Pensacola کاتولیک فوتبال پسران استخدام کنی اسکینر به عنوان آینده سر مربی

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:44 PM EDT Jul 21, 2020Pensacola کاتولیک تبدیل به یک جوان اما با

توسط NEWSSALAM در 1 مرداد 1399

Pensacola کاتولیک تبدیل به یک جوان اما با تجربه مربی محلی به عنوان رهبر بعد از خود را انجام پسران فوتبال برنامه.

صلیبیون مدیر ورزشی ریچارد LaBounty اعلام کرد که استخدام کنی اسکینر 28 عنوان کاتولیک بعدی پسران, فوتبال, سر مربی از طریق تقویت برنامه Facebook صفحه.

اسکینر که با این نسخهها کار تمام وقت به عنوان Perdido خلیج FC و سواحل خلیج فارس, فوتسال را از ویژگی های مدیر و مربی Escambia بالا را پسران تیم فوتبال سه فصل گذشته موفق دیرین مربی چارلی کاکس و افزایش Gators' برنده مجموع هر فصل را به پایان برساند با 15-34 رکورد کلی.

فلاش بک: Pensacola کاتولیک ويروس Wolfson در مسابقات دولت برای هفتمین پیروزی راست

فلاش بک: Pensacola کاتولیک thumps جنوبی والتون برای منطقه عنوان سه سنگ

"ترک Escambia سخت بود. وجود دارد بسیاری از بچه ها که من بدست بدانید که وجود دارد از طریق این باشگاه در Perdido," اسکینر گفت. "من به نوعی احساس می کنم مثل من کمک کرد که با نام تجاری و ورزشی رشد در Escambia.

"برای من به دنبال موفقیت کاتولیک تا به حال در گذشته هدف من این است که فقط به ادامه ساخت و ساز آن است. واقعیت این است که من کمی جوانتر امیدوارم این معنی است که من می توانید آن را برای یک مدت زمان طولانی است."

اسکینر طول می کشد بیش از یک برنامه است که در سال های اخیر شده است Pensacola بزرگترین postseason تهدید در دبیرستان فوتبال پسران.

پس از سال 2014 کاتولیک رسیده است دولت در دو مرحله نیمه نهایی و سقوط فقط یک بازی کوتاه از رسیدن به این مرحله دوباره در فصل گذشته. اسکینر موفق کنت ویلیامسون که نوشته شده 11-3-2 ضبط و رهبری کاتولیک به یک منطقه نهایی پس از جایگزینی مربی دیرین دلم گریتوود چند بازی به 2019-20 فصل است.

با وجود سن جوان خود اسکینر شروع خواهد شد در کاتولیک با چندین سال تجربه مربیگری در سطح دبیرستان در نظر گرفتن درس های ارزشمند از توده برداشت در Escambia.

"من در رفت و با یک کمی از یک باشگاه ذهنیت در سال 1 فکر که من می تواند جذاب ترین سبک فوتبال است که من می توانم" اسکینر گفت. "پس از چند هفته شما یاد بگیرند که آن را متفاوت جهش از باشگاه.

"(دبیرستان فوتبال) خیلی بیشتر فیزیکی بازی بنابراین من تا به حال برای انطباق بسیاری به عنوان یک مربی. سال گذشته در Escambia یکی از بهتر سوابق که آنها می خواهم تا به حال در چند سال."

با بازیکنان با تجربه مانند میلر Thorsen (13 گل و 8 پاس گل) و دارن Bredesen (12 گل و 6 پاس گل) مجموعه ای برای بازگشت اسکینر گفت که او با اعتماد به نفس صلیبیون استعداد بازی جذاب عبور از فوتبال در فصل اول خود را و امیدوارم ادعا برای یک دولت مسابقات اجرا کنید هر زمان که 2020-21 فصل آغاز می شود.

"من واقعا امیدوارم که این سال برای اولین بار من می توانید آن را به چیزی خاص است که هر کس می خواهد به یاد داشته باشید" اسکینر گفت.

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب