Pensacola پل خلیج پروژه هنوز در مسیر با وجود همه گیر; پا در مسیر نزدیک به اتمام

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا در 13 مه سال 2020Coronavirus همه گیر ن

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

Coronavirus همه گیر نشده آهسته کار در پنساکولا پل خلیج به عنوان خدمه در نزدیکی یک نقطه عطف برای این پروژه است.

ایان Satter سخنگوی وزارت فلوریدا, حمل و نقل, گفت که او انتظار دارد پیاده و دوچرخه سواران را در نهایت راه خود را در سراسر پل باز در چند هفته آینده پس از ماهها تاخیر به دلیل guardrail طراحی مجدد. او گفت: خدمه در حال حاضر قرار دادن نکات تکمیلی مانند سایه سازه در 10-پا-عرض چند استفاده از مسیر.

"من فکر می کنم با مسیر باز در چند هفته آینده, من فکر می کنم آن را برای رفتن به واقعا بزرگ ملایمت برای مردم در سانتا رزا و Escambia شهرستانهای قادر به استفاده از آن با خیال راحت" Satter گفت.

Satter گفت: کل پروژه است که هنوز هم در مسیر اصلی خود بودجه از $430 میلیون مجموع برای هر دو پل جدید که شامل دو ساختار های موازی با سه سفر خطوط و تقاطع در خیابان 17. اولین ساختار باز به ترافیک در سپتامبر گذشته.

این پروژه حدود یک سال و نیم در سمت چپ از کار Satter گفت: با اتمام انتظار می رود در اواخر سال 2021.

"بدیهی است که ما به درس های آموخته شده از ساختار است که کمک به ما در دوم" Satter گفت. "ما در حال یادگیری درس از بخش اول, اما ما نیز باید علاوه بر این از کار اضافی در 17th."

مسیحی Wagley مدیر اجرایی دوچرخه Pensacola گفت: او قدردانی است که مسیر جدا از ترافیک و گروه خود را ممکن است طرح های کوچک اجتماعی فاصله سوار در سراسر پل پس از آن باز می شود.

اما او گفت: او به نگرانی در مورد اینکه آیا 10 فوت است که به اندازه کافی گسترده برای دوچرخه سواران و در مورد عدم مسیرهای دوچرخه در سمت دیگر پل.

"پل فقط یک بخشی از یک شبکه است که نیاز به متصل," Wagley گفت. "شبکه دریافت نمی ساخته شده است همه در یک بار. ... اما با داشتن این امکانات بر روی پل در حال حاضر باعث می شود آن را همه مهم تر را به پایان برساند که اتصال از طریق خلیج فارس نسیم تا ما را به ساحل."

راه به تاخیر افتاد: افتتاح Pensacola پل خلیج multi-استفاده از مسیر با تاخیر کلی پروژه هنوز در مسیر

روگذر آینده: نسخه ی نمایشی پا مسیر روگذر: چه بعدی برای $417 میلیون Pensacola پل خلیج پروژه ؟

ترافیک flips: فاز اول جدید Pensacola پل خلیج ترافیک انتقال به صاف شروع

FDOT ارائه شده پیمانکاران اجتماعی فاصله بهترین شیوه به عنوان آنها همچنان به کار در طول coronavirus بیماری همه گیر. آنها شامل از بین بردن سایت کار جلسات هماهنگی توقف سوار به اشتراک گذاری و از بین بردن مواد غذایی از ساخت و ساز دفاتر.

اما یکی از مزیت های این صنعت است که توسط طبیعت جاده و پل کار اغلب شامل نیست مقدار زیادی از تعامل نزدیک بین کارگران گفت: ناتالی McElwee امور عمومی متخصص برای FDOT, در بیانیه ای.

"قرار دادن آسفالت و نصب جراحی تقویت و با استفاده از تجهیزات زمین در حال حرکت به طور معمول شامل جدایی فیزیکی بین اعضای خدمه برای اطمینان از ایمنی در حالی که با استفاده از تجهیزات سنگین و ماشین آلات" McElwee گفت:

به عنوان کار همچنان ادامه دارد در این تابستان رانندگان نباید انتظار تغییرات زیادی بر روی پل خود را اما می تواند وجود داشته باشد برخی از ترافیک شیفت در 17 تقاطع خیابان به عنوان کارگران پیشرفت در ساخت یک پل هوایی برای حمل westbound ترافیک از پل به گرگوری خیابان و پارک Bayfront.

"شما خواهد شد برخی از تغییرات متنوع است که مردم فقط باید آگاه باشید از طی این پروژه وجود دارد بنابراین ممکن است برخی از لین شیفت و سایر چیزهایی که رخ می دهد که پروژه" Satter گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن