Pensacola مرد متهم به ضرب و جرح زن هدف قرار دادن کودک در صورت

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:39 PM EDT مارس 14 سال 2020یک Pensacola مرد دستگیر شد و پس از

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

یک Pensacola مرد دستگیر شد و پس از او به اتهام ضرب و شتم یک زن در زمان او تلفن خود را برای جلوگیری از تماس با پلیس و ضربه زن را در چهره.

فیدل یوجین Ayala, 33, از پنساکولا دستگیر شد روز شنبه و به اتهام کودک آزاری, باتری, آدم ربایی-حبس نادرست مانع عدالت ساخت یک تهدید در برابر بنده های عمومی و در اختیار داشتن ماری جوانا و دارو و تجهیزات.

او رزرو شده به Escambia County Jail با 12.500 دلار اوراق قرضه و سوابق شهرستان نشان داد او از زندان آزاد شد شنبه.

یک زن گفت: Escambia County Sheriff دفتر نمایندگان که او بستری با میگرن شنبه و عدم فعالیت خشم آیالا که نوشیدن با توجه به دستگیری او گزارش.

او گفت: در یک نقطه آیالا ناودان درب اتاق خواب خیلی سخت است که قاب درب را شکست و هنگامی که او از خواب به بازرسی آسیب Alaya در زمان تلفن خود را و او را مجبور به یک فضای کوچک بین تخت و یک قفسه که در آن او اعمال وزن بدن خود را بر بالای او باعث خفگی موقت با توجه به گزارش.

او همچنین گفته می شود تحت فشار قرار دادند و او را سر به کف و لگد او را به عنوان او دراز در گنجه گفتن اگر او آمد بیرون از اتاق خواب "در آن رفتن به بد" در این گزارش اعلام کرد.

بعد از آن روز زن در سمت چپ اتاق خواب برای اتاق دختر "چرا که او بر این باور است که فیدل Alaya نمی خواهد هر چیزی را با (دختر) با او است."

آیالا وانمود به پوشش دختر با یک پتو "اما در حالی که انجام این کار عمدا jabbed (دختر) در فک در سمت راست صورت خود را با مشت خود را پیچیده در پتو" با توجه به گزارش.

زن سعی کردم به تماس با 911 با الکسا صدای فعال دستگاه ارتباطی اما Alaya شکست دستگاه, در این گزارش اعلام کرد. بود در نهایت قادر به رسیدن به dispatchers با کودکان خود را در تلفن.

زمانی که ECSO نمایندگان وارد آنها یافت Alaya shirtless و ایستاده در خارج با ماری جوانا مشترک در یک بسته سیگار در نزدیکی این گزارش اعلام کرد. آنها مشاهده کبودی و تورم در بدن زن.

Alaya دستگیر شد اما حاضر اجازه دهید به زندان کارکنان خود را متوسط با نوری دماسنج به عنوان بخشی از یک COVID-19 فرآیند غربالگری. او منتقل شد به بیمارستان باپتیست که در آن او پاک توسط کارکنان پزشکی و در حالی که حمل و نقل بازگشت به زندان به او گفته تهدید یک معاون.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب