Pensacola ساخت پیشنهاد برای فضایی آمریکا ستاد فرماندهی

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 6, 2020واشنگتن — شهر Pensacol

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

واشنگتن — شهر Pensacola است ساخت یک پیشنهاد برای میزبانی مقر فضایی آمریکا فرمان و دیگر شهرهای فلوریدا می تواند به دنبال به عنوان نیروی هوایی ایالات متحده به دنبال خود نامزد واجد شرایط از شهرستانها در سراسر کشور.

آمریکا فرماندهی فضایی یکپارچه مبارز فرمان که در آن فضا نیروی, نیروی هوایی و دیگر شاخه های نظامی عمل در فضا است.

"ما در دیدار با حداقل غربالگری معیارهای" Kaycee لاگارد, Pensacola عمومی افسر اطلاعات تایید شده در جمعه ایمیل.

گام کوچک برای فضایی: نیروی مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت می کند و نزدیک به راه اندازی شاخه نظامی متمرکز در فضا

جدید شعبه جدید پرچم: مغلوب ساختن پیشی جستن پرده فضایی نیروی پرچم پنتاگون می گوید او فوق العاده duper' موشک های hypersonic سلاح

Pensacola شهردار Grover رابینسون با ارسال نامه ای به فضا فلوریدا دولت هوافضا سازمان توسعه اقتصادی ابراز این شهر علاقه به میزبانی فضایی آمریکا ستاد فرماندهی لاگارد گفت. پس از آن نامه ای را به فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis خود را برای بررسی و بالقوه تایید قبل از آن است فرستاده شده به نیروی هوایی.

در این نامه خطاب به جان هندرسون, معاون نیروی هوایی, وزیر, تاسیسات, محیط زیست و انرژی رابینسون نوشت: "من افتخار می کنم از سابقه ای طولانی در جامعه قوی و همکاری با ما خدمات نظامی در شمال غربی فلوریدا منطقه و نگاه به جلو به اشتراک گذاری نقاط قوت ما در ماموریت آمادگی تکنولوژی زیرساخت های حمایت از خانواده ها و هزینه های پایین."

چه معیارهای برای میزبانی فضای ستاد فرماندهی?

معیارهای فضایی آمریکا ستاد فرماندهی محل مشخص شد در مارس 14, نامه ای به ملت فرمانداران از هندرسون. در این نامه هندرسون می گوید فرمانداران که نیروی هوایی به نمایندگی از وزیر دفاع "است در نظر گرفتن یک رویکرد مشترک (به انتخاب یک سایت برای فضای ستاد فرماندهی) اجازه می دهد واجد شرایط جوامع به خود-انتخاب به عنوان میزبان برای این ماموریت بحرانی."

علاقه مند جوامع باید در بالای 150 شهری مناطق آماری در کشور بود واقع در 25 مایل از یک پایگاه نظامی و کسب حداقل نمره 50 در سرزندگی شاخص منتشر شده توسط انجمن آمریکایی از بازنشسته افراد سیاست عمومی موسسه.

در علاوه بر این به پنساکولا دیگر فلوریدا جوامع است که به نظر می رسد برای دیدار با معیارهای در تالاهاسی میامی-فورت Lauderdale تمپا-سن پترزبورگ, اورلاندو, جکسون, ناپل و Ocala.

نیروی هوایی است که به درخواست علاقه مند جوامع به معرفی خود از طریق فرم نامه ای که اذعان شهر مطابق با ضوابط و می تواند با کسب یک رقابتی نمره زمانی که ارزیابی در برابر معیارهای ارزیابی.

در علاوه بر این به شکل نامه, نیروی هوایی است که به درخواست فرمانداران به ارائه نشانه ای از دولت حمایت برای هر self-نامزد.

"ما درخواست خود را حمایت از هر گونه خود از نامزد واجد شرایط جوامع به اطمینان حاصل شود آنها را به حمایت از دولت" هندرسون یادداشت در این نامه است.

مهلت ارسال نامزد و تایید به نیروی هوایی است که در 30 ژوئن.

DeSantis' دفتر مطبوعاتی نمی گویند جمعه که آیا فرماندار در حال دریافت هر گونه خود نامزد از جوامع علاقه مند به میزبانی فضایی آمریکا ستاد فرماندهی.

اما در یک جمعه, ایمیل, DeSantis دبیر مطبوعاتی کودی McCloud گفت: فضای فلوریدا دولت هوافضا توسعه اقتصادی اقتدار "در حال همکاری با دولت های محلی در مورد نیاز است که ایالات متحده فرماندهی فضایی ایجاد کرده است برای واجد شرایط جوامع به خود-انتخاب به عنوان میزبان برای این ماموریت بحرانی."

با توجه به ایمیل فضایی فلوریدا "به دولت های محلی تا 23 ژوئن 2020 به نامزدهای خود را معرفی کنند و فرماندار DeSantis بررسی خواهد شد و تصمیم گیری در حمایت از واجد شرایط جامعه(ع) توسط 30 ژوئن 2020 مهلت است."

پشتیبانی برای آوردن فرمان HQ به فلوریدا

در چهارشنبه فضایی فلوریدا به میزبانی مجازی اطلاعات جلسه در فضایی آمریکا فرماندهی پایگاه واجد شرایط بودن. برگزار شد در همکاری با شرکت, فلوریدا, فلوریدا دفاع و پشتیبانی نیروی کار, فلوریدا دفاع داد و Keiser University صورت ویژه بررسی و بحث در siting معیارهای فضای ستاد فرماندهی. فراتر از آن, اطلاعات در جلسه طراحی شده است برای کمک به علاقه مند فلوریدا جوامع به بررسی واجد شرایط بودن خود و برقراری ارتباط نقاط قوت خود را به فضایی آمریکا نیروی.

اطلاعات جلسه جلب توجه از 150 نفر از سراسر کشور از جمله تکدی با توجه به دیل Ketcham فضایی فلوریدا معاون رئیس جمهور برای دولت و روابط خارجی. اما روشن نیست که دقیقا چگونه بسیاری از آنها در واقع شرکت کننده در جلسه.

یک بررسی سریع از انتظار حضور و غیاب لیست را نشان می دهد نام بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده سروان. کریستوفر میدلتون که در خدمت به عنوان رئیس غرب فلوریدا دفاع داد و همچنین به عنوان امور نظامی رابط برای دانشگاه وست فلوریدا جمهور مارتا ساندرز.

میدلتون است به نام رابینسون نامه به عنوان شهر نقطه تماس برای مسائل مربوط به نیروی هوایی داری تصمیم برای فضایی آمریکا ستاد فرماندهی.

این لیست حضور و غیاب نیز نشان داد که نمایندگان شهرهای اورموند بیچ جکسون, Fort Lauderdale, Tampa Bay, لارگو و سانفورد انتظار می رود که در بخشی از این نشست است.

در علاوه بر این به Middleton, Northwest Florida بود و انتظار می رود نشان داده می شود تعدادی از مردم از جمله نمایندگان از Emerald Coast منطقه ای شورای Northwest Florida, کار, گروه, فلوریدا, بزرگ, شمال, خلیج فارس, قدرت, Pensacola مبتنی بر FloridaWest توسعه اقتصادی داد, دانشگاه وست فلوریدا kayle jo dyer زمینه ستاد نیروی هوایی عملیات ویژه فرماندهی و خلیج County دفاع داد.

Ketcham در ادامه به توجه داشته باشید جمعه که در حالی که در کنگره ایالات متحده مت Gaetz R-Fla., که نشان دهنده Pensacola و مناطق اطراف آن از شمال غربی فلوریدا در کنگره بود که بخشی از مجازی جلسه او بوده است و در ادامه مدافع را برای آوردن فضایی آمریکا ستاد فرماندهی به فلوریدا.

"من فکر می کنم وجود دارد تعداد زیادی از علاقه" Ketcham گفت. "قطعا آن را نمی خواهد با ما تعجب اگر ما یک تعداد انگشت شماری از خود نامزد. ما فقط در حال رفتن به باید صبر کنید و ببینید چه چیزی می آید به جلو."

نیروی هوایی نشان داده بود ماه پیش که آن را به حال تنگ فهرست ممکن است فضای ستاد فرماندهی مکان به آلاباما Redstone آرسنال کالیفرنیا Vandenberg پایگاه نیروی هوایی و کلرادو پترسون پایگاه نیروی هوایی Buckley پایگاه نیروی هوایی شایانی کوه نیروی هوایی ایستگاه و Schriever پایگاه نیروی هوایی.

اما در ماه مارس در نشست کمیته نیروهای مسلح مجلس از نیروی هوایی باربارا Barrett اعلام کرد جستجو خواهد شد به دولت و دولت های محلی تمدید فرصت را به زمین برای ستاد فرماندهی.

آن را به طور کامل روشن نیست که چرا جستجو بازگشایی شد اما بارت اعلام کرد: اعضای کنگره از سراسر کشور از جمله فلوریدا شروع به ساخت زمین برای ستاد.

آمریکا فرماندهی فضایی تاسیس شد در ماه اوت سال 2019 به عنوان نظامی 11th متحد مبارز فرمان. آن است که به طور موقت مستقر در پترسون پایگاه نیروی هوایی.

زمانی که فضای ستاد فرماندهی به طور کامل تاسیس هر جا که ممکن است آن را به خانه 1,400 پرسنل نظامی و غیر نظامی.

"من فکر نمی کنم کسی شک و تردید است که کلرادو باقی می ماند یک جبهه قوی-دونده" Ketcham گفت که قدرت سیاسی از همسایه آلاباما نیز یک نگرانی است.

با اینحال Ketcham گفت: "ما سپاسگزار برای این فرصت را به عقب بر گردیم در این بازی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب