Pensacola مبتنی بر Pianokids را به راه اندازی در خانه درس آنلاین | کسب و کار جدید

Kalyn ولف کسب و کار جدیدمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 19, 2020وقتی که من می گویند کلمات کودک نابغه

توسط NEWSSALAM در 30 تیر 1399

وقتی که من می گویند کلمات کودک نابغه که اولین کسی که به ذهن می آید ؟

برای من آن بود که ولفگانگ آمادئوس موتزارت. در سن 3 او گرفتن راحت با پیانو, چیدن, یادداشت ها و, پخش آهنگ توسط گوش. او نوشت: اولین کنسرتو در سن 4. در همان زمان او همچنین به تدریس خود را به بازی ویولن.

و او اولین تلاوت? او 6.

در حالی که این ممکن است به نظر می رسد که موتزارت به حال یک هدیه نادر یکی Pensacola زن در رویکرد به آموزش دیگران چگونه به بازی پیانو نکات است که همه ما تجسم آن سطح از استعداد در درون — شروع به عنوان جوان به عنوان سن 3.

"موسیقی تغییرات زندگی" Pianokids بنیانگذار و خالق آنجلا فضل گفت. "ما در حال ارائه در خانه پیانو درس برنامه برای 3 تا 5 ساله و هیچ چیز وجود دارد خارج وجود دارد, مانند آنچه در من است."

LandrumHR جشن 50 سال از ساخت کسب و کار مردم راحت تر

CareerSource Escarosa جدید باز می شود در خیابان نهم

Perdido بسته & کشتی حرکت به جدید سورنتو جاده محل

فیض همچنین به عنوان شناخته شده "خانم آنجلا" توسط والدین و دانش آموزان به طور یکسان صرف 35 سال گذشته آموزش پیانو برای دانش آموزان در همه سنین از 3 تا 73. در سال 1994 او تاسیس پیانو کودکان و نوجوانان و او آموخته است به عنوان بسیاری از 300 دانش آموزان در شمال غرب فلوریدا در سال است.

اما بعد از مدتی او شروع به گرفتن درخواست از مردم در خارج از منطقه مورد درس پیانو.

"هنگامی که شما یک محصول یا یک سرویس است که شما باید به شکل از یک راه به آن را عمومی و آنلاین" فضل گفت. "این بسیار هیجان انگیز ترین چیزی که — به قادر به آن را در سراسر کشور است."

ماه آینده برنامه آنلاین راه اندازی می آید پس از 10 سال از توسعه و تست بتا این برنامه و وب سایت.

"من فکر می کردم عالی بود اما من نمی دانم که عالی بود تا زمانی که ما شروع به تست بتا و در حال توسعه مواد بودند که سن مناسب" فضل گفت.

کودکان قبل از آنها می توانید به عنوان خوانده شده در حال آموخت که چگونه به بازی پیانو از طریق اشکال و رنگ ها و تصاویر در flashcards و فعالیت های کتاب. هنگامی که شما ثبت نام در برنامه کودک خود را دریافت خواهد کرد یک پیانو کیسه های پر شده با همه چیز شما نیاز دارید برای کودک خود را به یاد بگیرند که چگونه به بازی. درس کتاب فراهم می کند یک پایه محکم برای یادگیری است.

اگر فرزند شما از دست دادن تمرکز "بازی سرگرم کننده-tivity" ویژگی های کتاب داستان, ردیابی, رسم و رنگ آمیزی است که تغییر مسیر خود را به عقب به زمان درس به درس کتاب.

این روش البته در خارج از جعبه شده اند حمایت تحقیقات و نتایج مثبت در وقت و زمان دوباره.

"هنگامی که شما در معرض دبستانی به موسیقی در سنین پایین آنها افزایش یافته و زبان و مهارت های شناختی" فضل گفت.

Pianokids به تازگی بازنگری شده وب سایت خود را با اضافی منابع آنلاین و در حال حاضر پذیرش قبل از دستور با اوایل ثبت نام تخفیف جلوتر از آن پرتاب اوت.

Pianokids واقع شده است در 6847 N. نهم Ave. سوئیت یک #329 در پنساکولا. برای اطلاعات بیشتر pianokids.com تماس بگیرید و یا 844-55-پیانو.

Kalyn ولف مستقل است ستون نویس مجله اخبار. ارسال کسب و کار جدید نکاتی برای pcolanewbiz@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب