Pensacola ورزش و خارج از منزل: آنچه ما می خواهیم دست از quarantining

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 5 سال 2020راه طولانی بازگشت از COVID-19 همه گیر به

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

راه طولانی بازگشت از COVID-19 همه گیر به نظر می رسد در جریان است.

به عنوان بخشی از پنساکولا را "مرحله به مرحله" بازگشایی مجدد Pensacola Beach بازگشایی با محدودیت برای اولین بار در یک ماه گذشته جمعه در حالی که تفریح و سرگرمی عمومی مانند, هوای آزاد, بسکتبال و تنیس و بازسازی شد ، علاوه بر این برخی از رستوران ها و کسب و کار بازگشایی در یک محدود مد روز دوشنبه.

اذعان انسان و ویرانی اقتصادی مداوم از COVID-19 همه گیر منحصر به فرد و هنجارهای ماه و نیم گذشته ارائه فرصت ها برای تکمیل فعالیت های که در گذشته ممکن است از دست رفته در روز-به-روز سخت کار کردن.

هر چند این بیماری همه گیر و اجتماعی پیامدهای بعید است که به طور کامل فروکش هر زمان به زودی در هفته گذشته آرام بازگشایی آورده و به تمرکز به طور موقت بیماری همه گیر زندگی و احتمالا برخی از خوب آن را ایجاد کرده است:

1. خیابان های شلوغ با دوچرخه سواران

Pensacola محله خیابان ها آمده اند زنده با سواران و دوندگان و بیشتر در میان همه گیر.

شاید خیابان ها پر شده در روش های مشابه در بهترین پاییز و زمستان بعد از ظهر اما مطمئنا نه برای روز و هفته در یک زمان به عنوان آنها در مارس سال 2020 است.

همانطور که قبلا گزارش در مارس دوچرخه مغازه در پنساکولا شده اند در یک پارگی در طول بیماری همه گیر. برایان سنگ شرکت مالک CycleSports دوچرخه تخمین زده است که او انجام شده بود دو برابر کسب و کار به عنوان معمول است.

منطقی وجود دارد نگرانی که آیا یا نه ثروت خواهد چوب به جامعه برمی گرداند به آن راه قبلی.

یک مطالعه توسط ورزش و تناسب اندام صنعت یافت می شود تعدادی از کودکان در سنین 6 تا 17 که سوار دوچرخه بیش از 25 بار در سال کاهش یافته بود بیش از یک میلیون نفر در فاصله سال های 2014 و 2018. فروش دوچرخه ثابت برای کودکان کاهش 7.5% بین 2018 و 2019.

2. غواصی بازگشت به صفحه اصلی تمرینات

بدنسازی تعطیلی باید مردم مجبور به انتخاب کنید تا بداهه تمرینات برای تناسب اندام در طول بیماری همه گیر.

ویروسی تمرین مبارزات تحت فشار قرار دادند افراد به انجام فشار یو پی اس و تصویب در طول تمرینات به دوستان و همکاران در حالی که دیگران به وزن بدن تمرینات به جای وزن ،

برخی از مربیان حتی رفته با تمرینات خود را برای کمک به دانش آموزان با انگیزه ماندن.

در بوکر تی واشنگتن دبیرستان, سر مربی تیم فوتبال تامی جو Whiddon کبوتر به Shaun T Insanity روزانه برنامه تمرین در حالی که دختران بسکتبال مربی جید قهوه ای برداشت طولانی اجرا می شود و دوچرخه سواری.

روزانه نوشته های نگهداری دانشجو-ورزشکاران با مربیان خود در شکستن دور از مدرسه.

3. بکر باغبانی

آن را یک واکنش افراطی به فکر محله خود را ممکن است به دنبال به عنوان سرپرستی به عنوان همیشه.

باغبانی به خوبی ممکن است ایده آل فعالیت در فضای باز برای COVID-19 pandemic, ترکیب اجتماعی فاصله با خورشید, ورزش و آرامش است.

به عنوان TEPFER کاریکاتوریست اندی Marlette نوشت: در ستون های اخیر حتی متخصصان مراقبت های بهداشتی گرفته اند زمان به حفاری را از طریق خاک و به دور از فشارهای همه گیر.

خواهد شد بازگشت به کار اجازه می دهد تا علف های هرز برای رشد و باغ به پژمردگی و یا آیا همه گیر ایجاد انگیزه برای تا کاشته زمینه ؟

4. بیش از یک کمی "من" زمان

برای یک ماه و نیم مدرن موش نژاد نشسته است از طریق بی سابقه ای قابل تامل است.

کار تعهدات قرارداد بسته اند و برای برخی از صنایع حتی یکپارچه شده است به زندگی. تعهدات اجتماعی و در عین حال می شده اند به طور مشابه کاهش می یابد به خانواده ها و همسایه ها را تشکیل می دهند که یکی از مهمترین مستقیم جامعه است.

که محیط زیست ایجاد یک فرصت فوق العاده ای برای اعتماد به نفس و رشد.

آیا شروع مدتها در انتظار کتاب, پروژه, دار زدن از امام جواد و یا کمک به همسایگان با کارهای آن بوده است قابل توجه زمان برای جدا و تمرکز بر مسائل بدون هیچ گونه نگرانی در مورد از دست رفته حرفه ای و یا فرصت های اجتماعی (بدون FOMO - "احساس از دست رفته" - به بچه ها می گویند).

پس از همه, که می داند که, و یا اگر افراد دیگر چنین فرصتی به سادگی با ضربه زدن به ترمز در جهان اطراف آنها را.

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن