیقا چگونه است که می بازی و آن را قطعا خواهد شد بستگی به وضعیت اقتصادی و بازگشایی در آن زمان" جانستون گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب