Pensacola شورای شهر رای به حذف Confederate monument, تغییر نام لی مربع

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:47 AM EDT Jul 15, 2020Pensacola را 129 سال Confederate monument خواه

توسط NEWSSALAM در 25 تیر 1399

Pensacola را 129 سال Confederate monument خواهد شد پایین آمدن.

این Pensacola شورای شهر رای دادند 6-1 به حذف این اثر تاریخی و 7-0 به تغییر نام لی مربع به نام اصلی خود را از فلوریدا مربع در طول یک جلسه ویژه شنبه شب.

این شهر را به دنبال یک پیمانکار برای حذف و انتقال این بنای تاریخی است. لی مربع بسته بوده است بنای تاریخی تخریب شد در اوایل این ماه و آن را بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که این بنای تاریخی برداشته شده است. دفتر شهردار بررسی خواهد شد که در آن بنای تاریخی در حال حاضر خواهد شد.

عضو شورای اندی Terhaar شد تنها در برابر هیچ رای گیری برای حذف بنای یادبود و گفت به اعتقاد او این اثر تاریخی باید تغییر داده شود بیشتر فراگیر و افتخار هر دو طرف جنگ است.

"من قصد ندارم به پشتیبانی از بین بردن این, در این زمان," Terhaar گفت. "من فکر می کنم ما می توانیم برخی از تغییرات بلافاصله که مجموعه ما را به راه راست. این ایده ... از بین بردن چهار کتیبه در بنای خود را و سپس اضافه کردن 'اتحادیه ما مرده' به سمت شمال خواهد بود یک شروع خوب است. و پس از آن که ما هم به جای آن چهار کتیبه با چیزی که بیشتر تطبیقی یادگیری است که مردم اشاره امشب در مورد داشتن یک پلاک می گویند که این جنگ مبارزه بود برای اصل برده داری که من فکر می کنم آن بود."

بحث بر سر اینکه آیا برای حذف این اثر تاریخی از شهر ملک در مرکز مرحله پس از سیاه و سفید زندگی توجه معترضان به نام در شهر به خراب کردن بنای تاریخی در ماه ژوئن.

Pensacola شهردار Grover رابینسون بود, شهرستان, کارکنان, بررسی تاریخچه ساختار و تاثیر آن در شهرستان. که نقد و بررسی به این نتیجه رسیدند که بنای تاریخی باید پایین آمده است.

"اگر چه Confederate monument به یاد کسانی که چراغ جنگیدند و مردند برای کنفدراسیون آن را نیز ترویج یک پست-بازسازی 'علت از دست رفته' روایت است که memorializes تفرقه زمان در تاریخ آمریکا انعکاسی از "سفید برتری و Jim Crow دوران" شهر مدیر Keith ویلکینز نوشت: در یک یادداشت متصل به گزارش. "مربع و بنای تاریخی هستند و نه عادلانه نمایندگی از همه ما شهروندان است. برای رسیدن به یک قوی تر و متحد جامعه کارکنان توصیه به حذف کامل لی مربع Confederate monument."

تاریخچه بنای تاریخی: یک 'کودتا' led سفید supremacists منجر به قرار دادن Pensacola را Confederate monument

به عنوان یک گروه کوچک از معترضان در هر دو طرف از این موضوع مواجه یکدیگر در خارج از سالن شهرستان در بخش اول از آنچه شد پنج ساعت جلسه روز سه شنبه شورای شنیده از نزدیک به 150 نفر نوشت که یا به نام در به در این جلسه به صحبت در مورد این مسئله.

اکثر نظرات مخالف بودند برای از بین بردن بنای تاریخی اگر چه بخش زیادی بودند حمایتی از بین بردن این اثر تاریخی از پارک شهر.

Pensacola ساکن مایک بیتس گفت: خروج این اثر تاریخی بود و نه سوال که آیا به تایید کنفدراسیون بلکه یکی دادن به یک جنبش سیاسی است که او معتقد است که با هدف از بین بردن تاریخچه.

"ما باید اجازه antifa و زندگی ماده معترضان به آن دست کشیدن پایین یا باید مقامات منتخب رای به انجام کار کثیف برای آنها؟" Bates گفت.

دیگر حامیان این بنای تاریخی نیست بحث در مورد سیاست مدرن اما آنچه در این اثر تاریخی به معنای آنها مانند Pensacola ساکن جاشوا تایرون که احساس بنای تاریخی افتخار کسانی که جنگیدند و مردند در جنگ داخلی.

"این مجسمه هیچ چیز نژادپرستانه و اگر هر چیزی آنها باید قرار داده تا آثار تاریخی برای مردم درگیر در حقوق مدنی, اما نه به این پایین" تایرون گفت. "این شهر تاریخی. این یکی از قدیمی ترین شهرستانها در امریکا است."

Pensacola ساکن سفت تامپسون گفت: او از بین بردن بنای تاریخی و تغییر نام این میدان.

"به خاطر من موقعیت من شده اند به نام یک مارکسیست. من شده است به نام چپ رادیکال" تامپسون گفت. "من شده است به نام سیاه و سفید زندگی می کند عضو فرد است. ... اما فقط به قول معاون رئیس جمهور از کنفدراسیون, 'کنفدراسیون بنای استوار بر حقیقت بزرگ که Negro برابر است با مرد سفید پوست. که برده داری و تبعیت به نژاد برتر است که خود را طبیعی و شرایط عادی است.' وجود یک پلاک که بنای احترام به او را. آن را باید پایین آمده است."

رئیس شورای شهر جواهر Cannada-وین گفت: آمریکا هرگز برخورد موثر با مشکل نژادپرستی در جامعه است.

"در حال حاضر ما کشور را شکوفا کرده است و تبدیل به بزرگترین کشور در جهان" Cannada-وین گفت. "و در عین حال پایه و اساس این عظمت شده و مانع در یک سیستم نژاد پرستی نهادینه شده که آیا این آمریکایی های آفریقایی تبار و برده داری, آیا این, آسیایی, آمریکایی ها, آمریکایی های بومی; کشور ما توانسته است به زندگی می کنند زندگی دو. حذف Confederate monument در پنساکولا به ارمغان می آورد به خط مقدم یک تاریخ است که باید پشت سر ما است."

Councilwoman Sherri مایرز گفت: او معتقد است که گفتن از تاریخ باید وفادار به آنچه در واقع اتفاق افتاده است.

"ما در حال تخریب یک بنای تاریخی و ما نه پاک کردن تاریخچه" مایرز گفت. "تاریخ بود و در واقع پاک شد که این بنای تاریخی قرار گرفت."

شهردار قبلا گفت که او را پشتیبانی نمی کند و حذف این بنای تاریخی اما او وعده داده شده برای حمایت از هر توصیه و آمد از شهرستان کارکنان را بررسی کنید.

رابینسون عذرخواهی شنبه شب برای هر گونه اشتباهات شهر ممکن است مرتکب شده اند در گذشته است.

"شکی نیست که این تاریخ است اما بدون شک وجود دارد که ما همیشه گفته همه تاریخ بود که در خارج وجود دارد" رابینسون گفت. "و شهر من قطعا با عرض پوزش اگر وجود دارد در گذشته آن است که در عمل راه آن باید باشد."

رابینسون گفت: دو گزینه وجود دارد برای این بنای تاریخی: برای رفتن به سنت جان گورستان یا به دانشگاه وست فلوریدا تاریخی اعتماد.

"شده است وجود دارد بحث های زیادی است که چیزی شبیه به این تعلق در یک موزه که در آن می توان آن را به درستی ارائه شده در آموزشی نور و تفسیر در راه درست" رابینسون گفت.

موزه تغییر نام: T. T. Wentworth شد KKK رهبر در 1920s. در حال حاضر UWF تاریخی اعتماد به نظر می رسد به تغییر نام موزه

بنای تاریخی نصب شد و در سال 1891 در طول یک دوره در تاریخ این شهر که سفید رهبران محروم از حقوق سیاه Pensacola ساکنان و آنها را از مواضع دولت های محلی در آنها برگزار شده بود پس از پایان جنگ داخلی.

پس از معترضان به نام برای این بنای تاریخی به پایین آمدن از پنساکولا شورای شهر در زمان این مرحله از راه اندازی یک شمارش معکوس 30 روز مورد نیاز تحت شورای سیاست برای تغییر منابع تاریخی که به اوج خود رسید در جلسه ویژه ای روز سه شنبه.

هزینه برآورد شده برای حذف این بنای تاریخی و انتقال این اثر تاریخی در محدوده از $119,175 به $327,810.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب