Pensacola رهبران کسب و کار می گویند کمک است که هنوز هم در دسترس برای مبارزه کسب و کارهای کوچک

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 27, 2020اگر چه بسیاری از موج اولیه

توسط NEWSSALAM در 7 تیر 1399

اگر چه بسیاری از موج اولیه از کمک مالی و وام برای کمک به کسب و کارهای کوچک پیچیده شده است تا رهبران می گویند که هنوز هم وجود دارد تعدادی از منابع در دسترس برای کمک به صاحبان خود را بازیابی.

هر دو بهار کارآفرین Hub و مرکز توسعه کسب و کار در دانشگاه وست فلوریدا در مصرف مشتریان جدید به صورت رایگان برای کمک به با چالش های خود را. دولت فدرال نیز باز به عقب تا برنامه های وام برای کسب و کار از جمله اقتصادی آسیب فاجعه وام و حقوق و دستمزد حفاظت از برنامه

"(ما) فقط کمک به مردم سعی کنید به عقب بر گردیم روی پای خود را که آیا آن را به کمک به آنها را با بازاریابی کمک و یا وام کمک و یا هر نوع کمک های فنی ارائه می کنند گفت:" کلی مسی, مدیر SBDC در UWF.

این SBDC دریافت برخی از مراقبت در قانون بودجه برای استخدام پنج اضافی کسب و کار مشاوران. مسی گفت که او انتظار دارد به استخدام یک زن و شوهر بیشتر برای کمک به کسب و کار در سراسر شمال غرب فلوریدا بهبود می یابند.

مسی گفت: یکی از بزرگترین تمرکز برای SBDC است که کمک به کسب و کار با برنامه های کاربردی خود را برای بخشش یک PPP وام. PPP برنامه فدرال است که می بخشد وام گرفته شده توسط کسب و کار به پرداخت کارکنان خود را در طول بیماری همه گیر کوروناویروس.

"دیگر از آن ما شده اند و بسیاری از مردم درخواست کمک فقط در بازاریابی recapturing که سهم بازار" مسی گفت. "ما شده ایم کمک به مردم کشف کردن راه برای سعی کنید برای انجام این کار و نحوه احتمالا محوری و یا تغییر مدل کسب و کار خود به طور موقت به منظور پاسخگویی به تقاضای مشتری و برآورده کردن الزامات قانونی دولت و سازمان های محلی."

دور بعدی نرم افزار به صورت PPP بودجه یکشنبه است. این SBDC نیز به طور فعال کمک به کسب و کارهای کوچک اعمال می شود برای EIDL وام به عنوان به خوبی.

DC ریوز رئیس کارآفرین افسر Studer جامعه موسسه گفت: پرسش های او زمینه را از طریق بهار کارآفرین Hub نیز شروع به تغییر. در مارس و آوریل او موفق به دریافت بسیاری از سوالات در وام و کمک های مالی برای کمک به کسب و کارهای کوچک شناور باقی می ماند. امروز او گرفتن بیشتر سوالات از صاحبان در موضوعاتی مانند بازاریابی و حسابداری به عنوان به خوبی.

"الگوی من حدس می زنم واقعا که وجود دارد این است که هیچ الگوی. هر کسب و کار خود را با چالش ها و نیازهای خود را" ریوز گفت. "واقعا برای ترین بخش آن را مورد به مورد و بر اساس."

بهار شاخه ای از Studer جامعه موسسه نیز در کسب و کار جدید برای کمک به حل چالش های خود را و آنها را در ارتباط با منابع است. مصرف فرم در دسترس است در بهار وب سایت thespringpensacola.com.

"آنها می گویند:" هی این کسب و کار من است. در اینجا چیزی است که من در مبارزه با. در اینجا نگرانی من.' آنها می توانید انجام دهید که ما با آنها تماس" ریوز گفت. "ما هنوز در واقع عامل تریاژ بخش از بهار اما ما فقط انجام آن را عملا در تلفن."

بیشتر کسب و کار اخبار

پشتیبانی جدید: سیاه و رهبران کسب و کار در پنساکولا دیدن بیشتر بهره امید حمایت همچنان ادامه دارد

تقاضای بالا: Pensacola, کسب و کار, حقه, وام, اعطای کاربردی با چنین تقاضای بالا در طول رکود اقتصادی

کمبود بودجه: کسب و کارهای کوچک نگران Escambia County coronavirus اعطای کمک های مالی خواهد شد به سرعت خشک

مسی گفت: مشاوره برای کسب و کارهای کوچک بودن منفی نهفته COVID-19 است برای رسیدن به مربیان و همکاران و یا SBDC به کشف کردن که چگونه آنها ممکن است بهترین آب و هوا و طوفان است.

"این چیزی است که هنوز هم یک هدف در حال حرکت. ما نمی دانیم به چه میزان است که COVID-19 رفتن به ادامه تحت تاثیر قرار کسب و کار عملیات" مسی گفت. "(مربیان و SBDC می) مطمئن شوید که آنها در حال مرور این آب به طور موثر به عنوان آنها می توانند با توجه به شرایط و چگونه به آماده شدن برای آینده مرکز شهر است که به ناچار رفتن به آمده است. من می گویند آماده سازی در بخش جلویی است که بهترین راه برای مقابله با این نوع از مسائل."

در علاوه بر این به کمک است که در حال حاضر در دسترس برایان Wyer مدیر اجرایی سواحل خلیج فارس اقلیت اتاق بازرگانی گفت: هنوز هم وجود دارد نیاز به منابع مالی بیشتر برای کسب و کارهای کوچک به خصوص اقلیت متعلق به کسب و کار. او شنوایی خود را از کسب و کارهای کوچک است که آنها به تلاش برای گرفتن حتی دسترسی به بسیاری از کمک های مالی و وام های که در دسترس برای صاحبان کسب و کار کوچک.

Wyer کمک به توزیع یک سیاه متعلق به کسب و کار کوچک کمک مالی از SCI. از 125 متقاضیان در مجموع 96 از برنامه های کاربردی را دریافت نکرده هر ایالت و یا فدرال کمک های مالی و یا وام.

"به طور خاص اقلیت های کسب و کار در حال مبارزه برای زنده ماندن بیشتر به این دلیل که آنها را دریافت نمی کند کسانی که فدرال بسته" Wyer گفت. "(وجود) فوق العاده ای به آن نیاز دارید."

منابع آنلاین

این SBDC قرار داده است با هم یک سری از آموزشی در تداوم کسب و کار. مسی گفت: آنها آموزش دانش عمومی در مورد چگونه به حرکت رو به جلو و همچنین آماده شدن برای حوادث بعدی آن است که آیا این بیماری همه گیر و یا یک طوفان.

"ما سعی می کنیم به مردم راهنمایی و ترفندها چگونه آماده می شود و چگونه به کسب و کار خود را در آماده سازی برای مقابله با آن از نظر مالی و از یک امنیت, بازیابی سند و تمام است که نظر به عنوان" مسی گفت.

کسانی که آموزشی را می توان یافت تحت این برنامه های آموزشی بخش از وب سایت sbdc.uwf.edu. مسی گفت: این سازمان همچنین نوشته ها: آموزشی و به روز رسانی مکرر خود در Facebook صفحه.

بهار به عنوان میزبان تعدادی از webinar ها از طریق آوریل و مه و منتشر هفتگی پرسش و پاسخ جلسات در آن Facebook.

"ما انجام می شود جامعه ما زیانی اگر ما عقب نشسته و منتظر کسب و کارهای کوچک به کمک بخواهید چرا که اغلب از آنها درخواست کمک آن می تواند خیلی دیر شده و این می تواند سخت برای بازیابی از" ریوز گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن