Pensacola آبی Wahoos خلاق شدن در دنیای جدید بدون بیس بال

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهانتشار: 10:24 PM EDT مارس 20, 2020کار 19 سال در بیس بال حرفه ای, آبی, Wahoos تی

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

کار 19 سال در بیس بال حرفه ای, آبی, Wahoos تیم رئیس جمهور جاناتان گریفیث است برخورد با همه فن حریف اختلال و در پرواز تغییرات در یک تیم برنامه.

بسیاری از کسانی که شده اند آب و هوا مرتبط است. طوفان است. یخ و برف و طوفان. Sinkholes.

بله sinkholes.

که اتفاق افتاده در سال 2004 زمانی که گریفیث شد و سپس ورزشگاه مدیر عملیات برای ریچموند (Va.) بریوز سابق سه گانه-A وابسته به آتلانتا بریوز. یک غول منجلاب گرفت پس از یک ماه اوت بارانى فرو برد و خود را بخشی از خود و باعث این تیم به پایان آن فصل در بوفالو.

"من به یاد داشته باشید ما groundskeeper وجود دارد و با فشار دادن بر روی خاک در سمت راست میدان و ناگهان به زمین سقوط کرد و شش پا" گریفیث گفت. "این بسته ما را برای ماه اوت و برگشتی. ما تا به حال واقعا تیم خوب است که در سال بیش از حد.

"ما یک دسته از فعالیت ها در ورزشگاه و نشان داد این تیم بازی در منطقه میله های زندان. ما شد و هر چیز دیگری در کنار یک ورزشگاه بیس بال."

کمک کرده است که گریفیث در حال حاضر چهره چیزی است که او هرگز تصور نمی کرد.

Coronavirus ویروس همه گیر تعطیل تمام سطوح از بیس بال حرفه ای در اواسط ماه مارس.

آن را مجبور به تصمیم گیری های دشوار برای همه لیگ اصلی بیس بال و کوچک لیگ بیس بال تیم با نیروی انسانی بالقوه اخراج و یا furloughs چگونه برای تولید برخی از درآمد و ماندن مربوطه در جامعه است.

آبی Wahoos شده اند یک صنعت رهبر بلافاصله ساخت یک انتقال به انواع پروژه های حوادث و تحویل مواد غذایی گزینه های.

در میان بیشتر تاثیرگذار بوده است راه اندازی Bubba Watson الماس دیسک گلف چالش که جذب 400 شرکت کنندگان در طول آخر هفته باز در 9 سوراخ دیسک گلف طراحی شده توسط PGA Tour ستاره و آبی Wahoos مالک.

"ما منحصر به فرد ترین محل در پنساکولا و شما می توانید نیمه انجام هر کاری شما می خواهید هنگامی که شما به اندازه کافی برنامه ریزی گفت:" تراویس, Wilson آبی Wahoos اجرایی آشپز که تیم های آشپزی شده است بخشی از بسیاری اخیر آبی Wahoos طرح.

"این در مورد بودن و انعطاف پذیر بودن و خلاق بودن ترس را امتحان کنید و شکست" ویلسون گفت:.

همه از ابتکارات اجازه داده اند آبی Wahoos یا ویترین ورزشگاه یا نام تجاری خود را به همراه فعال نگه داشتن کار.

"از آن می رود به کل minor league راه" گریفیث گفت. "ما همیشه خلاق و نوآوران. Minor League baseball واقعا شروع به کل صحنه سادگی آیتم ها, آتش بازی, شب, در, فعالیت های بازی و چیزهای سرگرم کننده در طول بازی.

"بنابراین در حال حاضر ما اساسا در حال ساخت است که اتفاق می افتد بدون بیس بال. ما همیشه می گفت ما چنین سرگرمی های بزرگ محل. ما همیشه در یک نمایش قرار داده است, مهم نیست که چه کسی برنده است.

"در حال حاضر مهم نیست که نشان می دهد تا در این زمینه است."

این تیم ورزشگاه تجربه ناهار خوری تولید شده تا به برخی از مهمترین بررسی های مثبت و بالاترین نمره پروموتر خالص در تیم تاریخ است. برخی از شب های آن نزدیک شده کامل 100 در ترکیب نظرسنجی نمره.

"من فکر می کنم ما در حال انجام برخی از زیبا دیدنی همه چیز" گفت: آبی Wahoos صاحب پنجم Studer. "من فکر می کنم ما باید انجام چیزهایی است که جامعه بدیهی است قدردانی می کند. ما فقط تلاش برای انجام آنچه ما می توانیم به نگه داشتن یک استادیوم فعال و دارایی جامعه است که آن را به معنای شد.

"من شده اند فوق العاده تحت تاثیر قرار."

در مارس 23 همان روز آبی Wahoos راه اندازی خود را در منظقه مواد غذایی و تحویل ایالت ویسکانسین اعلام کرد که ماندن در خانه سفارش برای همه ساکنان. آبی Wahoos اتصال به ویسکانسین شامل مدیریت قرارداد با کلاس یک بلیت خلق کرده و بین مغازه ها در نزدیکی رکین.

"که واقعا aha لحظه برای من" گریفیث گفت. "اصل حکم دولت صادر شد تا زمانی که ممکن است. و من فکر کردم " چه اتفاقی افتاد به مارس?' پس از آن بود پس از آن من می دانستم این بود که هیچ رفتن به برخی یک شبه برخی از کوتاه مدت است و ما فقط به حال برای شروع حرکت را تنظیم کنید."

آن را ناشی از آشپز ویلسون و تیم خود را به بلافاصله متوجه مهارت های خود را مورد نیاز خواهد بود در یک راه جدید است.

"ما فقط شروع به پریدن کرد به فکر کردن در مورد آنچه که ما می تواند انجام دهد به استفاده از منابع است که ما داریم و با توجه به محدودیت های قرار داده شده در ما," او گفت:. "هنگامی که شما در حال انجام آن راه ما در حال انجام آن در حال حاضر مواد غذایی است که در واقع ستاره نشان می دهد.

"هنگامی که آن امتیازات و بیس بال که قرار بود همه می خواستم به تماشای بیس بال و مواد غذایی نیمه مانند علاوه بر این. در حال حاضر مردم هستند که اساسا برای لذت بردن از فضا و به ویژه برای مواد غذایی است."

گریفیث گفت: تفاوت آشکار آبی است Wahoos نمی توان انتظار داشت که تولید همین نوع از جمعیت و یا جریان درآمد اتفاق می افتد که با بازی بیس بال.

"یک شب بزرگ برای ما در حال حاضر 200 نفر" او گفت:. "از آن استفاده می شود 5,000 (sellout جمعیت). بار که قطعا با تغییر همه که.

"اما آن را مطابق با ماموریت ما برای بهبود کیفیت زندگی در جامعه است. و من فکر می کنم آنچه که ما انجام شده تا کنون است که قادر به انجام این کار هر روز. بسیاری از تیم ها ممکن است به آن نگاه مانند " Hey اگر ما انجام این کار می خواهیم به پول?'

"که هرگز این سوال که ما باید انجام شود هر یک از این چیزها. یکی از این موارد واقعا پول.

"اما آنها چیزهایی که نگه داشتن مردم و جامعه دادن چیزی برای انجام."

جامعه نشان داده است به درک آبی Wahoos تلاش های مشترک.

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com.

همه گیر خلاقیت: چگونه آبی Wahoos مانده اند فعال

آبی Wahoos منظقه مواد غذایی – دوشنبه از طریق جمعه takeout سرویس برای ناهار و شام.

آبی Wahoos وعده غذایی خانواده کیت – پنج خانواده به اندازه وعده های غذایی و اقلام مواد غذایی ارائه شده برای وانت هر جمعه.

Kazoo دانشگاه – آن را در آغاز ماه مارس و ارائه یک راه مجازی برای استفاده از معشوق طلسم تیم Kazoo, برای رسیدن به, بچه های سنین مهد کودک از طریق کلاس پنجم با یک سری از 5-10 دقیقه درس.

مصاحبه های پخش – استفاده از زوم آبی Wahoos رسانه های روابط کارکنان قادر به گرفتن تا با 2019 آبی Wahoos بازیکنان ستاره.

Kazoo راهنمایی مربی – سابق آبی Wahoos بازیکنان تراویس Mattair و برایان o'grady همراه با سابق Pensacola ستاره ورزشکاران جاش Sitton و کوین Saucier پیوست به ارائه تصویری آموزش راهنمایی.

ضامن جامعه, پارک بازديد – With Kazoo در آبی Wahoos تزئین ون همراه با دو پرواز تیم ملی اعضای این گروه دو هفته را صرف بازدید از آبی Wahoos شرکت ها و کسب و کار حامیان مالی.

ورزشگاه تجربه ناهار خوری – در-ورزشگاه غذاخوری برای ناهار روز دوشنبه از طریق شنبه و شام روز چهار شنبه از طریق شنبه به علاوه یکشنبه صبحانه.

بابا واتسون الماس دیسک گلف چالش – البته در روز آخر هفته است.

Pensacola مردان بیس بال لیگ – لیگ روز افتتاحیه برای آن 32 فصل برگزار شد مه 23 در آبی Wahoos ورزشگاه.

آبی Wahoos فیلم شب – اول برنامه ریزی شده برای مارس 30.

آبی Wahoos AIRBNB – یک بار در طول عمر تجربه که در آن یک گروه 10 یا کمتر می توانید شب را در داخل آبی Wahoos مرمت محل باشگاه وانجمن همراه با استفاده از امکانات دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن