Pensacola فدرال دادگاه بسته به طور نامحدود با توجه به COVID-19

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:28 PM EDT Jul 14, 2020فدرال دادگاه در پنساکولا دوباره بسته شده

توسط NEWSSALAM در 24 تیر 1399

فدرال دادگاه در پنساکولا دوباره بسته شده به سوریه COVID-19 نگرانی.

روز دوشنبه رئیس ایالات متحده در منطقه قاضی Mark E. Walker صادر نظم اداری بیان کرد که ایالات متحده در دادگاه و وینستون E. Arnow ساختمان فدرال باید به طور موقت به روی عموم بسته شده و باقی خواهد ماند و بسته به مکان تا اطلاع ثانوی.

"این عمل لازم است برای جلوگیری از سقط جنین از عدالت و همچنین برای جلوگیری از خطر غیر ضروری به گراند منصفه متهم شاهدان, وکیل, دادگاه کارکنان و عمومی است." واکر نوشت: در سفارش خود را.

دفاع وکلای پرونده خود را: به عنوان COVID-19 موج Pensacola وکلای مدافع به دنبال ضربه مکث در فرد رسیدگی

Escambia County Jail: COVID-19 همچنان به گسترش در Escambia County زندان به عنوان 119 زندانیان در حال حاضر مثبت

در یک سری از اداری سفارشات صادر مارس 20 مارس 23 مارس 7, واکر بسته دادگاه به غیر از کسانی که مورد نیاز برای حضور در جلسات دادگاه و محاکمه و یا دیگر فرد مهم است. این دستور لغو شد ژوئن 17, هر چند بیش از یک هفته بعد واکر صادر سفارش نیاز به ماسک صورت در همه زمینه های مشترک در دادگاه امکانات.

واکر جدید ترین سفارش می کند استناد به هر گونه اطلاعات خاص و یا حوادث که هدایت تصمیم به دوباره نزدیک محلی دادگاه امکانات. با اعلام این خبر در یک زمان می آید زمانی که در مورد یکی از 10 نفر تست شده برای COVID-19 در Escambia County باید دوباره مثبت برای coronavirus.

قاضی دستور خاص به پنساکولا بخش از دادگاه هر چند آن را در نت اولیه که ظاهر بازداشت جلسات و arraignments برای هر دو Pensacola و پاناما سیتی بخش انجام خواهد شد قبل از دادرس قاضی Martin A. فیتزپاتریک در تالاهاسی تا ژوئیه 24.

علاوه بر این هر فرد دستگیر شده اتهامات فدرال در پنساکولا و پاناما سیتی بخش حمل و نقل خواهد شد به تالاهاسی برای بازداشت و خود را برای اولین بار تخته سنگ از جلسات. این Pensacola بخش هیئت منصفه اقدام برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 21 خواهد بود دوباره.

طرفین دعوا خواهد بود قادر به ایجاد براده به دادگاه به صورت دیجیتالی و از طریق سنتی پست الکترونیکی.

"دادگاه به رسمیت می شناسد که دادگاه عملیات در طول COVID-19 همه گیر در ادامه به تکامل خواهد شد و موضوع های اضافی اداری سفارشات در صورت لزوم بر اساس توصیه های دیگر از دولت فدرال و دولت و مقامات بهداشت" واکر جدید ترین سفارش به این نتیجه رسیدند.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن