Pensacola خلیج کشتی, بازگشت با نصف ظرفیت سواری بین مرکز شهر Pensacola Beach

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 15 سال 2020به عنوان فورت Pickens و دیگر مناطق مح

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

به عنوان فورت Pickens و دیگر مناطق محبوب از جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا آماده سازی برای بازگشایی پنج شنبه, Pensacola خلیج کشتی نیز برنامه ریزی برای تنظیم بادبان در این آخر هفته.

شرکت کشتی که در خدمت مرکز شهر Pensacola Beach فورت پیکنز سر گرفته خواهد شد عملیات در نیمه ظرفیت آغاز و در ساعت 9 صبح امروز است. این کشتی را متوقف عملیات مارس 18 میان coronavirus بیماری همه گیر.

اولین آخر هفته به عقب خواهد بود کمی متفاوت برای مسافران ، به دلیل ساخت و ساز در نزدیکی بارانداز در فورت Pickens, قایق اجرا شد فقط بین مرکز شهر و Pensacola Beach با سواری گرفتن حدود 50 دقیقه یکی از راه های.

جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا سخنگوی برنت Everitt گفت: مرمت و بازسازی کار در یک ساختمان در کنار حوض است منع کشتی از docking این هفته است. در حال حاضر برخی از سطح شیب دار پاره شده است به طراحی مجدد چگونه مردم می آیند کشتی و ارائه دسترسی بهتر به ساختمان است.

"مسیر باید بازسازی و به همه ثابت تا هفته آینده به طوری که آنها باید قادر به زمین در روز جمعه یا شنبه شب هفته" Everitt گفت. "این یک چیز موقت است."

در غیر این صورت در طول زمان فاز reopenings شرکت خواهد کار از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر روز جمعه از طریق روزهای یکشنبه. بالغ بلیط 20 دلار برای یک سفر رفت.

خدمه مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن دستکش و ماسک صورت و ضد عفونی کردن مسافر مناطق پس از هر سفر رفت و برگشت. آنها همچنین پیاده سازی فاصله قوانین برای مسافران است.

حداکثر 12 نفر می توان در تعظیم 40 در داخل کابین و 48 بر روی عرشه در یک زمان. مهم نیست که چه, هر چند حداکثر 75 نفر تنها اجازه داده می شود در قایق است که نیمی از آن ظرفیت عادی.

"ما باید این توصیه می شود بهداشت ژل و مقدار زیادی از صابون در هیئت مدیره گفت:" جو Asebedo مدیر کل HMS کشتی. "ما در ساخت به طور منظم سفرهای دور واقعا برجسته بسیار لمس مناطق و همچنین هنگامی که ما پاک است."

بلیط خطوط و اسکله نیز مشخص شده برای نشان دادن مسافران چگونه دور از هم آنها را باید ایستاده و در حالی که انتظار به هیئت مدیره.

بیشتر جزایر خلیج فارس پوشش

Reopenings: جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا را بازگشایی فورت Pickens در روز شنبه

تودرتو های نجومی: کودک shorebirds گرفته اند بیش از 2 پارکینگ در جزایر خلیج فارس. آنها نمی بازگشایی در حال حاضر.

سواحل بیشتر: Johnson ساحل در Perdido کلید برنامه ریزی برای بازگشایی برای عموم شنبه

قبل از همه گیر شرکت برنامه ریزی برای رفتن به هفت روز هفته در اطراف اواسط ماه مارس وجود دارد اما نه به اندازه کافی تقاضا در حال حاضر است. گسترش برنامه بیشتر شاید با اضافه کردن پنج شنبه خدمات به ماه های تابستان می تواند یک احتمال است.

این شرکت قصد دارد برای ارائه به عنوان بسیاری از تخصص سواری به عنوان آنها می خواهم برای فرشتگان آبی شیوه یا غروب کشتی Asebedo گفت. کسانی که علاقه مند هستند باید ادامه چک کردن وب سایت این شرکت برای برنامه pensacolabaycruise.com.

Pensacola خلیج کشتی در حال تنظیم یک هدف برای دو سال این ridership از 2019 هنگامی که آن را ارائه 16,000 سواری, اما رسیدن به آن دشوار خواهد بود.

"خواهد بود که ایده آل هدف است. آیا این واقع بینانه است ؟ ما تا به حال تقریبا هشت هفته بدون درآمد است. که سخت است برای بازیابی از" Asebedo گفت. "تا زمانی که ما رسیدن به مرحله سوم که اجازه می دهد ما را کامل قایق است که یک رویا لوله. وجود دارد هیچ راه ما می تواند رسیدن به هدف ما تنها با 50 درصد در رگ."

HMS کشتی دوم شرکت به عمل جزایر خلیج فارس' دو کشتی. قایق' اصلی اپراتور سواحل خلیج فارس دریایی خدمات کاهش یافته و به امضای یک قرارداد برای یک سال دیگر با صاحب گفت که او از دست داده و بیش از 300.000 دلار به دلیل کم ridership بالا و هزینه های عملیات.

Asebedo گفت: شرکت او قرارداد موظف به راه اندازی کشتی برای سال دیگر نه یا نه کشتی مدیریت به دو ridership.

"همانطور که در حال حاضر ما واقعا نمی تصمیم گیری است که می تواند ما را دو سه سال پایین جاده" Asebedo گفت. "اما ما در اینجا برای مسافت های طولانی و ما قصد داریم برای این کار. ما آن را."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن