Pensacola خاموش نگه می دارد در تصویب پورت اجاره برای ساده کردن قایق های اضافی برای بررسی صلاحیت

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهانتشار: 10:00 PM EDT 28 مه سال 2020Pensacola است برگزاری تصویب یک اجاره نامه برای

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

Pensacola است برگزاری تصویب یک اجاره نامه برای سفارشی فایبر گلاس قایق ماهیگیری سازنده در بندر Pensacola در حال حاضر.

پیشنهاد اولیه 10 سال اجاره برای پورت انبار #9 #10 برای ساده کردن قایق از Hialeah, Florida.

پس از سوالات مطرح شده از جامعه Pensacola شهردار Grover رابینسون خواسته شورای شهر به نگه داشتن در رای گیری در اجاره نامه در این جلسه پنج شنبه و گفت: بیشتر بررسی صلاحیت انجام خواهد شد در این پروژه از جمله مراجعه به شرکت عملیات در جنوب فلوریدا.

این شرکت تاسیس شد در سال 2017 و با تمرکز بر ساخت سفارشی مرکز-کنسول قایق های ماهیگیری.

تحت اجاره نامه ساده قایق خواهد پرداخت $127,875 در هر سال برای پنج سال اول اجاره نامه و $255,000 هر سال برای دومین دوره پنج ساله از اجاره نامه.

این شرکت خواهد بود مسئول برای تکمیل ساخت و ساز از warehoused #9 #10 که رها شده بودند در نیمه راه از طریق ساخت و ساز توسط مستاجر قبلی Deepflex Inc., که ورشکسته شد در 2015.

ساده کردن قایق عمل در هیالیا به عنوان ساده عملکرد قایق Corp., اما, اجاره نامه را امضا شود با ساده کردن قایق از شمال غرب فلوریدا, LLC.

اجاره پیشنهادی: بندر Pensacola ممکن است محل جدید مرکز کنسول قایق ماهیگیری تولید کننده

بیشتر بررسی صلاحیت مورد نیاز: عضو شورای می خواهد بیشتر بررسی صلاحیت برای ساده کردن قایق اجاره در بندر Pensacola

عضو شورای اندی Terhaar با اشاره به این که موضوع در سخنان خود در اجاره نامه.

"دوباره چیزی با مقدار دارایی های آن را سخت به نگه داشتن آنها را به 10 سال اجاره یا 20 سال اجاره یا با این حال این پایان می رسد تا," Terhaar گفت. "اگر ما می تواند نوعی تضمین از شرکت مادر آن خواهد بود. من می دانم که بسیاری بخواهید گاهی اوقات اما زمانی که شما کوچکتر این شرکت راه اندازی آن آسان است برای آنها را فقط با راه رفتن به دور از چیزی."

رابینسون در ادامه از تهیه نامه ای به شورای شهر است که در آن او گفت که او فقط می خواستم به بحث در مورد اجاره نامه در جلسه روز پنجشنبه و معتقد بودند تمام آینده اجاره در بندر باید دو جلسات عمومی است.

"توجه عمومی به نظر نمی رسد به اندازه کافی وجود دارد و هیچ راه واقعی برای ما به باز کردن بحث های عمومی بدون آوردن به این بدن" رابینسون گفت.

رابینسون گفت: پس از شهرستان های ذکر شده این ملک برای اجاره آن نزدیک شد مایکل Carro از SVN املاک و مستغلات در مورد تولید قایق مستاجر. Carro همچنین در خدمت به عنوان رئیس مرکز بهبود هیئت مدیره.

"من به امی (میلر پورت مدیر) به جلو حرکت کند اما مطمئن باشید که این کسب و کار را افزایش پورت و نه تاثیر منفی شهر" رابینسون نوشت. "فقط به نشان دادن چگونه تنگ یک پنجره امی برای مستاجر آینده نگر من به او گفتم این مستاجر نمی تواند ایجاد ترافیک و مسائل اطراف بندر و باید حداقل رساندن کامیون و قطار ترافیک وجود دارد می تواند هیچ ارتعاشات و یا سر و صدا است که با دخالت در مرکز شهر با استفاده از تجاری یا مسکونی وجود دارد و می توان بدون تاثیرات خارجی مانند گرد و غبار و یا چیزهای دیگر که ترک بندر از این تسهیلات است. این شامل چیزهایی مانند بوی."

Councilwoman Sherri مایرز گفت: او معتقد است زمان بیشتری مورد نیاز است به منظور تعيين اجاره و خواسته بود برای محیط زیست مجوز برای این شرکت که تحویل داده شد به شورای پنج شنبه صبح.

میامی-Dade County, آلودگی هوا اجازه صادر شده در سال 2019 برای آن هیالیا مرکز آمده است که این شرکت تولید کننده بین 12 و 15 قایق در هر سال است. برآورد واقعی انتشار تحت مجوز استایرن یک ماده شیمیایی مورد استفاده در فایبر گلاس قالب و دیگر مواد مرکب است 1.954 تن در سال و برآورد پتانسیل انتشار استایرن از 8.56 تن در سال است.

رابینسون گفت: او با نگرانی بالقوه برای بو که از مرکز اگر چه این شرکت ادعا می کند آن فرآیند تولید تولید نمی کند و همان مقدار از بوی به عنوان تولید انبوه قایق های فایبر گلاس.

رابینسون گفت: شهرستان ارسال خواهد کسی را به هیالیا به تور تسهیلات.

Carro بود که به نمایندگی از ساده کردن قایق قبل از این شورا گفت: این شرکت در انطباق کامل با تمام مجوزها و مقررات از سوی آژانس حفاظت از محیط زیست.

"آنها باید سطح بالایی از اعتماد به نفس است که بوی خود را فراموش نمی تمامي وجوه خارج از ساختمان" Carro گفت. "در واقع آنها احاطه شده توسط بسیاری از کسب و کارهای دیگر در مکان فعلی خود را. یکی از آن اتفاق می افتد به یک مدرسه و نه چندان دور از وجود یک مرکز پزشکی. بنابراین آنها بسیاری از دیگر کشورهای همسایه با هیچ شکایتی در حال حاضر. آنها قطعا خوش آمدید بهبود اجاره نامه خود را به طبقه بندی به بحث در مورد بو."

اجاره نامه همچنین پیشنهاد داشتن شرکت ساخت 8-لغزش اسکله قایق در بندر آن شهر را به صورت یک بندر جدید امنیتی ، شهرستان ها را نیز به دنبال کمک های مالی برای بارانداز اما ساده قایق خواهد بود مسئول هر گونه تطبیق بودجه برای کمک های مالی و مفاد و کمک های مالی نیاز است.

عضو شورای Jared مور با اشاره به زبان و اجاره در یک بخش از اجاره نامه به نظر می رسد با هدف جلوگیری از رقبا از اشغال فضا در بندر است که او گفت: این شهرستان باید به آدرس.

"این رو به تنگ تر می شود به طوری که ما نمی به طور تصادفی همسترینگ خودمان را در حال حرکت رو به جلو (با) به طور بالقوه آینده اجاره," مور گفت. "قطعا ما در مورد صحبت کردیم به آبی-tech و چیزهایی مانند آن. ما در آب وجود دارد برای رفتن به کاربردهای بالقوه برای اکتشاف و پرورش, آموزش و مهندسی صنعت آب و عروق."

عضو شورای جان Jerralds اشاره به محلی Pensacola شریک کسب و کار جیمز دیلرد در ساده کردن قایق از شمال غرب فلوریدا, LLC., و روابط خود را به جنوب Palafox گروه و کسب و کار اتصال تپه دفن زباله در Escambia County است.

تپه دفن زباله در Wedgewood بسته شد توسط دولت برای محیط زیست ایران ،

"نگرانی های من عمیقا مربوط به شهرت و عملکرد گذشته در Escambia County" Jerralds گفت. "و ما باید دامپزشک آنها و توجه به همه چیز را که آنها به ما می گوید که آنها در حال رفتن به انجام. بسیاری می رود به شهرت و عملکرد گذشته و ما نمی توانیم و نباید با چشم پوشی از آن چیزهایی است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن