Pensacola شهروندان کمیته مشورتی شامل اعتراض سازمان Kyle کول

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:51 PM EDT Jun 15, 2020برجسته صدای تظاهرات اخیر سابق شورای شهر

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

برجسته صدای تظاهرات اخیر سابق شورای شهر و عضو سابق انجمن محله رئیس جمهور و گذشته شهرداری نامزد خواهد شد و کمک به پر کردن صفوف جدید Pensacola شهروندان کمیته مشورتی.

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه, Pensacola شهردار Grover رابینسون اعلام کرد که او و اعضای شورای شهرستان ساخته شده بود میدارد برای پنج نفر از 11 کرسی در شهروندان جدید کمیته. این کمیته در نظر گرفته شده است به عنوان یک پل ارتباطی بین جامعه و Pensacola, اداره پلیس ابراز جامعه نگرانی و توصیه هایی برای راه های این اداره می تواند بهبود بخشد.

پلیس پاسخگویی و نظارت تبدیل شده است به طور فزاینده ای فوری موضوع در شهرستانها در سراسر کشور پس از مینه سوتا مرد جورج فلوید درگذشت هنگامی که یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است.

تماشا کنید: Pensacola معترضان جلوگیری از ترافیک در Bayfront تقاضا به صحبت با شهردار

کمیته تشکیل: شهردار Grover رابینسون سرعت ایجاد شهروندان کمیته مشورتی در پلیس

شهردار قبلا متعهد حال Morrissette منطقه ای سازمان برای شمال فلوریدا رویای مدافعان به عنوان یکی از چهار انتصاب به این کمیته پس از معترضان مسدود کردن Pensacola پل خلیج در ژوئن 6 در اعتراض به خشونت پلیس.

روز دوشنبه رابینسون اعلام کرد او همچنین ارتکاب Kyle کول مردی که کمک کرده است تا منجر هفته مسالمت آمیز و ضد خشونت پلیس تظاهرات در نقاشی های دیواری پل.

رابینسون دو قرار ملاقات باقی مانده و هر یک از هفت اعضای شورای شهر می شود یک قرار ملاقات. سه اعضای شورا در حال حاضر ساخته شده خود را بر میدارد با توجه به شهردار.

P. C. وو در منطقه 1 انتخاب لارا McKnight به خدمت در این کمیته ، McKnight است که رئیس جمهور سابق از Scenic Heights انجمن محله و همچنین به عنوان یک رئیس جمهور سابق شورای انجمن محله رئیس جمهور از پنساکولا.

Sherri مایرز در منطقه 2 انتخاب شده است چارلز لخت سابق در بزرگ عضو شورای شهر که چهار سال مدت شامل یک سال به عنوان رئیس شورای شهر. لخت چپ از شورا دو در بزرگ کرسی حذف شد از طریق یک رای دهندگان همه پرسی.

اندی Terhaar در منطقه 3 انتخاب شده است جلب Buchanan یک صاحب کسب و کار کوچک که زد در برابر رابینسون برای شهردار در سال 2018 است. بوکانان انتخاب شد به خدمت رابينسون "انتقال تیم" و کمک به توسعه یک چشم انداز برای ترافیک و walkability در پنساکولا.

شهردار خواسته است اعضای شورای خود را ملاقات روز جمعه.

تنظیم دستور کار: Pensacola شهردار تشریح پیشرفت اهداف در ایجاد عادلانه تر پلیس

رابینسون اول متعهد به ایجاد کمیته شهروندان در سال 2019 پس از PPD افسر ضرب گلوله کشته شد یک مرد به نام Tymar کرافورد در تخلف از این بخش استفاده از زور در سیاست. استخدام شهرستان ها اجرای قانون متخصص Cedric الکساندر برای نظارت بر تشکیل کمیته و ارائه رهبری و تعصب آموزش به گروه افسران.

آموزش در زمان طولانی تر از حد انتظار به دلیل COVID-19 گیر با توجه به رابینسون اما این شهر است که بسته بندی کردن در حال حاضر آموزش و عطف توجه خود را به کمیته.

"هنگامی که ما کل گروه مونتاژ ما وظیفه اعضای با رفتن به جامعه به جمع آوری ورودی" رابینسون می گوید: "هنگامی که ما ورودی این کمیته با هم ملاقات و صحبت در مورد آنچه نقش خود را رفتن به جلو است."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب