Pensacola بیمارستان تعادل COVID-19 و روزمره مراقبت های بهداشتی به عنوان فلوریدا شروع به بازگشایی

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا در 13 مه سال 2020پس از حدود شش هفته م

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

پس از حدود شش هفته مهلت قانونی رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به همه روشن برای بیمارستان ها برای از سرگیری اعمال جراحی الکتیو ممکن است 4.

آن را کوچک اولین گام نسبت به حالت عادی می توان آن را یک اختلاف بسیار زیاد برای افرادی که انجام شده است بدون مفصل, تعویض, مراقبت از دندان و دیگر "غیر ضروری" مراقبت های بهداشتی نیاز دارد.

برای مراقبت های بهداشتی جهان نیاز به متوقف نشده به دلیل COVID-19. مردمی هنوز هم مقابله با فشار خون بالا و دیابت و سلاح های شکسته. پزشکان فقط نیاز به تعادل روال مراقبت های پزشکی و خدمات با تست, درمان و نظارت مورد نیاز به سرعت گسترش جهانی بیماری همه گیر.

که عمل متعادل خواهد شد به احتمال زیاد طبیعی جدید برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن.

"بهشت می داند این یک ماراتن است نه یک دو سرعت گفت:" علامت گذاری فاکنر, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت باپتیست مراقبت های بهداشتی. "این ممکن است احساس مانند" ما در حال حاضر خسته شده اند می تواند ما را در ترک نژاد؟', اما پاسخ این است که مطلقا نه. ما در حال رفتن به نیاز به ادامه به فکر و متفکر و امن و دقیق برای آینده قابل پیش بینی."

به عنوان فلوریدا شروع به کاهش مرحله به مرحله بازگشایی طرح بیمارستان های محلی می گویند که آنها در حال گرفتن یک اندازه گیری روشمند بالینی رویکرد به ramping تا عملیات خود را. Baptist Health Care, معراج قلب مقدس غرب فلوریدا مراقبت های بهداشتی و سانتا رزا مرکز پزشکی گفت: همه آنها باید برنامه ای در محل با خیال راحت حرکت به سوی استاندارد عملیات در تغییر چشم انداز مداوم بیماری همه گیر.

آنها خواهد بود به گرفتار در تاخیر در اعمال جراحی الکتیو تکیه بیشتر به شدت در مجازی مدل سرویس که پادمان بیماران و کارکنان در حالی که به طور همزمان اطمینان بخش با احتیاط که خود دانشگاه ها به عنوان امن یا امن تر از قبل از این بیماری همه گیر.

و آنها را ادامه خواهد داد به تمرکز بر گسترش دسترسی و بهره وری از COVID-19 تست, نظارت, و درمان, و مدیران بیمارستان گفت.

"ما در حال گرفتن پا کردن گاز در تضمین این که ما با داشتن نظارت و با هر گونه افزایش بیماران نیاز به مراقبت برای این ویروس گفت:" سحر رودلف جمهور از معراج مقدس قلب بیمارستان Pensacola.

با اعمال جراحی الکتیو بیمارستان هستند اولویت کسانی که بیشترین نیاز

با شش هفته تعداد بیماران ایم که مجبور به تاخیر در اعمال جراحی الکتیو محلی مدیران بیمارستان می گویند که آنها تا حد زیادی اولویت بندی روش های مبتنی بر نسبی نیاز بیماران و توصیه پزشکان خود را.

"ما تاسیس شده در اوایل یک پزشک-led کمیته است که برای کمک به تشخیص انتخابی در مقابل ضروری است" رودلف گفت. "همیشه وجود دارد که گفتگو در مورد 'حال حاضر فوری و یا می تواند ما را تسلیم و ایجاد یک زمان جدید برای این روش به اتفاق می افتد ؟" و ما می خواستیم به یک فرایند در جایی که پزشک-led است."

بازگشایی Pensacola

  • Palafox نمی دید دوباره این جمعه اما تغییرات دیگر می تواند به زودی می آیند
  • 'ما در حال ساخت بهترین ها از آن:" پنساکولا آرایشگران, سبک و مشتریان حرکت طبیعی جدید
  • COVID-19 اضافه شده است به فلوریدا طوفان آماده سازی

فاکنر گفت که "انتخابی" به سادگی بدان معنی است که یک روش از پیش برنامه ریزی شده است و چیزی نیست که مورد نیاز بود در پاسخ به موارد اضطراری.

"مردم در مقابله با کمر درد مسائل و یا پاره روتاتور کافهای یا نیاز به تعویض زانو — کسانی که همه چیز بسیار مهم است اما آنها نه اورژانس," فاکنر گفت. "کسانی که این نوع روش که به تعویق افتاد و کسانی که نوع ما اولویت نیست. بنابراین ما به دنبال راهنمایی بالینی ملی جوامع و قطعا پیروی از توصیه ها و تصمیمات ما کارکنان پزشکی, رهبری که ما باز به بالا. ما در حال انجام آن ملاحظه عمدا شروع دوشنبه (11 مه) و به هفته های آینده به عنوان ما در یک بیت از یک بگیر تا حالت برای مردمی نیاز به مراقبت."

بیمارستان ها اصرار بیماران مبتلا به تاخیر مراقبت های پزشکی بیش از COVID ترس

مقامات از بیمارستان های محلی می گویند از زمان شروع این بیماری همه گیر آنها گرفته ام نشانه خود را از فلوریدا وزارت بهداشت و مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری. به عنوان یک نتیجه, پروتکل های ایمنی نسبتا یکنواخت در سراسر محلی تجهیزات پزشکی.

وجود دارد بازرسی با نمایش دما و چک برای بیماران ، کارکنان و بازدید کنندگان به طور یکسان در ورودی. امکانات به طور منظم از مواد ضد عفونی کننده در طول روز و با وجود جهانی رو پوشش سیاست در محل. بیمارانی که تایید شده یا مشکوک به COVID-19 موارد قرار داده شده در اختصاصی پرستاری واحد است.

داگ آستانه مدیر عامل سانتا رزا مرکز پزشکی خلاصه تلاش گفت: "ما در حال بدست گرفتن اقدامات فوق العاده — رفتن بالا و فراتر از همه عادی ما تلاش برای نگه داشتن ما در بیمارستان تمیز و امن — از آنجا که اگر شما نیاز به مراقبت های بهداشتی ما می خواهیم شما را به احساس اعتماد به نفس و به می دانم که شما در حال محافظت شده است."

غرب فلوریدا اتاق اورژانس بیمارستان گزارش 30% به 40% کاهش بازدید در مدت کوتاهی پس از COVID-19 تبدیل به یک نگرانی عمده در این منطقه است. دیگر بیمارستان های محلی نیز گزارش کاهش در بیماران و حتی شهرستانهای گزارش کرده اند کاهش می یابد در 911 تماس.

"ما می دانیم که این زمان نامشخص و بیماران ممکن است نگرانی هایی در مورد دریافت مراقبت های پزشکی حتی بیشتر از نرمال" گفت: Jeffrey Wolters ارشد از عمل جراحی در غرب فلوریدا بهداشت و درمان. "مثل همیشه سلامت و ایمنی بیماران ما مراقبان و جوامع اولویت ما است."

فاکنر گفت: آنها می خواستند برای جلوگیری از تاخیر و درمان مشکلات سلامتی تشدید چون مردم بودند تعویق انداختن مراقبت.

"من می خواهم جامعه را به درک که در بیمارستان و مراقبت از بیماران عفونی هر روز," او گفت:. "این است که به مراقبت های بهداشتی. ما مجهز و ما آموزش دیده و ما قادر به مدیریت بیماری های, در حالی که همچنین حمایت از بیماران دیگر و بازدید کنندگان و کارکنان و جامعه است. ... همه ما در حال رفتن به برای دیدن ادامه COVID بیماران تا زمانی که ما رسیدن به یک واکسن اما همه ما نیز بسیار آماده برای مدیریت آن است."

زندان ضربه سخت

  • جرم زندانی تست می یابد 8 فلوریدا زندان — از جمله یکی در میلتون — در حال COVID-19 باغ
  • شش زندانی در میلتون زندان مرده از coronavirus; 2,000 اصلاحات کارکنان ایالت
  • بلک واتر رودخانه Correctional Facility اپراتور انتشار جزئیات COVID-19 شیوع

انتظار برای دیدن مجازی بیشتر مدل مراقبت

اگر چه ERs و تست سایت مانده اند باز در طول COVID-19 گیر بسیاری از کارکنان بیمارستان مشغول به کار از خانه به عنوان یک اجتماعی فاصله اندازه گیری.

هر مدیر در ستایش شجاعت و سعی و کوشش خود را تیم هر دو از آن که کار از خانه و در خط مقدم.

"این شگفت انگیز به تماشای چگونه یک کارمند به شدت دور از مبارزه" فاکنر گفت. "این فوق العاده لذت بخش است."

در قلب مقدس رودلف وجود دارد گفت: هیچ پایین نیروی انسانی در مراقبت از سلامت سیستم و کارکنان که نیست, دریافت خود را از مقدار عادی از ساعت کار باید حقوق و دستمزد ادامه توانایی به ایجاد شکاف در پرداخت. او گفت: بسیاری از کارمندان شده اند قادر به آموزش در مهارت های جدید و تخصص است که آنها را به فرصت های جدیدی که همه چیز شروع به عادی.

"همانطور که ما سرشماری رشد می کند به جایی که از آن استفاده می شود و ما در حال انجام بیشتر و بیشتر موارد ما را در ادامه بررسی می شود که به عقب کشیده به بیمارستان" او گفت:. "و اگر آنها در حال کار فقط به عنوان به خوبی در خانه ما ممکن است در نظر بگیرید که رویکرد متفاوت به جای آوردن آنها به دفاتر است."

فاکنر گفت: در باپتیست آنها شده بود غافلگیر چقدر موثر درمان از راه دور سیستم بوده است. او گفت: باپتیست ایجاد یک نیروی کار استخر به طوری که مردمی که به طور منظم حجم کار شد نور می تواند reassigned به فعالیت های دیگر نیز ارائه شده پرداخت می شود-زمان خاموش و دیگران پشتیبانی برای کمک به کارکنان است.

"من فکر می کنم ما از کمتر از 20 نفر مشغول به کار در خانه به بیش از 1800 نفر کار از خانه فقط یک زن و شوهر از هفته, به طوری که آنها امن و به طوری که ما در حال سوختن از طریق تجهیزات حفاظتی بی ارزش" فاکنر گفت.

فاکنر گفت: آنها نیز با خوشحالی در چگونه پذیرای کارکنان و بیماران شده بود به پزشکی مجازی تماس. او گفت: باپتیست مراقبت های بهداشتی در حال انجام بیش از 12000 telehealth بازديد در فقط چند هفته است که ساخته شده است چرا که دولت های ایالتی و فدرال به حال آرام موانع در راه دور مراقبت های بهداشتی.

"ما در حال مرتب کردن بر اساس از دفاع است که هر یک از کسانی که در محل باقی بماند به طوری که ما می تواند همچنان به ارائه که telehealth پلت فرم" فاکنر گفت. 'بنابراین من فکر می کنم آن را برای رفتن به یک 'و' و نه '،' من فکر می کنم آن را به شما ارائه می شود سنتی در فرد بازدید و ارائه telehealth سیستم عامل برای بیماران در آینده است."

COVID-19 تست را ادامه و گسترش دهد و حتی به عنوان فلوریدا شروع به دوباره باز

این Pensacola منطقه بوده و باقی مانده است یک رهبر در دولت از لحاظ در دسترس بودن از COVID-19 تست.

عروج قلب مقدس شروع به ارائه drive-تا تست عمومی در اواسط ماه مارس به خوبی پیش رو بیشتر از بقیه از دولت است.

رودلف اعتبار تیم او با اینکه طرفدار فعال در مراحل اولیه این بیماری همه گیر و دستیابی به یک تحلیل گر برای انجام در خانه تست به جای بسته به طور کامل در تجاری labs.

"است که توانایی و قابلیت ما مولکولی آزمایشگاه بسیار مهم بود به کار را از طریق این بیماری همه گیر و منحنی یادگیری به عنوان به خوبی به عنوان ما قلب مقدس گروه پزشکی راه اندازی تلفن همراه, تست اجازه داده است که برای یک دوره بسیار کوتاه از زمان افراد بيايند و تست شده و خود منزوی تا زمانی که آنها نتایج خود را," او گفت:.

ظرفیت محدودیت به معنای بسیاری از نتایج حاصل از رانندگی تا سایت هم به پایان رسید تا رفتن به خارج labs اما رودلف گفت: اوایل تست قابلیت اجازه مقدس قلب و دیگر به تکدی بیمارستان به "حفظ بستری شدن در بیمارستان کم است و برای آن دسته از بیماران که واقعا بیمار است."

فاکنر در باپتیست گفت: جامعه ما یکی از اولین در کل کشور به تایید مثبت با یک باپتیست بیمار آزمایش مثبت برای COVID-19 مارس در 4.

"آن اوایل تماس با اسلحه در جامعه ما و من فکر می کنم از آنجا که ما درگیر زود و پیش از آن" او گفت:.

فاکنر گفت: حصول اطمینان از تست باقی مانده در دسترس و سازگار کلیدی برای ماندن پیش.

"به عنوان یک دولت تقریبا در حدود 10% از بیماران که در حال آزمایش مثبت است. ... اینجا محلی است و بیشتر شبیه به 6% یا 7% یا 8% یا مثبت," او گفت:. "این طیف خوبی برای کاهش گسترش اما با توجه به اپیدیولوژی ما باید در حدود 3 ٪ تا 5 ٪ مثبت رای دادن به واقعا شامل گسترش یافته است."

فاکنر گفت: به عنوان یک دولت ما انجام داده ایم حدود 15000 آزمون در روز است. او گفت: ما نیاز به دو یا سه برابر است که به 30,000 تا 50,000 آزمون در روز است.

"آن را متناقض اما تست های بیشتر ما انجام بیشتر مثبت ما در حال رفتن به پیدا کردن" فاکنر گفت. "این یک ویروس عجیب و غریب. بسیاری از مردم بدون علامت آنها حتی نمی دانند آن را داشته باشد. بنابراین ما کاملا خاص بیشتر ما تست مثبت بیشتر از ما پیدا خواهید کرد. اما ما می خواهیم برای پیدا کردن (خود) در آن محدوده در حدود 3 ٪ تا 5 ٪ مثبت در همه ما تست. سپس ما مثبت باشد ما موجود گسترش یافته است."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن