خانه های مسکونی Pensacola میزبانی اجلاس مسکن مقرون به صرفه مجازی چهارشنبه

کوین رابینسونPensacola اخبار مجله منتشر شده در 3:07 PM EDT Aug 11, 2020یک پنل از کارشناسان محلی و ملی خواهد شد

توسط NEWSSALAM در 22 مرداد 1399

یک پنل از کارشناسان محلی و ملی خواهد شد بحث در مورد راه هایی برای آوردن مسکن مقرون به صرفه تر به Pensacola در اجلاس یک روزه به میزبانی Pensacola زیستگاه برای بشریت.

رویداد آزاد و مجازی به نام "پیوسته مسکن: بریدن شکاف" ظهر تا ساعت ۳ بعد از ظهر چهارشنبه خواهد بود. در این پنل راه حل هایی برای افزایش دسترسی به مسکن برای مردم از هر دسته از زندگی بحث خواهد شد: از کسانی که انتقال از بی خانمانی به خریداران خانه برای اولین بار به دنبال وام مسکن سنتی.

سخنرانان امسال شامل چارلز "چاک" ماروهن، موسس و رئیس جمهور

شهرهای قوی؛ شورای جواهر Cannada-Wynn، نیروی پیشران پشت کار گروه مسکن مقرون به صرفه؛ Marcie Whitaker، مدیر برای شهرستان از دفتر مسکن Pensacola است؛ آبه سینگ، مدیر اجرایی کمیسیون مسکن منطقه؛ و پیج ریچاردسون، نایب رئیس 90 کار.

500 خانه جدید مقرون به صرفه در 5 سال? در اینجا چگونه Pensacola برنامه ریزی برای انجام آن

تنها 1 از 10 شغل برتر Pensacola می تواند یک آپارتمان 2 تختخوابی پشتیبانی می کند، می گوید ائتلاف مسکن

شهر پنسلادر در حال صرفه نیروی کار مسکن هدف ایجاد 500 خانه جدید مقرون به صرفه در طول پنج سال آینده است. نیروی وظیفه — که در حال مطالعه و برنامه ریزی برای پرداختن به شکاف مسکن در منطقه است -- گزارش داده است که معلم محلی ، آتش نشان و یا افسر پلیس در منطقه نمی تواند هزینه خانه میان قیمت. علاوه بر این، سازمان یافت نرخ مالکیت خانه های محلی در حال کاهش است و نزدیک به یک سوم ساکنان منطقه "هزینه بار، به این معنی که آنها بیش از 30٪ از درآمد خود را صرف مسکن است.

شهرستان Escambia نیز در تلاش مسکن مقرون به صرفه از طریق نیروی کار جدید ابتکار مسکن راه اندازی شده در ماه ژوئن درگیر شده است.

اجلاس روز چهارشنبه زیستگاه بخشی از یک سری از کارگاه های در حال اجرا در نظر گرفته شده برای آوردن ذی نفعان به جدول برای کاهش شکاف مسکن با هم است.

کریستال اسکات، مدیر توسعه منابع در زیستگاه پناکولا برای بشریت در بیانیه ای گفت: «مسکن مقرون به صرفه از زمان تاسیس شبه زیستگاه پناسکاولا بوده است. این بر هر جنبه ای از جامعه ما، از مراقبت های بهداشتی تا آموزش و پرورش تا حتی صنعت گردشگری ما تأثیر می گذارد. اگر شهروندان ما به قوی نگه داشتن جامعه ما نمی توانند استطاعت زندگی در منطقه ما بستگی دارد، آنها را پیدا خواهد کرد جایی دیگر که آنها می توانند برای زندگی استطاعت."

شهرستان Escambia اعلام کرد نیروی کار جدید برنامه مسکن, قصد دارد برای ساخت چهار خانه

مدنی کن kickoff : چاک Marohn در ساخت شهرهای قوی

همراه با صدای محلی در تلاش مسکن مقرون به صرفه، رویداد زیستگاه نیز یک دیدگاه ملی از Marohn از شهرهای قوی ویژگی. برنامه ریز شهری معتقد است که اکثر شهرهای آمریکا در حال رشد در اندازه با هزینه رونق طولانی مدت خود هستند، و Marohn سال ها صرف صحبت کردن با رهبران و جوامع در مورد کوچکتر، هوشمندانه تر سرمایه گذاری شهرستانها می تواند به منظور بهبود سهام مسکن، شیوه های توسعه خود و کیفیت زندگی شهروندان خود را.

برای ثبت نام در "پیوسته مسکن: بریدن شکاف"، به pensacolahabitat.org/events.

کوین رابینسون می تواند در ساعت krobinson4@pnj.com 850-435-8527 رسیده است.

88801100011088یک پانل از کارشناسان داخلی و ملی در مورد راه هایی برای آوردن مسکن ارزان قیمت تر به Pensacola در اجلاس یک روزه به میزبانی Pensacola Habitat for Humanity بحث خواهد شد.
    
...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن