Pensacola وکلای مدافع می گویند هیچ زمینه قانونی برای جلوگیری از Confederate monument حذف

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:57 PM EDT Jul 20, 2020شهر Pensacola وکلای این باور وجود دارد ک

توسط NEWSSALAM در 31 تیر 1399

شهر Pensacola وکلای این باور وجود دارد که هیچ دولت و یا قوانین فدرال که منع حذف Confederate monument در لی مربع است.

هفته گذشته فرزندان جانبازان مؤتلفه نجات میراث جنوبی و گروه های دیگر به دنبال به دست آمده و اضطراری و موقت ضابط منظور جلوگیری از این شهر از بین بردن بحث برانگیز بنای تاریخی است. آنها استدلال می کنند که در میان نگرانی های دیگر در نظر گرفتن این اثر تاریخی را نقض Pensacola خود را حفظ تاریخی و باستان شناسی نقد و بررسی احکام و همچنین اساسنامه فلوریدا در برابر اخلال مقبره با "امکان تاریخی بشر باقی مانده است."

به طور منظم در یک کنفرانس مطبوعاتی صبح روز دوشنبه Pensacola شهردار Grover رابینسون گفت: دادستان شهرستان سوزان وولف تا به حال به طور کامل بررسی قوانین قبل از شورای شهر رای به حذف این بنای تاریخی در هفته گذشته.

"ما نمی هر گونه باقی مانده از هر سرباز که در آنجا مدفون بودند" رابینسون گفت. "وجود دارد هیچ باقی مانده در ارتباط با بنای تاریخی (آن) است که به سادگی یک بنای تاریخی است که وجود دارد. ... سوزان قرار داده و آن را در (گزارش) دولت و قوانین فدرال نمی اعمال خاص این بنای تاریخی است."

شورای رای: Pensacola شورای شهر رای به حذف Confederate monument, تغییر نام لی مربع

کت و شلوار واصل: طرح دعوی در دادگاه برای جلوگیری از حذف Pensacola Confederate monument

سفارش داده: قاضی دستور Pensacola به حذف Confederate monument — در حال حاضر

رابینسون گفت: وکیل محلی بروس Partington از کلارک Partington شرکت حقوقی ارائه شده به کمک این شهرستان در یک "بسیار کاهش می یابد" و این شهر را پذیرفته کمک های خود را.

این شهر رو به یک مشترک طرح دعوی در دادگاه توسط بانوان یادبود انجمن Stephen مالوری اردوگاه 1315 فرزندان جانبازان مؤتلفه نجات ما میراث جنوبی فلوریدا فصل و جانبازان بناهای تاریخی از امریکا است. آنها استدلال می کنند بنای تاریخی حفاظت شده در مکان یادبود "بزرگداشت سربازان وطن برای خود خانه و خانواده و دولت است."

این بنای تاریخی شامل dedications به مؤتلفه مرده و به Jefferson Davis, رئیس کنفدراسیون; Stephen مالوری دبیر مؤتلفه Navy; و ادوارد پری مؤتلفه افسر و بعد از آن فرماندار فلوریدا. مورخان گفته اند که این بنای تاریخی نیز استفاده می شود به عنوان وسیله ای برای ترویج سفید برتری و پری گزارش با استفاده از نفوذ خود برای حذف سیاه و مقامات منتخب از دفتر عمومی و جایگزین کردن آنها با سیاستمداران دلسوز به علت.

"برای تعدادی از دلایل آن است که نه به عنوان به سادگی یک جانبازان مجسمه" رابینسون گفت. "دیگر وجود دارد چمدان همراه با آن در برخی از نظرات که در مجسمه. من فکر می کنم زمانی که ما آگاه است که ما احساس ما و یا به شکل یک راه برای شامل همه و اگر ما نمی تواند انجام دهد که پس از آن ما نیاز به نگاه در برداشت."

شیرجه رفتن به عمق monument تاریخ: یک 'کودتا' led سفید supremacists منجر به قرار دادن Pensacola را Confederate monument

شهردار گفت: این شهر در ابتدا در نظر گرفته اضافه کردن دیگر آثار تاریخی به مربع که بازتابی از تجارب افراد دیگر و دیدگاه اما این مسیر تا به حال شده است در نهایت بیش از حد گران است.

بسیاری از شهرستانها در سراسر کشور را حذف کرده و نمادها و بناهای وابسته به کنفدراسیون به خصوص در میان ملی بحث از خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند پس از مرگ جورج فلوید در دست مینه سوتا یک افسر پلیس است.

رابینسون گفت: در حالی که دادخواهی در پنساکولا بنای تاریخی است که در انتظار این شهرستان خواهد شد در ادامه به حرکت رو به جلو با پیدا کردن یک پیمانکار برای انجام حذف.

"این می تواند برخی از زمان به دلیل وجود تنها یک تعداد انگشت شماری از افرادی که تخصص در طول تاریخ آثار تاریخی با ارزش این اندازه" رابینسون گفت. "آنها نوع سراسر جنوب شرقی در حال حاضر. وجود دارد بسیاری از دیگر شهرستانها و Pensacola است که احتمالا یکی از آخرین تصمیم خود Confederate monument به طوری که نوع داده ما کمی پشت منحنی. اما ما در حال کار را که اتفاق می افتد و ما فکر می کنیم که می تواند به صورت موازی با طرح دعوی در دادگاه."

شهردار اضافه شده است که این شهر را مطابق با هر سفارش در نهایت می آید از سیستم دادگاه.

رابینسون همچنین گفت که در حالی که برخی از مردم استدلال کرده اند او یک "زندانی از لحظه" رکوع به جریان سیاسی بادها, او گفت:, شده اند وجود دارد groundswells از پشتیبانی برای از بین بردن قد حداقل پنج بار در طول 20 سال گذشته.

"آن را به قصد پاک کردن تاریخچه" رابینسون گفت. "این فقط به قصد نقل مکان تاریخچه چرا که ما نمی انجام یک کار خوب از گفتن تمام داستان است."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن